Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на витарката ми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лифт на витарката ми

    На тези червените воза това..
    Прикачени файлове
    Бялото BUZUKI 1.6 8в
    0899368772 ;) 0897229322

    Коментар


    • #17
      До: Лифт на витарката ми

      Това за превоз на кучета ли е , ако е -браво ,добре измислено.

      А витарката е добреизглеждаща.

      Коментар


      • #18
        До: Лифт на витарката ми

        Старая се да добре изглеждаща о практична лесна за употреба
        Бялото BUZUKI 1.6 8в
        0899368772 ;) 0897229322

        Коментар


        • #19
          До: Лифт на витарката ми

          тия червените току що бяха изкопирани,изпиратствани и следобед ще бъдат дадени за производство,видоизменени за Самураец...след което трябва да бъде направена и клетката...
          куче или вълк?
          в клетка ,или свободен?
          въпрос на личен избор.
          Вихрен Илиев
          0888249888
          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #20
            До: Лифт на витарката ми

            Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
            тия червените току що бяха изкопирани,изпиратствани и следобед ще бъдат дадени за производство,видоизменени за Самураец...след което трябва да бъде направена и клетката...
            Здр а кафе за авт,,, право ще има ли
            Бялото BUZUKI 1.6 8в
            0899368772 ;) 0897229322

            Коментар


            • #21
              До: Лифт на витарката ми

              Кафе ще има и ако кажеш точно от къде да си набавим гумените подложки .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • #22
                До: Лифт на витарката ми

                Здравеите гумените подложки има сигурно във всеки авточасти магазин ,значи става въпрос за подложки под пружините 2,5 см а от там все едно връщаш първоначалната височина на уморената пружина ,е има малко в повече но нали тва е целта на занятието Успех
                Бялото BUZUKI 1.6 8в
                0899368772 ;) 0897229322

                Коментар


                • #23
                  До: Лифт на витарката ми

                  Ако може да задам и аз един въпрос свързан с лифта на Витарите.
                  От всичко прочетено стигам до заключението, че има 2 метода за лифт.Не засягам Бодилифта и използването на фабрични китове.
                  Единият е с подложки на пружините.Другия е смяна на пружините.Ползват се Вартбургови, Ладови а може би и други.Питането ми е защо сравнително рядко някой споменава да е ползвал пружини от дългата база за лифт на късата?Проблемно ли е?Още повече че Витарските пружини ще си легнат идеално в горното легло,за разлика от всички останали,които нямат конусен горен край.
                  А и още нещо.Заменяйки амортисьорите с амортисьоти от други коли-главно леки,не се ли променя поведението и стабилноста на джипа?Сещате се какво имам предвид.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лифт на витарката ми

                    Първоначално публикуван от Arkus Преглед на мнение
                    Здравейте и от мен.Вече и аз съм в клуба с Vitara 1.6 82кс.италянка с шпер диф.Относно темата доста четох за лифт на витарата тук,консултирах се и с офроудери от района Првец,Ботевград и в краина сметка го направих таха: предницата с 2.5см и задницата с 2.5 см.За мен е достатачно аз не желая мн. висока.Та подложик тампони на прожините от мерцедес отпред и отзад и обърнах чашките на макферсоните.Въпреки,че 2.5 см не са много се осетиха в гората
                    Това го написах още онзиден.Стват също и от Vw,но там ила лего за пружината на ма мерцедеса няма и силсгаш орегиналната подложка под мерцедесовата
                    Suzuki Vitara 1.6 8v Limited Slip Diff, BFGoodrich T/AKM2 215x75x15

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лифт на витарката ми

                      Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                      Ако може да задам и аз един въпрос свързан с лифта на Витарите.
                      От всичко прочетено стигам до заключението, че има 2 метода за лифт.Не засягам Бодилифта и използването на фабрични китове.
                      Единият е с подложки на пружините.Другия е смяна на пружините.Ползват се Вартбургови, Ладови а може би и други.Питането ми е защо сравнително рядко някой споменава да е ползвал пружини от дългата база за лифт на късата?Проблемно ли е?Още повече че Витарските пружини ще си легнат идеално в горното легло,за разлика от всички останали,които нямат конусен горен край.
                      А и още нещо.Заменяйки амортисьорите с амортисьоти от други коли-главно леки,не се ли променя поведението и стабилноста на джипа?Сещате се какво имам предвид.
                      Колега според мен във връзка с пружините от дългата база няма никакъв проблем стига да са подълги от тези които ще свалиш от късата поне с една витка ,за амовете моите са си оригиналните само удължени с едни приспособления от стругар има снимки в началото 1 ми пост ,Успех ,апък някои ако не може или пък не му се занимава да свирка ще му направим един сиромашки лифт
                      Бялото BUZUKI 1.6 8в
                      0899368772 ;) 0897229322

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лифт на витарката ми

                        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                        Ако може да задам и аз един въпрос свързан с лифта на Витарите.
                        От всичко прочетено стигам до заключението, че има 2 метода за лифт.Не засягам Бодилифта и използването на фабрични китове.
                        Единият е с подложки на пружините.Другия е смяна на пружините.Ползват се Вартбургови, Ладови а може би и други.Питането ми е защо сравнително рядко някой споменава да е ползвал пружини от дългата база за лифт на късата?Проблемно ли е?Още повече че Витарските пружини ще си легнат идеално в горното легло,за разлика от всички останали,които нямат конусен горен край.
                        А и още нещо.Заменяйки амортисьорите с амортисьоти от други коли-главно леки,не се ли променя поведението и стабилноста на джипа?Сещате се какво имам предвид.
                        От дълга на къса база става, но лифта който се получава е доста малък - около 1.5". също така пружините на ДБ са по твърди и с оглед на по леката къса(че дори и софт топ) може возията да стане по твърда. Докато с лифт тип И.П. знам, че тя се подобрява, значително
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X