Здравейте,
понеже чувам противоречиви мнения бих искал да пусна една тема по въпроса. Бял маслен налеп под капачката за маслото. Конденз или спукан блок/глава/гарнитура?
За слабостта на 16-клапановите Витари четох тук има много изписано. И не само, за подобни проблеми четох и за Фронтера, и за BMW и т.н.
Та конкретно - гледах една Витара, хареса ми много, но под капачката на маслото има много тънък слой бял налеп, обхваща половината от вътрешната площ. По сондата (клечката) за маслото също има едва забележими бели наслоявания. Двигателят е 8 клапановата версия, има и газова уредба ако това има значение. На 80 000 км, ако се вярва на километража, 98 г. произведен. Маслото е сменяно скоро.
Въпросът ми е има ли причина за притеснения. Засега които съм гледал една на четири коли малко или много имат бели наслоявания. Не виждам връзка с това дали има или няма газова уредба. И защо едни коли имат а други нямат този "проблем"? Карал съм 25 годишни таралясници, такова нещо не съм виждал по тях.
понеже чувам противоречиви мнения бих искал да пусна една тема по въпроса. Бял маслен налеп под капачката за маслото. Конденз или спукан блок/глава/гарнитура?
За слабостта на 16-клапановите Витари четох тук има много изписано. И не само, за подобни проблеми четох и за Фронтера, и за BMW и т.н.
Та конкретно - гледах една Витара, хареса ми много, но под капачката на маслото има много тънък слой бял налеп, обхваща половината от вътрешната площ. По сондата (клечката) за маслото също има едва забележими бели наслоявания. Двигателят е 8 клапановата версия, има и газова уредба ако това има значение. На 80 000 км, ако се вярва на километража, 98 г. произведен. Маслото е сменяно скоро.
Въпросът ми е има ли причина за притеснения. Засега които съм гледал една на четири коли малко или много имат бели наслоявания. Не виждам връзка с това дали има или няма газова уредба. И защо едни коли имат а други нямат този "проблем"? Карал съм 25 годишни таралясници, такова нещо не съм виждал по тях.
Коментар