Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на Витара къса база от Славин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

    С подложки 50мм съм и нямам никакви проблеми със стабилноста.Джанти ЕТ-38 J8.5 гуми 235/75/15 но на тия джанти дойдеха нещо твърде малки.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010799.jpg
Прегледи:1
Размер:194.6 КБ
ID:5283692Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010806.jpg
Прегледи:1
Размер:174.8 КБ
ID:5283693Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010803.jpg
Прегледи:1
Размер:190.5 КБ
ID:5283694Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010796.jpg
Прегледи:1
Размер:205.9 КБ
ID:5283695

    Коментар


    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

      Колега GVT, продаваш ли ги тия джанти(без гумите)? Пиша в темата,че колегата няма право на ЛС.
      Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

      Коментар


      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

        Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение
        С подложки 50мм съм и нямам никакви проблеми със стабилноста.Джанти ЕТ-38 J8.5 гуми 235/75/15 но на тия джанти дойдеха нещо твърде малки.
        [ATTACH=CONFIG]339887[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]339901[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]339902[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]339915[/ATTACH]
        Дай малко снимки настрани на това баирче, на само напред
        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
        0888 315 794
        LZ1UPI
        A1 (Rh+)

        Коментар


        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

          При мен се появи проблем.
          Вдигнах я отпред с подложки по 3см. Разпробих горните отвори на амортисьорите, направих шайби без луфт, покарах я ден-два да се намести и отидох на реглаж. Направи ми я човека, даже ми пусна разпечатка. Веднага отидох да заварят шайбите, за да не може да бяга.
          Карах така месец-два и тези дни гледам дясното колело седи под странен ъгъл. Много е затворено по вертикала. Прегледах шайбите, болтовете - няма нищо да мърда. Струва ми се, че стойката на амортисьора мърда повече от лявата, но може да си внушавам. Тампоните на носача от тази страна също имат по-голям луфт, но от тях не може толкова много да се промени ъгъла.
          Не съм ходил по екстреми, нормалното каране из дупките по пътищата и по черни пътища.
          Някакви идеи?

          Коментар


          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

            Колеги и аз съм решил да дигам витарката ама е сантанка(Испанка) и се чудя... ама колкото и да се чудя ми е на ъкъла ,че съм за 35мм подложки...Греша ли? Предполагам всички сантани са с по къси полоуски ...
            Да решавам вече и да звъня на колегата който ги правеше...
            Поздрави!
            Последно редактирано от Петър Минчев - MaxBass; 12-07-11, 11:27.
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

              Дай една снимка на вътрешното каре и ще ти кажа за колко мм си .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                Карах така месец-два и тези дни гледам дясното колело седи под странен ъгъл.
                От моят опит знам, че как стоят колелата си зависи и от терена на който е спряна витарата.
                Моята като е в гаража е чудесна(поне на око), но като я изкарам отвън ми се вижда лявата гума изкривена. Като я оставя на улицата пак е добре, като леееко пък гумата е в обратна посока.
                И на мен ми е чудно, при положение, че всичко е стегнато яко, няма луфтове(поне в тези места които дават тези дефекти), и рамата е сериозно подсилена. Единствено ме е яд, че не измерих геометрията на рамата докато беше съвсем гола... Всички размери гиима в ръководството.

                Максимум до две-три седмици трябва малко да се опарича, и след събора мятам сериозен ремонт-ще се слага УАЗов мост отпред, с надлъжни носачи, и панхард.
                Тези макферсъни не са за джип...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                  Да направиш една подробна фото темичка ако не те мързи,освен интересна ще е и полезна.
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                    Еее, Коле, не съм вчерашен.
                    Разбира се, че я гледам на равно.

                    Коментар


                    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                      Не бе, аз също я гледам моята на равно. В гаража да има, да има 2-3 см неравност(засъхнала кал, откъде ли се е взела), пред гаража е асфалтирано, но преди 30 години, и не е много равно. На пътя е съвсем равно. И на трите места има разлики в наклона. Виждат се.

                      На всички витари които доку-горе познавам, и се карат по-хард го има този проблем. Бе макферсъна не е за джип...

                      Много добре се вижда с просто око дали гумите са с правилен наклон като се кара зад витарата по асфалт. По завоите може добре да се види разликата в наклоните на задните и предни гуми.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                        Е то хубаво, ама аз като не я карам хард. Едно-две удряния на рама не се броят
                        Гледал съм я на всякакви равни и неравни повърхности. Дори другото колело като е върху неравност, дясното пак има обратен наклон. И то доста, личи си.
                        Не ми пречи особено на карането, гумите няма да се изтъркат в близките години, ама ме дразни че има нещо по жипката. Такъв съм си - и най-малката техническа неизправност, която влияе на безопасността ме вкарва в разходи, но ако е одрана, ръждясала или гори масло, не ми прави впечатление.

                        Коментар


                        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                          Аз не съм чул да има витара с макферсон.
                          http://vbox7.com/play:398e8b82

                          Коментар


                          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                            Технически характеристики на:
                            Suzuki - Vitara - Vitara (ET,TA) - 1.6 i (3 dr) (80 Hp)


                            МаркаSuzukiМоделVitaraПодмоделVitara (ET,TA)Модификация1.6 i (3 dr) (80 Hp)Брой врати3Мощност80 к.с.Максимална скорост144 км/чУскорение от място до 100 км/ч15 с.Обем на резервоара42 л.Година на пускане в производство1989 г.Година на спиране от производство1995 г.Тип на купетоДжипБрой места5Дължина3620 мм.Широчина1630 мм.Височина1665 мм.Колесна база2200 мм.Предна следа1395 мм.Задна следа1400 мм.Минимален обем на багажника123 л.Разположение на двигателяОтпред, надлъжноОбем на двигателя1589 куб. см.Максимална мощност при5400 об./мин.Въртящ момент127/3000 Н*мГоривна системаКарбураторГазоразпределителен механизъмOHCРазположение на цилиндритеРедовиБрой цилиндри4Диаметър на цилиндрите75 мм.Ход на буталото90 мм.Степен на сгъстяване8.9Брой клапани на цилиндър2Тип горивоА-92ЗадвижванеПълно с включванеБрой скорости (авт. ск. кутия)3Брой скорости (мех. ск. кутия)5Предно окачваненапречен носачЗадно окачваневинтова пружинаПредни спирачкиДисковиЗадни спирачкиБарабанниТип управлениеЗъбна рейкаУсилвател на воланаХидроусилвателРазход (в града)9.6 л./100 км.Разход (извън града)7.4 л./100 км.Разход (комбиниран)8.5 л./100 км.Собствена маса1020 кг.Допустима маса1450 кг.Размер гуми195/ R 15 S

                            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                            Коментар


                            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                              Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                              Аз не съм чул да има витара с макферсон.
                              Отпред си е с два независими носача и амортьосьр ,следователно е с макферсон, а отзад си е цял мост . Да не се бъркаш с самурай или джимни?
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар


                              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                                Не,не се бъркам. Просто явно до сега съм живял в заблуда че за да е макферсон трябва пружината да е нанизана на амортисьора. Иначе в двора имам 2 витари , имам представа за независимо окачване но не знаех че и то се нарича макферсон.
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X