До: Взаимозаменяеми части за Витара
Здравейте,колеги!От 7-8 год.карам витарка и аз както повечето от нас се опитах да направя някой "подобрения" с минимум средства.Ще се радвам ако бъда полезен.
1. Най-напред смених радиатота с такъв от жук,волга.Като размер пасва точно.С малки преработки "заспива".С този радиатор почти не може да се прегрее мотора.В последствие монтирах и желюзи от уаз с жило до купето.
2.Предни пружини от Мерцедес 124 за отпред съответно с фланци на аморт-те
3.Задни пружини от Вартбург или БМВ 3-ка/вартбурговите са много меки/,с аморт. от волга/газови/-идеални,много съм доволен от тях,та взех и си купих още един к-кт.
4.Съединител Лада,но по-широкия/мисля,че са два вида/,пасва без никакви преработки.
5.Стартер Мицубиши Галант
6.Това не е по темата,но ще го споделя с вас,защото много ме кефи.Доста пъти съм се замислял за блокаж,особенно когато затъна някъде и ми провисне някоя гума,та тогава ми хрумна нещо много елементарно,но ефикасно.Монтирах 2 ръчни,всяка на по едно жило.Витарата е с 2 жила за ръчната.Когато овисне гумата във въздуха дърпам ръчната за съответното колело и го блокирам посредством спирачката и движението се прехвърля на другото колело.
Дано съм ви бил полезен с нещо!!!
Първоначално публикуван от Kavasaki-KX500
Преглед на мнение
1. Най-напред смених радиатота с такъв от жук,волга.Като размер пасва точно.С малки преработки "заспива".С този радиатор почти не може да се прегрее мотора.В последствие монтирах и желюзи от уаз с жило до купето.
2.Предни пружини от Мерцедес 124 за отпред съответно с фланци на аморт-те
3.Задни пружини от Вартбург или БМВ 3-ка/вартбурговите са много меки/,с аморт. от волга/газови/-идеални,много съм доволен от тях,та взех и си купих още един к-кт.
4.Съединител Лада,но по-широкия/мисля,че са два вида/,пасва без никакви преработки.
5.Стартер Мицубиши Галант
6.Това не е по темата,но ще го споделя с вас,защото много ме кефи.Доста пъти съм се замислял за блокаж,особенно когато затъна някъде и ми провисне някоя гума,та тогава ми хрумна нещо много елементарно,но ефикасно.Монтирах 2 ръчни,всяка на по едно жило.Витарата е с 2 жила за ръчната.Когато овисне гумата във въздуха дърпам ръчната за съответното колело и го блокирам посредством спирачката и движението се прехвърля на другото колело.
Дано съм ви бил полезен с нещо!!!
Коментар