Здравейте!
Ами чудя се да се хваля ли или да се оплача... Купих си и аз тия дни Витара '97 къса база бензин. След много, много обикаляне си намерих на добра цена с добър двигател и трансмисия. Пълни си километража, няма шумове, тропане, драпа си из баира за кеф на притежателя. Но... Хидравликата да го ева... Добре че не ме обърна докат карах със 160. Появи се проблема около 300 км. след като не е карана от половин година (нов внос е). На 2 пъти ме предупреди - единия път в населено място с 60, другия път със 100 - едвам я удържах. На третия път стомната се счупи с 80 - отъркалях я през таван. Ся ми бръкна в джоба със 1400 лева за тенекии. Ефекта е следния - караш си мирно и кротко, без предупреждение и мърдане на волана завива много рязко в дясно с около 15 градуса. Коригирам инстинктивно с волана, след зигразообразната опасна маневра си продължава все едно не е било нищо. Според мен след като обере луфтовете на кормилната уредба спира да върти по погрешка предните колела и след инстинктивната намеса на водача с волана остава с рязката маневра. Малко е сложно обяснението "що не спря първия път" - като от "seconds from disaster" - мислех че е от силния страничен вятър и слаб дъжд (аквапланинг), освен това нямах къси и бързах да се прибера по светло. В момента на събитието се сетих да погледна за вятър - не мърдаше и листенце, освен това бях с отворен прозорец и знам как звучи силен страничен вятър! Втория път пак гледах за това.
Въпроса ми е дали ако спра хидравликата на волана съм опасен за движението и себе си. Като пряк участник в събитието и имайки основни технически познания съм категорично убеден, че причината е в повредена хидравлика. Възможно ли е?
Ами чудя се да се хваля ли или да се оплача... Купих си и аз тия дни Витара '97 къса база бензин. След много, много обикаляне си намерих на добра цена с добър двигател и трансмисия. Пълни си километража, няма шумове, тропане, драпа си из баира за кеф на притежателя. Но... Хидравликата да го ева... Добре че не ме обърна докат карах със 160. Появи се проблема около 300 км. след като не е карана от половин година (нов внос е). На 2 пъти ме предупреди - единия път в населено място с 60, другия път със 100 - едвам я удържах. На третия път стомната се счупи с 80 - отъркалях я през таван. Ся ми бръкна в джоба със 1400 лева за тенекии. Ефекта е следния - караш си мирно и кротко, без предупреждение и мърдане на волана завива много рязко в дясно с около 15 градуса. Коригирам инстинктивно с волана, след зигразообразната опасна маневра си продължава все едно не е било нищо. Според мен след като обере луфтовете на кормилната уредба спира да върти по погрешка предните колела и след инстинктивната намеса на водача с волана остава с рязката маневра. Малко е сложно обяснението "що не спря първия път" - като от "seconds from disaster" - мислех че е от силния страничен вятър и слаб дъжд (аквапланинг), освен това нямах къси и бързах да се прибера по светло. В момента на събитието се сетих да погледна за вятър - не мърдаше и листенце, освен това бях с отворен прозорец и знам как звучи силен страничен вятър! Втория път пак гледах за това.
Въпроса ми е дали ако спра хидравликата на волана съм опасен за движението и себе си. Като пряк участник в събитието и имайки основни технически познания съм категорично убеден, че причината е в повредена хидравлика. Възможно ли е?
Коментар