Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай

    Трябва ми втора малка машина за каране(2 - 3 пъти в месеца) по планини и гори, където може и да няма никакъв път. Няма да я ползвам за нищо друго, освен когато не дай си боже другата кола е на сервиз, така че комфорт и т.н. не ме вълнуват много. Единствено проходимост и цена (до максимум 5 - 6 000), тъй като няма как да се изхвърля с парите за втора кола... След много ровене из интернет включително и из този форум взех да се спирам на Сузуки Самурай, Дайхацу Фероза, Лада Нива и УАЗ... Нивите обаче явно са с нереално високи цени. УАЗ общо взето ме отчаяха, че е лесно да се намери хубав и евтин... От опит съм останал безкрайно очарован от Фероза и почти се бях навил да взимам такава, но нещо Самурая взе да ми излиза на по-преден план и се замислих сериозно. Като чели има доста предимства. Не на последно място значително по-лесното намиране на части, включително и втора употреба. Единствено чета, че бил податлив на странично обръщане при голям страничен наклон... Нещо обаче не мога да намеря много данни за това. Клипчето от състезанието не е съвсем същото, там обръщането е от друго. Та искам да попитам следното - Приблизително при какъв наклон съществува опасност от това и какъв е нормален за средностатистическия джип?
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

  • #2
    Re: Съвет за избор или въпросче за Сузуки Самурай

    Първоначално публикуван от Zaarin
    Приблизително при какъв наклон съществува опасност от това и какъв е нормален за средностатистическия джип?
    Естествено, колегите със Самураи ще могат да ти отговорят най-добре на база на личен опит.

    Снимките отдолу обаче могат да ти покажат, че много трудно можеш да определиш някакви конкретни стойности на наклон, при който има опасност от обръщане и наклон, който е "нормален за средностатистически джип" (каквото и да означава "средностатистически").

    Това е "средностатистически" Хюндай Галопер І. Добре се вижда, колко малък наклон е бил необходим за да легне на врати и за 1 бройка да се обърне.



    Това пък е "средностатистическо" Паджеро. Обърнато. Аз наклон наоколо не виждам ...



    Е. Подобни картинки из нет-а - дал господ.
    А казват, че Самураят се обръщал по-лесно от тия двата, дето са горе на снимките ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      Колега, според мен добре си се насочил, още повече че това е и моето мнение и аз в такъв режим си карам самурая. Трябва да знаеш следното, за гората това е най доброто решение, ако другите джипове им се налага да бутат дървета за да минат, самурая минава между тях. Не скъп и няма кво толкоз да го жалиш. Другото му голямо предимство е че можеш да си го ъпгрейдваш колкото си искаш. Той е с отделна раздатка - класика. Слагаш квито мотори и скорости ти изпаднат. Относно страничния наклон има решения свързани отново с ъпгрейд. Но имай в предвид че всичко се обръща и много зависи от твоята рутина при каране. По мое виждане може би единствения джип презастрахован срещу странично обръщане е стария нисан GR.Oще един съвет ще ти дам при положение че не си купил Самурай - Търси си SJ 410 с 1000 кубиков мотор, бавна раздатка и бавни диференциали, и заден блокаж. Сменяш мотора и получаваш уникално всъдеходче. Ако имаш още питания ще помагаме
      VITARA, SAMURAI
      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
      RENAULT ESPACE QUADRA
      ...и едно сивикче за града...

      Коментар


      • #4
        Човек, на който му имам вяра преди малко ме наплаши с истории за доста обърнати Самураи по улиците на Княжево... Може и да се върна на идеята за Фероза... Освен, ако не реша да взема някой евтин Самурай и да се заема веднага с изнасяне на гуми и т.н. подобрения...
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #5
          И аз преди си мислех че джип лесно се обръща. Това е на кантар.

          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Zaarin
            Човек, на който му имам вяра преди малко ме наплаши с истории за доста обърнати Самураи по улиците на Княжево...
            Колега, ако човек не внимава как кара, може да обърне всякакъв джип дори и на равен път.
            Дъщеря ми и зет ми от години карат Самурай из Драгалевци и др. подобни места, пък (да чукна на дърво) не съм забелязал да е чак толкова нестабилно джипчето.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от V93
              Първоначално публикуван от Zaarin
              Човек, на който му имам вяра преди малко ме наплаши с истории за доста обърнати Самураи по улиците на Княжево...
              Колега, ако човек не внимава как кара, може да обърне всякакъв джип дори и на равен път.
              Дъщеря ми и зет ми от години карат Самурай из Драгалевци и др. подобни места, пък (да чукна на дърво) не съм забелязал да е чак толкова нестабилно джипчето.
              А пропусна факта че това му е 6-7 самурай и никои от тях не е обръщал. Ако ще го караш както си замислил и внимаваш няма да го обърнеш все пак той е проектиран за каране. Японците все нещо са сметнали
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                Баси и дискусията сте заформили!И като гледам само"професионални"
                мнения.Е аз карам Самурай 4 г.Преди това съм имал още един и други
                най-различни джипове.Доста хора от форума са виждали как го карам.
                Успях да го обърна на равно място Със странично плъзгане
                с около 70 км.ч /според Вълчо/попадайки в скрита от снега канавка.
                Ама дайте който и да е джип /без този на Йори/и ви гарантирам че
                ще му вирна гумите към небето.Самурая не се обръща повече от
                който и да е друг джип.Това си е една евтина дуракоустойчива
                машина с която стигаш където си пожелаеш.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от derhunter
                  Ама дайте който и да е джип /без този на Йори/и ви гарантирам че ще му вирна гумите към небето.
                  Хънтър, аз да не карам луноход бе или да припомням филма дето за малко да го обърна
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    Не бе Йори Чакам да сложиш по-големите гуми,да стане
                    по-висок и тогава може да го тестваме Ама тук некви
                    легенди как Самурая или Дифендъра се обръщат едва ли не
                    ей тъй някак си.Пък то ако беше така то моят един ръб нямаше
                    да има.Щеше да е като топка
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от derhunter
                      Ама дайте който и да е джип /без този на Йори/и ви гарантирам че ще му вирна гумите към небето.
                      Аз що не видях някой да е казал нещо по-различно?!?
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Ще кажете че се повтарям, но най-вече заради феноменалната му устойчивост ми липсва Вранглера. Там където Бавареца отдавна е с вратите напред, Вранглера си върви като по релси. Който не вярва да пита Голди, той остана с съвсем неласкави спомени от неговия, но за това няма да ви излъже - просто стои като тухла.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Ще те помоля да хванеш някой баварец след 2000 г и да го пуснеш с вратите напред.Аз ще гледам.Пробвам това от няколко месеца и с мерцедес ама не се получава.Кви скорости вдига тоз вранглер че да търпи сравнение с бмв.според мен преувеличаваш.Мойте уважения към вранлера,но качеството стабилност при високи скоростти не е нивото на немската марка.А и с кой модел точно ще сравниш вранглера.
                          Просто бмв нямат джип а сув(то не е и сув,а кола на големи гуми)+леки коли.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #14
                            Производителя на всеки джип дава данни за ъгъла на преобръщане.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от kinex
                              Производителя на всеки джип дава данни за ъгъла на преобръщане.
                              Интересно колко ли е при моя?
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X