Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чупи карета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Чупи карета

    Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
    Аз не ти казвам че няма карета TOYO а че оригиналните са KOYO и нямат гресьорки.
    Явно не сме се разбрали наистина но небеше ниищо лично от моя страна. А от както сложих с гресьорки а не оригинални съм много по доволен. Макар и карданите ми да са без фланци
    НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРЕЧКА-СТРАХЪТ

    Коментар


    • #17
      До: Чупи карета

      Първоначално публикуван от CZ 350 Преглед на мнение
      Става въпрос за каретата на карданите много бързо си заминават има няма 2 месеца и започват да тропат.Дайте предложение от нещо друго дали става което ще издържа.От уазка няма ли да станат
      Че колко е надигната джипката и сигурен ли си, че от това чупи карета. То тука да спорим кви карета са хубави- няма смисъл. Просто трябва да разберем защо ги чупи толкова бързо.
      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: Чупи карета

        Подложките и са по 5 см дигната е като всяка друга витара.Сега сменихме каре което не е сменяно никога може би му е дошло времето и всичи други са сменени по един път
        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • #19
          До: Чупи карета

          А това което ми каза преди време за двигателя,за тази кола ли се отнасяше или беше шега ?

          Коментар


          • #20
            До: Чупи карета

            Какво за двигателя пиши лично
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #21
              До: Чупи карета

              Добре,щом не си с по-мощен двигател,приеми че им е дошло времето
              Но за доброто здраве на каретата не е отговорна единствено греста.
              След лифт работят вече в по-тежък режим.Допълнително ги натоварват и по-големите и тежки гуми. А зависи и колко се гази колата
              И не на последно място. ПАВЛЕ беше споменавал някъде, че е правил опитна постановка и е установил, че след лифта, геометрията на каретата и задния кардан се променя.По-точно, осите на пиньона и на раздатката вече не са успоредни,и задното каре започва да работи в много тежък режим и се износва бързо. За да компенсира това,той така да се каже удължил малко дължината на А-рамото.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X