От: Бензинова помпа на витара
Помпите за карбуратори, обикновено бачкат на 0.2-0.4 бара. Нямам никакъв спомен колко и ме максимума, но е доста далеч от 3-6-8бара за разните чешити помпи за инжектори. Точно за Микуните не знам, щото просто не съм се заигравал с него, но Жигулския на 3 бара ще лее като лейка. Ако не веднага, то много скоро. Върти ми се из главата, че на някакво голфове имаше помпи на ниско налягане, но...
Иначе, да - налягането о определя регулатора, но Витарския е на около 2.8 бара по спомен, а това си е множко. Плюс, че не е най-надеждното нещо на тоя свят. на моята старата, блокира затворен още преди да сложа газовата, а газовата я сложих почти веднага. Смених го с някакъв, май от 16клапанова Витара, помня че пасна със съвсем леко преправяне, и така си замина колата с него.
Сещам се за още една дивотия: Моното отдолу има отвор към колектора, през който върви антифриз. Не знам доколко е фатален, би трябвало и без него да бачка, само че аз от там си взимах подгряването на изпарителя.
Помпите за карбуратори, обикновено бачкат на 0.2-0.4 бара. Нямам никакъв спомен колко и ме максимума, но е доста далеч от 3-6-8бара за разните чешити помпи за инжектори. Точно за Микуните не знам, щото просто не съм се заигравал с него, но Жигулския на 3 бара ще лее като лейка. Ако не веднага, то много скоро. Върти ми се из главата, че на някакво голфове имаше помпи на ниско налягане, но...
Иначе, да - налягането о определя регулатора, но Витарския е на около 2.8 бара по спомен, а това си е множко. Плюс, че не е най-надеждното нещо на тоя свят. на моята старата, блокира затворен още преди да сложа газовата, а газовата я сложих почти веднага. Смених го с някакъв, май от 16клапанова Витара, помня че пасна със съвсем леко преправяне, и така си замина колата с него.
Сещам се за още една дивотия: Моното отдолу има отвор към колектора, през който върви антифриз. Не знам доколко е фатален, би трябвало и без него да бачка, само че аз от там си взимах подгряването на изпарителя.
Коментар