Обаче се оказва,че тези данни са лабораторно измерени,а не по време на движение по терен където има и неравностти и камъни и тн.така че да не се взимат много под внимание.Малко градуси в резерв никога не са излишен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
Свий
X
-
Мога да дам идея за лабораторна установка:качваме го на камион.От тези които се саморазтоварват настрани(за да съберем дзверо) връзваме го подобаващо с лек луфт и когато се отлепи-те това са ти градусите на преобръщане.Първоначално публикуван от Yordan KolevИнтересно колко ли е при моя?Първоначално публикуван от kinexПроизводителя на всеки джип дава данни за ъгъла на преобръщане.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Вранглера и Бавареца бяха една и съща година - 1991. Вланглера 2.5 а Бавареца 2.7 (325Е). Вранглера с гуми Малатеста Кобра 235/15, Бавареца 205/14 Бриджстоун. За тестова отсечка се ползват уличките в квартала, където се знае какво има зад завоя и дали някой идва, пък и е свободно и с полегати бордюри. Резултатите са едни и същи - при достигането на една прагова скорост Баварката плавно влиза в поднасяне, лесно се коригира с волана и съвсем прогнозируемо и приятно се води в управляемо поднасяне, както и плавно и правилно излиза, без контраподнасяния. При Вранглера е друго. Той достига по-висока скорост в същия завой, поднася ако определено го прловокираш, но после пропада много рязко и трябва много бърза работа с волана за да го "хванеш", след което се стабилизира защото е загубил скорост и рязко влиза в контраподнасяне, което вече лесно се овладява. Така стоят нещата, мисля че е некоректно всякакво сравняване с нови коли. Все пак ако изключиш системата за стабилизация ще вкарам всеки достатъчно енергонаситен Баварец в поднасяне, изобщо не е проблем.Първоначално публикуван от братчедаЩе те помоля да хванеш някой баварец след 2000 г и да го пуснеш с вратите напред.Аз ще гледам.Пробвам това от няколко месеца и с мерцедес ама не се получава.Кви скорости вдига тоз вранглер че да търпи сравнение с бмв.според мен преувеличаваш.Мойте уважения към вранлера,но качеството стабилност при високи скоростти не е нивото на немската марка.А и с кой модел точно ще сравниш вранглера.
Просто бмв нямат джип а сув(то не е и сув,а кола на големи гуми)+леки коли.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
А някой може ли да каже каква е реалната цена за запазен самурай? Гледам в мобиле.бг разни за по 2500 - 3000 и се чудя има ли смисъл въобще да се гледат (предвид факта, че повечето не са в София, а аз съм), а има и по 6000, което пък вече е цената на доста читава фероза...Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
Тая работа с камиона звучи доста страшно. Най добре да измислим нещо друго, че да не стане като с ония кранове дето падаха във водата.Първоначално публикуван от братчедаОбаче се оказва,че тези данни са лабораторно измерени,а не по време на движение по терен където има и неравностти и камъни и тн.така че да не се взимат много под внимание.Малко градуси в резерв никога не са излишен.
Коментар
-
До: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
[quote=Zaarin;87410]А някой може ли да каже каква е реалната цена за запазен самурай? Гледам в мобиле.бг разни за по 2500 - 3000 и се чудя има ли смисъл въобще да се гледат (предвид факта, че повечето не са в София, а аз съм), а има и по 6000, което пък вече е цената на доста читава фероза...
От две седмици оглеждам къде що има самурай за продаване.Ориентирай се към ценовия диапазон 4000 лв.По-евтините са зле,но и тези за 4000 пак имат забележки.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
Моята фероза я взех за 4500, и освен щатните неща за сменяне нищо друго не съм пипал. Има няколко авто къщи в Драгичево, и там понякога изпадат доста добри оферти. Баща ми ги обикаля редовно, и за това знам.Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнениеА някой може ли да каже каква е реалната цена за запазен самурай? Гледам в мобиле.бг разни за по 2500 - 3000 и се чудя има ли смисъл въобще да се гледат (предвид факта, че повечето не са в София, а аз съм), а има и по 6000, което пък вече е цената на доста читава фероза...
Самурая е по-проходим, ферозата е по-комфортна, поне в заводското си изпълнение. Самурая може би се обръща по-лесно. Самурая е по-пригоден за разни тунинги, вдигане и т.н. Ферозата е с по-мощен двигател (1.6 96 коня). Има и ферози с LSD отзад(мойта е такава). Може да се сложи по-голям двигател. Има мицубишита миниванове 4х4 с двигатели 1.8, и двигателя изглежда абсолютно по същия начин, и от това, което гледах, може да влезе почти без никакви ядове. Само не знам дали би имало смисъл.
Ама така като гледам за какво смяташ да го ползваш, кото че ли в твоя случай самурай ще е по-удачно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
Зарине, от мен "един глас" за Самурай. Карах няколко години военния му вариянт LJ 80, изключително проходим, много надежден. Относно странично обръщане, той си е тесничък... Случвало се е на по-стръмен страничен наклон да "кантари", ама то си е въпрос на майсторлък да го обърнеш даже и на равно, какъвто и да е джип...
Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
Не съм се качвал на Дайхацу Роки но ми харесва на външвен вид, има сега една оферта която е в ценовата катeгория която съм определил.Прилагам две оферти които са ми хванали окото.Цените които съм договорил са по различни от обявените.Взех да се разколебавам за Самурая,все повече се насочвам или към Витара, по вина на v0id
или към Дайхацу Роки 2.8 ТД.Като гледам какви цени искат за Самурайчетата...за мен не са реални.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...163&f1=details
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...113&f1=details
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...786&f1=details
Между тези трите се колебая,приемам съвети и мнения.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
Аз бих обърнал повечко внимание на Роки-то. Но като се има предвид, че и трите модела са склонни към гниене при недостатъчно внимание на собственика, бих ги разгледал мнооого внимателно отдолу. Особено тези от 87-88 г.
П.П. Що не огледаш това: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=22566 Мисля, че във форума е най-подходящото място да си потърсиш хубава джипка ...."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай
Ако трябва да избираш между Роки и Витара, изобщо не се колебай, вземай Роки!Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар