тия червените току що бяха изкопирани,изпиратствани и следобед ще бъдат дадени за производство,видоизменени за Самураец...след което трябва да бъде направена и клетката...
куче или вълк?
в клетка ,или свободен?
въпрос на личен избор.
Вихрен Илиев
0888249888
blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]
тия червените току що бяха изкопирани,изпиратствани и следобед ще бъдат дадени за производство,видоизменени за Самураец...след което трябва да бъде направена и клетката...
Здравеите гумените подложки има сигурно във всеки авточасти магазин ,значи става въпрос за подложки под пружините 2,5 см а от там все едно връщаш първоначалната височина на уморената пружина ,е има малко в повече но нали тва е целта на занятието Успех
Ако може да задам и аз един въпрос свързан с лифта на Витарите.
От всичко прочетено стигам до заключението, че има 2 метода за лифт.Не засягам Бодилифта и използването на фабрични китове.
Единият е с подложки на пружините.Другия е смяна на пружините.Ползват се Вартбургови, Ладови а може би и други.Питането ми е защо сравнително рядко някой споменава да е ползвал пружини от дългата база за лифт на късата?Проблемно ли е?Още повече че Витарските пружини ще си легнат идеално в горното легло,за разлика от всички останали,които нямат конусен горен край.
А и още нещо.Заменяйки амортисьорите с амортисьоти от други коли-главно леки,не се ли променя поведението и стабилноста на джипа?Сещате се какво имам предвид.
Здравейте и от мен.Вече и аз съм в клуба с Vitara 1.6 82кс.италянка с шпер диф.Относно темата доста четох за лифт на витарата тук,консултирах се и с офроудери от района Првец,Ботевград и в краина сметка го направих таха: предницата с 2.5см и задницата с 2.5 см.За мен е достатачно аз не желая мн. висока.Та подложик тампони на прожините от мерцедес отпред и отзад и обърнах чашките на макферсоните.Въпреки,че 2.5 см не са много се осетиха в гората
Това го написах още онзиден.Стват също и от Vw,но там ила лего за пружината на ма мерцедеса няма и силсгаш орегиналната подложка под мерцедесовата
Ако може да задам и аз един въпрос свързан с лифта на Витарите.
От всичко прочетено стигам до заключението, че има 2 метода за лифт.Не засягам Бодилифта и използването на фабрични китове.
Единият е с подложки на пружините.Другия е смяна на пружините.Ползват се Вартбургови, Ладови а може би и други.Питането ми е защо сравнително рядко някой споменава да е ползвал пружини от дългата база за лифт на късата?Проблемно ли е?Още повече че Витарските пружини ще си легнат идеално в горното легло,за разлика от всички останали,които нямат конусен горен край.
А и още нещо.Заменяйки амортисьорите с амортисьоти от други коли-главно леки,не се ли променя поведението и стабилноста на джипа?Сещате се какво имам предвид.
Колега според мен във връзка с пружините от дългата база няма никакъв проблем стига да са подълги от тези които ще свалиш от късата поне с една витка ,за амовете моите са си оригиналните само удължени с едни приспособления от стругар има снимки в началото 1 ми пост ,Успех ,апък някои ако не може или пък не му се занимава да свирка ще му направим един сиромашки лифт
Ако може да задам и аз един въпрос свързан с лифта на Витарите.
От всичко прочетено стигам до заключението, че има 2 метода за лифт.Не засягам Бодилифта и използването на фабрични китове.
Единият е с подложки на пружините.Другия е смяна на пружините.Ползват се Вартбургови, Ладови а може би и други.Питането ми е защо сравнително рядко някой споменава да е ползвал пружини от дългата база за лифт на късата?Проблемно ли е?Още повече че Витарските пружини ще си легнат идеално в горното легло,за разлика от всички останали,които нямат конусен горен край.
А и още нещо.Заменяйки амортисьорите с амортисьоти от други коли-главно леки,не се ли променя поведението и стабилноста на джипа?Сещате се какво имам предвид.
От дълга на къса база става, но лифта който се получава е доста малък - около 1.5". също така пружините на ДБ са по твърди и с оглед на по леката къса(че дори и софт топ) може возията да стане по твърда. Докато с лифт тип И.П. знам, че тя се подобрява, значително
Коментар