Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурай с мостове от УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Самурай с мостове от УАЗ

    Само едно не ми е ясно ,защо искаш да убиеш Самурая? Та нали Сузуки Самурай е това което е. Какви са тези каращисвания,да сложиш немски двигател и руски мостове на японски автомобил. Виждал съм как слагат на Самурай двигател от FIAT 131 -2000см3 двувалка, и какво се получи едно нищо. След счупване на две раздатки усукване на затния мост и други подобни въстановиха машинката в първоначалния вид за да могат да го карат. Или пък в нашия град имаше три Самурая с Жигулски двигателя от които само един върви.
    Що не вземеш да се откажеш от тази идея с преправянето преди да убиеш колата.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      До: Самурай с мостове от УАЗ

      Цитирам "Класификация на джипарите" :

      Вманиачен строител
      За него важен е не офроудът, а подготовката на автомобила. Той не излиза от гараж с месеци. После отива в гората, минава половин километър, някъде от недрата на машината се разнася пронизително хрущене, строителя изскача от кабината, прави бегъл оглед и мърморейки си под носа заминава обратно в гаража. С всяко ново излизане, заради различните подобрения и модификации, машината все повече губи сходство с оригинала, започва да ърви по-добре и по-малко да се чупи. Когато апаратът съвсем престане да се чупи, а подобряването на каквото и да било в него вече е невъзможно без да се развали, строителят губи всякакъв интерес в него, продава го за парите, за които го е купил в стандартен вид, отново купува стандартен автомобил и за месеци се скрива в гаража.


      Край на цитата.
      Ако се познае някой - честито
      Възхищавам ви се. Аз не мога така.
      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
      NULLA TENACI INVIA EST VIA

      Коментар


      • #18
        До: Самурай с мостове от УАЗ

        Не се познах.При всяка възможност съм в гората.Мечтая си за денят когато няма да мога да го счупяв което дълбоко се съмнявам познавайки сеА сега ти кажи че по твоят всичко си е оригинал,не правиш подобрения и не се чупи.

        П.С.Ако не си признаеш ще питам Тарга и Геро да знаеш.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #19
          До: Самурай с мостове от УАЗ

          Първоначално публикуван от mater Преглед на мнение
          Само едно не ми е ясно ,защо искаш да убиеш Самурая? Та нали Сузуки Самурай е това което е. Какви са тези каращисвания,да сложиш немски двигател и руски мостове на японски автомобил. Виждал съм как слагат на Самурай двигател от FIAT 131 -2000см3 двувалка, и какво се получи едно нищо. След счупване на две раздатки усукване на затния мост и други подобни въстановиха машинката в първоначалния вид за да могат да го карат. Или пък в нашия град имаше три Самурая с Жигулски двигателя от които само един върви.
          Що не вземеш да се откажеш от тази идея с преправянето преди да убиеш колата.
          Щото съм потрошил N броя Самураи в оригинален вид.И за разлика от тези които си ги виждал ти,този си върви.И даже на идея си нямаш как.Даже на някои въпроси си си отговорил-Тези мостове може да ги усуче двигател от 500 коня нагореИ последно го правя защото МОГА.А това че съм убиец на разни автомобили си прав,доста съм умъртвил но все с каране
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #20
            До: Самурай с мостове от УАЗ

            Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
            Цитирам "Класификация на джипарите" :

            Вманиачен строител
            За него важен е не офроудът, а подготовката на автомобила. Той не излиза от гараж с месеци. После отива в гората, минава половин километър, някъде от недрата на машината се разнася пронизително хрущене, строителя изскача от кабината, прави бегъл оглед и мърморейки си под носа заминава обратно в гаража. С всяко ново излизане, заради различните подобрения и модификации, машината все повече губи сходство с оригинала, започва да ърви по-добре и по-малко да се чупи. Когато апаратът съвсем престане да се чупи, а подобряването на каквото и да било в него вече е невъзможно без да се развали, строителят губи всякакъв интерес в него, продава го за парите, за които го е купил в стандартен вид, отново купува стандартен автомобил и за месеци се скрива в гаража.


            Край на цитата.
            Ако се познае някой - честито
            Възхищавам ви се. Аз не мога така.
            Това го бях забравил. Тези тема наистина е за вманячени строители. Абе и аз правя ама се придържам към оригинала.
            Последно редактирано от banjo; 11-03-09, 21:51.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #21
              До: Самурай с мостове от УАЗ

              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
              Не се познах.При всяка възможност съм в гората.Мечтая си за денят когато няма да мога да го счупяв което дълбоко се съмнявам познавайки сеА сега ти кажи че по твоят всичко си е оригинал,не правиш подобрения и не се чупи.

              П.С.Ако не си признаеш ще питам Тарга и Геро да знаеш.
              Според КАТ всичко ми е оригинално. Според жена ми някъде трябва да имам още един УАЗ ( съдейки по парите които съм дал ). А за разликите от типа " преди/сега " имаше една тема.

              Това което пиша е само в кръга на шегата. Аз наистина се възхищавам от хората, които умеят да майсторят. Аз не мога защото ръцете ми влизат в една ръкавица- лявата.
              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
              NULLA TENACI INVIA EST VIA

              Коментар


              • #22
                До: Самурай с мостове от УАЗ

                Ама според КАТ и аз съм си О.К.Имам си чисто нов талон и пише:Сузуки Самурай,Многофункционален,Високопроходим
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X