Колеги,налегнала ме е една дилема-Виско или електрическа перка на радиатора?
Въпроса ми не е за загряването на двигателя,а за охлаждането му зимата.Мисля си,с виско не загрява ли малко по-бавно заради обдухването на двигателя със студен въздух особено зимата?
Другото което си мисля е каква мощност се губи при въртенето на перката(тя макар и бавно си върти,а това консумира някаква енергия)и дали ще се почувства разлика в мощността ако се замени с електрическа?
Проблеми със загряването нямам,дори ми държи перфектно температурата в средата на скалата,чуденката ми се появи,след поставянето на ел.перка на един приятел с Гранд Чероки 2.5тд и възхваляването и(перката му се включва минута след гасенето на двигателя)
В БМВ форума,също гледам,че заменят виското с електрическа.
Мисля,че все някой може би е заменил оригиналната и ще сподели впечатления.
П.С. А защо на Балено примерно перката е ел?Заради напречния двигател или друго?
Въпроса ми не е за загряването на двигателя,а за охлаждането му зимата.Мисля си,с виско не загрява ли малко по-бавно заради обдухването на двигателя със студен въздух особено зимата?
Другото което си мисля е каква мощност се губи при въртенето на перката(тя макар и бавно си върти,а това консумира някаква енергия)и дали ще се почувства разлика в мощността ако се замени с електрическа?
Проблеми със загряването нямам,дори ми държи перфектно температурата в средата на скалата,чуденката ми се появи,след поставянето на ел.перка на един приятел с Гранд Чероки 2.5тд и възхваляването и(перката му се включва минута след гасенето на двигателя)

Мисля,че все някой може би е заменил оригиналната и ще сподели впечатления.
П.С. А защо на Балено примерно перката е ел?Заради напречния двигател или друго?
Коментар