Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шум при включен преден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Шум при включен преден мост

    На какво викаш "биалетки"
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #17
      До: Шум при включен преден мост

      Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
      На какво викаш "биалетки"
      Според мен "биалетки" се наричат тези късите щангички дето свързват двата края на стабилизиращата щанга със носачите.От горе и отдолу на носача има тампони(в случая моите са заминали),а от към стаб.щанга най-често е с накрайник(ябълковиден болт).....
      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

      Коментар


      • #18
        До: Шум при включен преден мост

        Колеги ЗДРАВЕЙТЕ,понеже изгубихте интерес към "темата",и по-точно към моя проблем(за прословутото прещракване в предния мост),и след редица действия от моя страна с цел отстраняване на проблема,а именно:смяна на гумите,смяна на няколко тампона,проверка на каретата(здрави са),веригата на раздатката все още я изключвам....та....искам да Ви насоча към една по-специфична метерия. При подробното четене във форума(в който има невероятно много и полезна информация),открих че предния диф на мойта ВИТАРА зацепва с помощта на "вакуум".За целта има някаква електрическа вакуум-помпа,която въздейства в/у някакъв включвател вътре в дифа... Та искам да попитам някой,който има познания по въпросния механизъм,ДАЛИ пък не е възможно"ПРЕЩРАКВАНЕТО" да е от него... И накрая за " десерт ":когато джипа е на контакт и 4х4 свети на таблото,предния диф е зацепен....и сега изненадата поне за мен,когато не е на контакт(въпреки че малкия лост е на" 4Н "),предния диф не е зацепен(на крик колелото заедно с полуоската до дифа се върти свободно).Това го установих когато сменях гумите. Тази вакуум-помпа,дали дава дафекти...,устройството вътре в дифа също ме съмнява.....
        SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

        Коментар


        • #19
          До: Шум при включен преден мост

          Здравей колега,малко късно видях темата ти.Не се занимавай с излшни движения,по описаните от теб признаци съм 100% за разтегната верига на раздатката.А за предния мост на вакум,няма такова животно/поне при твоя модел/,освен ако не е слаган допълнително блокаж.Поздрави и успех!
          ОффРоуд Клуб БАЛКАН 4x4-Враца

          Коментар


          • #20
            До: Шум при включен преден мост

            Първоначално публикуван от madmax2 Преглед на мнение
            Здравей колега,малко късно видях темата ти.Не се занимавай с излшни движения,по описаните от теб признаци съм 100% за разтегната верига на раздатката.А за предния мост на вакум,няма такова животно/поне при твоя модел/,освен ако не е слаган допълнително блокаж.Поздрави и успех!
            Здравей,"madmax2" колкото и странно да звучи,вакуума при мен е факт.Не знам дали си разбрал,но моята ВИТАРА е от новия модел(предпоследния),и има доста разлики от "другата гранд-витара"от същата година(9.Между другото,МОЛЯ за отношение по темата МОДЕРАТОРИТЕ:Паджеровод и Злой,...понеже в едни други теми коментирани от тях разбрах че са наясно с тази система на включване на предния мост(сходна е с тази на MITSUBISHI).....Още веднъж искам да "подчертая",че шума(прещракването)се чува отпред"в ляво" при пълен ляв завой,а не под ръчната спирачка ,където е раздатката....(затова за момента изключвам веригата на раздатката....).Единственото което мога да направя"сам",е да премеря налягането подавано от вакуум-помпата(според едно от ръководствата във форума),то трябва да бъде:37-57кило-паскала. Ако налягането е в норма,проблема би трябвало да е в зацепващия механизъм вдифа....ПОМАГАЙТЕ....
            SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

            Коментар


            • #21
              До: Шум при включен преден мост

              Първоначално публикуван от madmax2 Преглед на мнение
              Здравей колега,малко късно видях темата ти.Не се занимавай с излшни движения,по описаните от теб признаци съм 100% за разтегната верига на раздатката.А за предния мост на вакум,няма такова животно/поне при твоя модел/,освен ако не е слаган допълнително блокаж.Поздрави и успех!
              Здравей,"madmax2" колкото и странно да звучи,вакуума при мен е факт.Не знам дали си разбрал,но моята ВИТАРА е от новия модел(предпоследния),и има доста разлики от "другата гранд-витара"от същата година(9.Между другото,МОЛЯ за отношение по темата МОДЕРАТОРИТЕ:Паджеровод и Злой,...понеже в едни други теми коментирани от тях разбрах че са наясно с тази система на включване на предния мост(сходна е с тази на MITSUBISHI).....Още веднъж искам да "подчертая",че шума(прещракването)се чува отпред"в ляво" при пълен ляв завой,а не под ръчната спирачка ,където е раздатката....(затова за момента изключвам веригата на раздатката....).Единственото което мога да направя"сам",е да премеря налягането подавано от вакуум-помпата(според едно от ръководствата във форума),то трябва да бъде:37-57кило-паскала. Ако налягането е в норма,проблема би трябвало да е в зацепващия механизъм в дифа....ПОМАГАЙТЕ....
              SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

              Коментар


              • #22
                До: Шум при включен преден мост

                Колеги,както ви казах ,единственото нещо което мога да направя,беше да премеря налягането,което излиза от електро-пневматичната помпа.По каталог трябва да е от 37-57кило-паскала.При мен налягането е43к.п.....Въпроса ми е следният:включва ли се в нормата това(43к.п.),и трябва ли помпата постоянно да нагнетява към дифа,или само докато "зацепи"?Питам ви,защото според мен целия проблем с това прословуто "прещракване",идва от тази проклета "електро-пневматична"система на включване(зацепване)на предния диф....Ако някой,има представа за какво става въпрос,МОЛЯ да помогне или да ме насочи към "правилния" майстор(сервиз)
                SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                Коментар


                • #23
                  До: Шум при включен преден мост

                  Колеги,здравейте отново!Както знаете аз отдавна викам неволята,но Тя не ще да ми помогне...Впредишния пост ви споменах,че за "прословутото прещракване"(което наистина се чува при пълен ляв,някъде от лявата част на дифа и лявата полуоска сякаш "подскача"),обвинявах "електро-пневматичната система" на зацепване на предния диф при вкл. на 4х4. Но,вчера смених маслото в пр.диф и ми направи впечатление,че старото масло беше като ново(бистро,без утайки и стружки-както очаквах,ако евентуално беше испускал зацепващия механизъм поради слабо налягане на електро-пневматичната помпа в което аз търсех "проблема").При това положение,ако изключим пр.диф, "прещракването" остава да е най-вероятно от веригата на раздатката.Та..възможно ли е от прескачането на веригата,шума да се чува отпред и то влявата част(може би защото там като слабо звено се явява вътрешната полуоска)..? И последно:може ли да се смени веригата на канал без да се сваля раздатката...? Благодаря за отговорите предварително....
                  SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                  Коментар


                  • #24
                    До: Шум при включен преден мост

                    Колеги здравейте,незнам защо никой не иска да вземе отношение по решаването на моя проблем,но аз съм решил да ви задам още един въпрос във връзка с това прословуто "прещракване".Според мнозина от вас,при движение напред на 4х4 при пълен(и вече непълен) ляв волан ,прещраква евентуално разтегнатата верига на раздатката...Та въпроса ми е:трябва ли това прещракване да го има и на пълен ляв,но при движение на "заден ход"?...Отговора на този въпрос ще ми помогне да взема окончателно решение,относно прадстоящия ремонт...
                    SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                    Коментар


                    • #25
                      До: Шум при включен преден мост

                      Според мен колега..може и това да е което казваш за разпънатат верига.Ако е разпъната веригата то ще се чува както на реден така и на заден ход.Поне на Чероки, веригата се сменя без да се сваля раздатката. мисля си че и при теб би трябвало да е така..но не съм сигурен. Другото което е.. а то провери ли си каретата на предния кардан...? Ако е каре на кардана се проверява лесно. При движение на кардана хлабините на карето са толкова големи че се чуват при всяко подаване на газ или отнемане на газта , независимо от положението на гумите. другото което е.. а каретата на полуоските...? По принцип на леките автомобили с предно предаване се "усещат" при потегляне на пълен ляв или пълен десен. Наи лесно и без главоболия , отиди при маистор да установи какъм е проблема.Но.. и какъвто да е проблема..то тои трябва да се реши на момента..да не се протаква...това от мен като идеи и съвети. Ако не съм прав или има някои да допълни то да да спомене поне...
                      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                      ********************************
                      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                      Honda Shadow VLX 600 - 1999
                      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                      Влади

                      Коментар


                      • #26
                        До: Шум при включен преден мост

                        Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                        Според мен колега..може и това да е което казваш за разпънатат верига.Ако е разпъната веригата то ще се чува както на реден така и на заден ход.Поне на Чероки, веригата се сменя без да се сваля раздатката. мисля си че и при теб би трябвало да е така..но не съм сигурен. Другото което е.. а то провери ли си каретата на предния кардан...? Ако е каре на кардана се проверява лесно. При движение на кардана хлабините на карето са толкова големи че се чуват при всяко подаване на газ или отнемане на газта , независимо от положението на гумите. другото което е.. а каретата на полуоските...? По принцип на леките автомобили с предно предаване се "усещат" при потегляне на пълен ляв или пълен десен. Наи лесно и без главоболия , отиди при маистор да установи какъм е проблема.Но.. и какъвто да е проблема..то тои трябва да се реши на момента..да не се протаква...това от мен като идеи и съвети. Ако не съм прав или има някои да допълни то да да спомене поне...
                        Здравей колега,благодаря ти за изчерпателния отговор на моя въпрос.Много ми харесва "подписа" ти...Калашника,ми се иска да го използвам с/у някои от "майсторите",според които трябваше да сменя целия преден мост,та дори и нова скоростна кутия заедно с раздатката(понеже вървели комплект....).А сега сериозно,за мен беше много важно да чуя,че веригата трябва да прещраква и на ЗАДЕН ход,защото при мен на заден прещракването го няма...И ако наистина е така,според мен(зщото на "неграмотни" майстори вече не вярвам) проблема остава да бъде в лявото каре на полуоската.По новия маншон личи че е сменявано ,но явно с някое "менте".Каретата на карданите са здрави(нямат никакъв луфт и не чукат...).По план след понеделник съм решил да разглобя карето...и се надявам проблема да е от него.Ако някой друг колега от форума има друго мнение или идея за решаване на проблема,моля да сподели....
                        SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                        Коментар


                        • #27
                          До: Шум при включен преден мост

                          Колеги здравейте отново.Вчера използвах слънчевото време и разглобих предно ляво каре,като се надявах в него да открия проблема за прословутото "прещракване" при пълен ляв на 4х4.Ноо...уви,карето беше напълно"здраво" по преценка на двама майстори(нямаше паднала циментация,имаше грес,нямаше счупени детайли).Като го сглобявах,преди да сложа зегерката,забелязах че шайбата която се поставя преди нея е подбита(изядена)-не знам колко мм...и полуоската има голям аксиален луфт.Та.. искам да попитам някой знае ли каква трябва да бъде дебелината на тази шайба,и възможно ли е от този луфт(евентуално ако има такъв и от другата страна) да товари нещо и да прещраква..?Защото във форума някъде пишеше,че при "ФРОНТЕРИТЕ" тези шайби били много-важни.Искам само да допълня,че аз съм с капачки а не с автоматични хъбове(като при тях)..и предния диф при мен зацепва чрез електропневматична помпа(каквото и да означава това...).
                          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                          Коментар


                          • #28
                            До: Шум при включен преден мост

                            Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                            Колеги здравейте отново.Вчера използвах слънчевото време и разглобих предно ляво каре,като се надявах в него да открия проблема за прословутото "прещракване" при пълен ляв на 4х4.Ноо...уви,карето беше напълно"здраво" по преценка на двама майстори(нямаше паднала циментация,имаше грес,нямаше счупени детайли).Като го сглобявах,преди да сложа зегерката,забелязах че шайбата която се поставя преди нея е подбита(изядена)-не знам колко мм...и полуоската има голям аксиален луфт.Та.. искам да попитам някой знае ли каква трябва да бъде дебелината на тази шайба,и възможно ли е от този луфт(евентуално ако има такъв и от другата страна) да товари нещо и да прещраква..?Защото във форума някъде пишеше,че при "ФРОНТЕРИТЕ" тези шайби били много-важни.Искам само да допълня,че аз съм с капачки а не с автоматични хъбове(като при тях)..и предния диф при мен зацепва чрез електропневматична помпа(каквото и да означава това...).
                            Колеги...,наистина ли никой от Вас не знае за функциите на тези шайби,за техния размер, и имат ли голямо значение в случая,като съм с капачки,а не с автоматични хъбове....?Хайде де... не ме разочаровайте!
                            Последно редактирано от vadoiv; 30-03-09, 20:26.
                            SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                            Коментар


                            • #29
                              До: Шум при включен преден мост

                              Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                              Колеги...,наистина ли никой от Вас не знае за функциите на тези шайби,за техния размер, и имат ли голямо значение в случая,като съм с капачки,а не с автоматични хъбове....?Хайде де... не ме разочаровайте!
                              Ако става въпрос за шайбата която е преди зегера,който се монтира преди да сложиш хъба.То тя се изяжда когато се е разбила или по точно износила втулката на шенкела.Там където ляга карето.Когато е износена въпросната втулка и при включен пр.мост се чува отвратителен шум при изравняване на оборотите на мотора и колата,но не прилича на щтракане.Успех.Ако имаш още въпроси давай.
                              [url]www.4x4varna.com[/url]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Шум при включен преден мост

                                Благодаря ти Йосифе,че ми обърна внимание,щото покрай тази среща на SUZUKI в Копривщица,май никой не чете другите теми....Благодаря ти,че ми спести разправиите с шайбите(материал,стругар и т.н.) Значи...след всички експерименти които извърших покрай това "прещракване",проблема остава да е в предния диф...Йосифе,тъй като ми даде зелена светлина за въпроси към теб,искам да те попитам:Имаш ли на представа как става зацепването на предния диф при мен и какво може да се повреди в този включвател,че при натоварване да прещраква(изключва,изпуска)? От по-горните постове сигурно си разбрал,че на мойта VITARA пр. диф се включва чрез електро-пневматична помпа,която въздейства в/у някакъв включвател вътре в дифа(и явно той изпуска ...).Тука в Кюстендил никой не е чувал за такъв диф...VITARATA е 98г.,същите има и с "обикновен" диф(като старите),на мойта защо са сложили такъв?-да им се чуди човек...Помагайте!!!
                                Последно редактирано от vadoiv; 31-03-09, 15:28.
                                SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X