Тези дни ми се случи следният проблем - при изпреварване на трета с около 90 км при 4500 оборота оборотите паднаха до 6-700 и пак се въстановиха. После пак при по-високи обороти колата изгасна, светна чека и сама запали и продължих, бях карал около 25 км и колата си беше нормално загряла. Карам на газ и помислих - филтри. Смених ги. На другия ден пак на около 25 км от старта ми направи същият номер.Минах на бензин - пак! На другия ден карах до 20 км и не превиших 2500 оборота - нямаше проблем! Мислех за агренажна верига - но не се чува, маслото е сменено преди 1000 км.заедно с филтъра. Днес минах 3500 оборота и оборотите взеха да играят отново. След 20 км направо изгасна.Минах на бензин - отново, че бях и на еднопосочна главна улица - отнесох някоя и друга псувня, ама нейсе! Четох за датчик на колянов вал, но пишат за тресене на двигателя, а той не мръдва (когато работи де ) Идея нямам какво да търся. Забравих да кажа, че се мъчихме да я закачим на компютър, но той не я разпозна.Четох за самодиагностика чрез присветване на чека, но не можах да намеря къде в двигателния отсек е тази букса. Един приятел ми вика - виж катализатора да не е запушен? Вече не знам какво да правя. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем - моля да сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с ГВ 2.0 128 к.с. 1999 г.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнениеНе разбрах, само на газ ли спира да работи, а на бензин работи без грешка, или и на двете горива има един и същ проблем ?Руен Хаджиниколов
Коментар
-
Първоначално публикуван от Ruen Преглед на мнениеИдеята с катализатора беше грешка! Имобилайзер!
Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
Имобилайзера е заобиколен с емулатор и затова check engine премигва с грешка 83 , което е липса на връзка с имобилайзера. Колата е с ОБД1 - ходих на 3 диагностики - последната с програма на Bosch като нито една не прие да диагностицира. Другите Delphi нямат годината на производство.Утре ще ходя да мерим датчика на коляновият вал. Днес минах веднъж 32 км - като след 15 км. ДВГ изгасна 2-3 пъти и след това вървя гладко. След това още 23 км. отново след 15-16 км изгасна 2-3 пъти, а на връщане нито веднъж! Никаква лампа не светва да покаже, че има грешка.Руен Хаджиниколов
Коментар
-
Потърси някъде в темата ми за Гранд Витара.Подобен проблем с безпричинно гаснене и никакви симптоми за грешки или проблеми се оказа датчик за положението на кол.вал,който се намира от към купето на капака на клапаните май беше.С помоща на Иван Попов,който ми изпрати един втора употреба до ден днешен колата се движи без никаква драма."NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
0878739299
Коментар
-
Първоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнениеПотърси някъде в темата ми за Гранд Витара.Подобен проблем с безпричинно гаснене и никакви симптоми за грешки или проблеми се оказа датчик за положението на кол.вал,който се намира от към купето на капака на клапаните май беше.С помоща на Иван Попов,който ми изпрати един втора употреба до ден днешен колата се движи без никаква драма.
Руен Хаджиниколов
Коментар
-
По спомен,отваряш капака и бъркаш отзад зад капака на клапаните,една кръгла джаджа.По спомен пак беше на 2 или 3 болта.Сваляш стария като му запомняш горе долу позицията,че май се въртеше като делко на жигула.Помня че го сложих и на ухо нагласих нормалната работа на двигателя и така.....до ден днешен"NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
0878739299
Коментар
-
Първоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнениеПо спомен,отваряш капака и бъркаш отзад зад капака на клапаните,една кръгла джаджа.По спомен пак беше на 2 или 3 болта.Сваляш стария като му запомняш горе долу позицията,че май се въртеше като делко на жигула.Помня че го сложих и на ухо нагласих нормалната работа на двигателя и така.....до ден днешенКалин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
По спомен ,там няма колянов вал?!?Руен Хаджиниколов
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар