От: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА
Такааа..
Проведения днес практически тест с внимателно наблюдение през очилата
, откачане и закачане на вакуума за ЕГР-а и завиране на пръстите там където не трябва /в мембраните/ потвърди изцяло твоето мнение и таблицата
.
Има съвсем малки разминавания около средните обороти/затваря/, но го отдавам на това, че колата я форсирах на място и беше без товар.
В тази връзка е логично при неработещ /затворен/ или изолиран ЕГР да се повиши разхода, тъй като компа следи качеството на горивната смес и се намесва.
А относно майсторите ми, те са много добри, но явно аз не съм доразбрал нещо,
очевидно потвърдено от експеримента
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Проведения днес практически тест с внимателно наблюдение през очилата
, откачане и закачане на вакуума за ЕГР-а и завиране на пръстите там където не трябва /в мембраните/ потвърди изцяло твоето мнение и таблицатаИма съвсем малки разминавания около средните обороти/затваря/, но го отдавам на това, че колата я форсирах на място и беше без товар.
В тази връзка е логично при неработещ /затворен/ или изолиран ЕГР да се повиши разхода, тъй като компа следи качеството на горивната смес и се намесва.
А относно майсторите ми, те са много добри, но явно аз не съм доразбрал нещо,
очевидно потвърдено от експеримента

По-нататък ще видим.
Това ако можеш да се примириш с 3.3-те волта. Ако не- 24-ка или 30-ка. Или ония на Renasas.
Коментар