Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един член в отбора на витарите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Още един член в отбора на витарите

    Сагата продължава бавно и продължително.
    Степенките леко ги копирах, но и ги подсилих допълнително с профил, тъй като ми изглеждаха слабички. До тях се виждат и ресьорите от москвич, които са част от булбара.


    Много гънене, напасване и шкурене падна, докато постигнахме тази форма, която исках.


    Свалих всичко и се грундира дебело с пкв на глазурит. Наистина страхотен грунд, вярно е скъпичък 70лв/кг, но си заслужава. На мен ми стигнаха около 0.350кг.






    Тъй и тъй се бях разхвърлял, подкарах и лебедката.


    Скоро и останалите снимки

    Коментар


    • #32
      До: Още един член в отбора на витарите

      Успя ли да монтираш бутилката, че аз чакам да дойдат едни поръчкови 66л от В.Търново за мен и един колега . След това започва правене на резервуари .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • #33
        До: Още един член в отбора на витарите

        Аз мерих около 75см дължина е максимума. за сметка на това пък диаметър около 40см.няма да е проблем но не съм срещал такава бутилка. traveling,пусни някъква лимитирана серия резервари за този тип монтаж на бутилка,предполагам ще има интерес. Аз поне ще имам нужда.
        http://vbox7.com/play:398e8b82

        Коментар


        • #34
          До: Още един член в отбора на витарите

          75 см ще е малко магия , поръчах 72х36 , 36 е най дебелата . Чакам ги да видим как ще се намести резервоара покрай бутилката , за сега съм се спрял на 2мм черна ламарина за материал .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #35
            До: Още един член в отбора на витарите

            Колегата да ни извини че така в неговата тема но според мен дълъг и тесен,успоредно на бутилката трябва да е тоя резеруоар,защото извън гредите на шасито ми се струва доста уязвимо място. Няма да цапам повече,ще чакам с нетърпение одделна тема.
            http://vbox7.com/play:398e8b82

            Коментар


            • #36
              До: Още един член в отбора на витарите

              Не съм я докарал до никъде с газовата уредба. Говорих с доста положително хвален газаджия в Русе, офроудър и член на форума. Неще да я монтира отдолу, че било опасно да не се натреса на някой камък и да отлетя. Това как да е, може и малка бутилка да монтирам в купето, но като ударих калема за една година назад се указа, че съм изминал само 4000км. Част от тях са ми къси градски маршрути, което също обезсмисля газовата уредба. Та съм в голяма дилема.

              Коментар


              • #37
                До: Още един член в отбора на витарите

                То на бензин и аз не бих я карал повече от това , иначе ако я беше сложил щеше да спестиш едни 400лв от разликата . Що се отнася до камъка вземи една бутилка и пробвай да я счупиш с камък, ако искаш и с колата я блъскай . До сега не съм чул някой да е успял да счупи газова бутилка чрез удар .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #38
                  До: Още един член в отбора на витарите

                  По вероятно е от удъра бутилката да сгъне купето от колкото да се деформира тя самата. Да не подценяваме и защитата на резервоара,която ще си остане на място. Повече според мен трябва да се притесняваме за начина на закрепване. Да не е с често срещаните монтажни ленти,защото натоварването ще е няколко пъти по-голямо. Относно здравината на газовите бутилки,след унищожителен пожар у дома,2-те газови бутилки си бяха здрави невзривени. Само гумените детайли на дюзите са се стопили и газта е изпуснала от там. Без експлозии. От друга страна пък се сещам за баща и син коите се взривиха с агу докато преливаха от бутилка за битова газ.
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • #39
                    До: Още един член в отбора на витарите

                    Аз също имам премеждие на една газстанция преди около 12г. Заредих малко газ в ладичката, сядам в колата и тъкмо да запаля чувам викове на този, който ми я зареди, да не паля. Явно е забелязал първи облаците газ, които излизаха пред и под колата. Отварям предния капак и си виждам почти целия двигател обледен, а преди това беше почти горещ и времето топло. Магнитвентила се беше цепнал през средата и чакаше само искрата. Газовата уредба беше на около 8години. От тогава газова не съм ползвал и имал.
                    Ето и вече позавършен вид на витарката.


                    Не вярвам да има друга витара с ресьори, тъй че си запазвам патента










                    Коментар


                    • #40
                      До: Още един член в отбора на витарите

                      Лъчо, витарката е станала много арна, не я осирай с една газова, моля те

                      Коментар


                      • #41
                        До: Още един член в отбора на витарите

                        Лъчо,станала е голяма красавица.Нали няма да я вкараш в калта.
                        А за защитата мисля,че е много "рядка",т.е.ресорите според мен трябва да са по-близо един до друг.
                        Чавдар Владимиров
                        0887/912075
                        Ленд Ровър Диско 1
                        Самуад в проект

                        Коментар


                        • #42
                          До: Още един член в отбора на витарите

                          Винкела е 70х70мм напречните май бяха 50мм швелер планката за топката е някаква ламарина 12мм . Тези железа ги имах и не съм ги търсил специално за теглича иначе може и с други . Първоначално идеята беше към винкела да се закрепят някакви други железа, като багажник за две колела и да пази от удари отзад , затова и толкова стърчи .
                          В твоя случай може да си направиш планката за теглича по голяма с няколко реда дупки и да си нагласяш височината .
                          И един съвет, ако тръгнеш да го правиш първо хвани напречните железа за гредите и тогава прикапи винкела за тях , за да стане точно всичко и да няма псуване.











                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • #43
                            До: Още един член в отбора на витарите

                            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                            Лъчо, витарката е станала много арна, не я осирай с една газова, моля те
                            От такива като теб все още се двуомя, а и от това, че не ми е основната кола, тая ми е само за тунинговане

                            Първоначално публикуван от чаро 4х4
                            Лъчо,станала е голяма красавица.Нали няма да я вкараш в калта.
                            А за защитата мисля,че е много "рядка",т.е.ресорите според мен трябва да са по-близо един до друг.
                            Няма, няма, нали само за риба ще ходим и то по асфалт
                            Отначало замисъла беше дори само за три листа, но от естетическа гледна точка сложихме четири. Изхождах от това от какво съм си патил, а това са пънове рязани от ............................. и след това обрасли в трева, както и от едри камъни. Всичко друго се надявам само боята да драска. Незнам дали забеляза, но съм монтирал допълнителна гредичка към която са захванати ресьорите, уж и тя трябва да пази, но природата ще си покаже.

                            Първоначално публикуван от travelling
                            Винкела е 70х70мм напречните май бяха 50мм швелер планката за топката е някаква ламарина 12мм . Тези железа ги имах и не съм ги търсил специално за теглича иначе може и с други . Първоначално идеята беше към винкела да се закрепят някакви други железа, като багажник за две колела и да пази от удари отзад , затова и толкова стърчи .
                            В твоя случай може да си направиш планката за теглича по голяма с няколко реда дупки и да си нагласяш височината .
                            И един съвет, ако тръгнеш да го правиш първо хвани напречните железа за гредите и тогава прикапи винкела за тях , за да стане точно всичко и да няма псуване.
                            Много ти благодаря за снимковия материал. Това е супер практично и удобно, но ми се струва, че ще имаш проблеми с полицаите. Все още минаваме метър, но ми се струва, че и за тръбите отпред ще има ограничения. Отдолу само на четирите болта ли си го хванал?
                            М/у другото, май ще се сдобия с теглич от колега от форума.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Още един член в отбора на витарите

                              Да само стандартните 4 за теглич . За полицаите не ми пука да се оправят една броня ARB метална отпред е много по-опасна от това .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • #45
                                До: Още един член в отбора на витарите

                                Първоначалната ми идея беше такава, но вместо винкел, мислех да огъна дебелостенна тръба. Виж обаче за П образния профил не се бях сетил, щях да гъна планка и добре, че не съм си играл да го правя. Все по-вече обаче си мисля, че ако го смъкна надолу ще ми бъде малко като рало и може би ще е варианта като на снимката.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X