До: Бихте ли си показали...
Хм, нямам, мога да снимам, но ще е утре. На кратко на кутиите на шасито (там, където свършва отпред) се заваряват 2 цилиндъра с резба в тях. На бронят има дупки, през които се навиват куките за теглене в цилиндрите с резбата (бронята е изрязана от вътре с по-голяма дупка, за да може да се наниже на цилиндрите и да легне на "кутиите" на шасито). Куките държат бронята + 2 планки, които са от ляво на лявата и дясно на дясната кутия с по 2 болта, които се хващат на фабричните дупки за броня на Витарата. Самия булбар се захваща за бронята чрез 2 П-образни профила, които лягат върху гредата, посредством 8 болта ( виждат се горните на снимките, стоят от горе на гредата зад тръбите на булбара ) и отново чрез куките за теглене. Като цяло просто за изпълнение, доста грозно (
), но върши работа!
Първоначално публикуван от antiroad
Преглед на мнение
), но върши работа!


,колко дебела е ламарината и докъде продължава?
. Плюс сега вече е бронирана стабилно отдолу.
Коментар