Понеже не съм много на "ти" с електриките, искам да попитам проблем ли е да сложа по-голям акумулатор на Витарата (1.6mi, 82кс.) от стандартния. Задавам този въпрос, защото един ми казва, че по-големият ще презарежда, тъй като Витарата черпи малко ток при запалване. Другото мнение е , че няма значение, защото акумулаторът не можело да се презареди, ако всичко работи нормално. Ако някой е компетентен по въпроса, моля за отговор, за да знам какво да търся.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Акумулатор за Витара
Свий
X
-
До: Акумулатор за Витара
Слагай, няма проблем, стига да има къде да го събереш.Първоначално публикуван от gogomk Преглед на мнениеПонеже не съм много на "ти" с електриките, искам да попитам проблем ли е да сложа по-голям акумулатор на Витарата (1.6mi, 82кс.) от стандартния. Задавам този въпрос, защото един ми казва, че по-големият ще презарежда, тъй като Витарата черпи малко ток при запалване. Другото мнение е , че няма значение, защото акумулаторът не можело да се презареди, ако всичко работи нормално. Ако някой е компетентен по въпроса, моля за отговор, за да знам какво да търся.
-
До: Акумулатор за Витара
При "най-големия" инсталацията на Витарата дали ще издържи
. Аз мисля, че всяка кола трябва да си знае... акумулатора. Затова има акумулатори с различни напрежения за различните видове автомобили
Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.
0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
/e-mail: nikolaynkl@gmail.com/
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Всички са еднакви - 12 волта. Различен е стартовия ток и капацитета на батерията, но това няма никакво значение. Идеята за голям акумулатор е смислена при монтаж на лебедка примерно или други големи консуматори. Значи 12 волта напрежение, а тока във веригата се определя от консуматора - не вярвам двигателя на Витарата да има стартов ток повече от 150 ампера.Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнениеПри "най-големия" инсталацията на Витарата дали ще издържи
. Аз мисля, че всяка кола трябва да си знае... акумулатора. Затова има акумулатори с различни напрежения за различните видове автомобили
Моята фероза беше с акумулатор 36 амперчаса, аз го смених с 65 - къде по-добре е, сега жената като остави колата на фарове някъде, пали и след 2 часа престой.
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Това мислене, го остави. По-добре прочети накоя книжка по темата, или поне учебника по физика, ама не помня за кой клас, май 10ти.Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнениеПри "най-големия" инсталацията на Витарата дали ще издържи
. Аз мисля, че всяка кола трябва да си знае... акумулатора. Затова има акумулатори с различни напрежения за различните видове автомобили
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Първоначално публикуван от belcho kulev Преглед на мнениеСлагай колкото голям събереш,аз карам със 74 амперов и нямам проблеми.Колкото повече-толкова повече.
И аз съм на същото мнение карам 1,6 мотор с 82 амперчаса никакви ядове нямам дори да забравя фаровете
Dimitar Dyakov
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Не е ли малък? С какъв си бил до сега?Първоначално публикуван от gogomk Преглед на мнениеБлагодаря на всички , които се отзоваха така бързо .Вече спокойно ще сложа по-голям акумулатор.Имам един под ръка, 62Ah.
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Малък?! За 1,6 бензин е дори с голям резерв. Аз взех Варта Силвър - има 620А стартов ток. Като гледам и лебедките на Т-мах искат около 400А.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеНе е ли малък? С какъв си бил до сега?
А иначе голямото си е голямо, спор няма.
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Мисля, че е 35-36Ah. Няма никакви знаци. С него взех джипа миналата година, както беше внесен.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеНе е ли малък? С какъв си бил до сега?
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Мани го стартовия ток. Палили сме Москвич с мотоциклетен акумулатор 9 А.ч, целият фокус е да запали от първи или втори път, защото трети няма. Проблемите идват от съвсем друго място - количеството енергия, което може да отдаде. Например, лебедката на колко метра ще те издърпа, преди да спре. Габаритите трябва да можеш да ги оставиш цяла нощ, а на сутринта да запалиш. Без алтернатор трябва поне 1 час да можеш да пътуваш. Такива неща.Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнениеМалък?! За 1,6 бензин е дори с голям резерв. Аз взех Варта Силвър - има 620А стартов ток. Като гледам и лебедките на Т-мах искат около 400А.
А иначе голямото си е голямо, спор няма.
Отделно, че 20% по-голям акумулатор живее 2 пъти по-дълго, в една кола. Там е прост мащабен фактор.
А, джамбазите... новият внос е така.Първоначално публикуван от gogomk Преглед на мнениеМисля, че е 35-36Ah. Няма никакви знаци. С него взех джипа миналата година, както беше внесен.
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
моята витара я карам с 44ah .На времето по татово време имах москвич.тогава беше голям кът эа всякакви резервни части и го карах с акумолатор от комбайн монтиран в багажника
не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
До: Акумулатор за Витара
Слагай няма проблеми, само си провери релето да не ти презарежда или пък да дава по малко, защото с по големия акумулатор ще му трябва повече време да го зарежда, мисля че трябваше да дава между 13-14,4 V.-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар