Здравейте колеги,както беше споменато в една друга тема и на мойта ВИТАРА ,тръбичката идваща от EGR-клапана ,беше запушена на 80%. Докато я почиствах,прочетох някъде във форума,че след като е започнал да се задръства....най-добре този клапан да бъде изолиран и аз го изолирах...Моля,грамотните в тази област да кажат какви съм ги "надробил".....
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Колеги,никой ли досега не е изолирал(запушвал) EGR-клапана на ВИТАРА,та да сподели,какви рискове крие това,възможни ли са усложнения,променя ли се разхода на гориво и т.н...?Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнениеЗдравейте колеги,както беше споменато в една друга тема и на мойта ВИТАРА ,тръбичката идваща от EGR-клапана ,беше запушена на 80%. Докато я почиствах,прочетох някъде във форума,че след като е започнал да се задръства....най-добре този клапан да бъде изолиран и аз го изолирах...Моля,грамотните в тази област да кажат какви съм ги "надробил".....SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Нищо фатално не си направил. Разходът на гориво може леко да спадне или да се вдигне, зависи с кое състояние на двигателя сравняваш.
 
 Тази тръба по идея подобрява разхода на гориво и състава на изгорелите газове при ниски и средни режими. И за двете цели не прави много.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Никакви рискове няма. Най-много за започне да върви малко по-добре.
 
 Карай си и не я мисли. EGR-а е само екологична екстра със спорен екологичен ефект. На вървенето пречи, еднозначно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Благодаря ти Ясене,щом и твоето мнение е такова,значи трябва да съм доволен ,че го изолирах този клапан!!!Понеже при колектора тръбичката влиза навътре,и се наложи да я затапвам откъм клапана,а той е "заврян" на най-недостъпното място та...ако трябваше пак да махам гарнитурката....!?!SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Sparkybg,благодаря и за твоя успокоителен отговор,но какво искаш да кажеш с това (.....пречи еднозначно).Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНикакви рискове няма. Най-много за започне да върви малко по-добре.
 
 Карай си и не я мисли. EGR-а е само екологична екстра със спорен екологичен ефект. На вървенето пречи, еднозначно.SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Еми, вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндрите, за доизгаряне на някои съединения в тях, с цел по-голяма екологичност. Но всяко нещо с цената си. А цената в случая е по-малко вървеж в някои режими - на ниско и средно натоварване, по-гояма тромавост при рязки смени на режима на двигателя. Разликата е малка и може и да не я усетиш. Тая система започне ли да прави въртели - изолирането е най-доброто решение. Аз дори се бях засилил да я махам на тераното ми - турбодизел, ама то пък се оказа че няма. При дизелите като че ли се усеща малко повече, като се изолира.
 
 Накратко - взел си правилното решение. Щом прави проблеми - изолираш. Нито нещо ще му стане на двигателя, нито ще имаш сериозна разлика във вървежа и/или разхода. А и да има разлика, тя ще е към по-добро откъм вървеж.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Sparkybg,много-добро разяснение,но искам за последно(може да прозвучи глупаво),да ми кажеш:след като е изолиран клапана ли джипа става по-тромав на ниски и средни обороти,или когато не е изолиран.Извинявам се още веднъж, ако съм станал досаден,но аз разлика във вървежа почти не съм усетил..ПП Това последното изречение в предишния ти пост не беше излязло...SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Обикновено върви по-добре и е по-пъргава когато EGR-а е запушен/изолиран. Но разликата не е голяма.Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнениеSparkybg,много-добро разяснение,но искам за последно(може да прозвучи глупаво),да ми кажеш:след като е изолиран клапана ли джипа става по-тромав на ниски и средни обороти,или когато не е изолиран.Извинявам се още веднъж, ако съм станал досаден,но аз разлика във вървежа почти не съм усетил..ПП Това последното изречение в предишния ти пост не беше излязло...Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 По-скоро обратното, върви малко по-добре, защото през цилиндрите минава само свеж въздух. Има се предвид, че EGR-а пречи на вървенето, когато го има, а не когато го няма. Но не е съществена разликата.Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнениеSparkybg,много-добро разяснение,но искам за последно(може да прозвучи глупаво),да ми кажеш:след като е изолиран клапана ли джипа става по-тромав на ниски и средни обороти,или когато не е изолиран.Извинявам се още веднъж, ако съм станал досаден,но аз разлика във вървежа почти не съм усетил..ПП Това последното изречение в предишния ти пост не беше излязло...
 
 
 Ако ти се играе, чисти го, ако не - майната му, и без това на повечето Сузукита си е запушен навътре по тръбите.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 EGR - Ehaust Gases Recirculation - Рециркулация на изгорелите газове. Екологичния ефект е видим, а не спорен, особено когато се наблюдава на стенд. Редуцира най вече NOx емисиите. Но тъй като това надали Ви интересува - махайте го.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
 http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
 http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 sparkybg, не дезинформирай народонаселението. За никакво доизгаряне не става дума. EGR е само и единствено начин да се вкара водна пара в суровата смес, защото водната пара в горивната смес е катализатор на някои полезни процеси. Почти нищо "еко" няма там, освен че наистина намалява разхода с някакви мижави проценти. NOx са по-скоро косвен ефект.
 
 Е, покрай водната пара се вкарват и други работи (сажди, нагар, маслен дим, горещи газове), които на някой етап от живота на двигателя стават по-значими от минималния ефект, който воданата пара докарва. Е, в тоя момент изключването на EGR носи само ползи.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Извинете ме Колега, но това кърти миФки.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеsparkybg, не дезинформирай народонаселението. За никакво доизгаряне не става дума. EGR е само и единствено начин да се вкара водна пара в суровата смес, защото водната пара в горивната смес е катализатор на някои полезни процеси. Почти нищо "еко" няма там, освен че наистина намалява разхода с някакви мижави проценти. NOx са по-скоро косвен ефект.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
 http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
 http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
 
 Е обясни тогава защо в зората на въвеждането на тая система, в някои части на америка и половината европейски държави е била задължителна, а в другите - не. Не отричам ефектите на водата - не съм компетентен. Но именно екологичните ефекти, колкото и да са косвени, докараха до масовото и използване.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеsparkybg, не дезинформирай народонаселението. За никакво доизгаряне не става дума. EGR е само и единствено начин да се вкара водна пара в суровата смес, защото водната пара в горивната смес е катализатор на някои полезни процеси. Почти нищо "еко" няма там, освен че наистина намалява разхода с някакви мижави проценти. NOx са по-скоро косвен ефект.
 
 Другото - на стенд може да се вижда всичко. Въпроса е какъв е реалния ефект върху екологията. За него твърдя че е спорен.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
									
									
									EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
								



Коментар