Здравейте, да попитам - на бензиновата помпа на Витара постоянно ли трябва да има подадено 12V напрежение, или компютъра си подава когато трябва? - ако и подам директно от акумулатора 12V и да го прекъсвам с някакво копче за да пускам на газ - проблем ли е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бензинова помпа на витара
Свий
X
-
До: Бензинова помпа на витара
Как е на Витара незнамПринципно инжекционите при подаване на контакт включват помпата за 1-2-3сек (реле за време) колкото да вдигне налягане и е гасят. После при "стартер" е пускат отново и ако запали си е въртят, ако не запали след като пуснеш ключа от стартер релето е върти още 1-2-3сек. и спира. Когато слагаш газова уредба сложи (така се прави) и едно реле на жиците към помпата. по този начин когато си на газ и контакт тя е изключена, когато си на бензин и контакт е включена.
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
До: Бензинова помпа на витара
Моята върти непрекъснато (газ-бензин)и предполагам за това се скапа та мисля на новата да направя накаква система за гасене след като запая,но не мога да реша още от къда да взима сигнал, чедвигатела работи и е време да се изключи помпта и да остане на газ
Ако имате някаква идея - помагайтеМислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли
Коментар
-
До: Бензинова помпа на витара
Първоначално публикуван от kamcho Преглед на мнениеот къда да взима сигнал,или дюзите или помпата или и двете, а помпата най-вероятно се е скапала по ЕГН
тя винаги си работи щом двигатела работи на бензин, нормално трябва да има магистрала (тръбопровод) за бензина от резервуара през помпата към двигателя,регулатор и от там неизразходваното гориво да се връща по друга магистрала обратно, ама знам ли в Булгаристан какво и как е каръщисано баш на твойта кола
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Бензинова помпа на витара
утре нося джипа на майстор-дето поставя газови уредби и да видим, какво ще направи. Ама джипката май не е работила на бензин от години и ме съмнява да тръгне от раз....Mitsubishi Pajero III 3.2 DID: Subaru impreza 4x4
Коментар
-
До: Бензинова помпа на витара
Точно газаджия ще ти помогне,слага реле като взема сигнал от ключа ,на гас изключва помпата,аз сьм на този принцип, изгорих 3 помпи сега ще слагам от Кадет 1,6 вьншнаLZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
До: Бензинова помпа на витара
Никога не прекъсвайте бензиновите помпи когато слагате газ . Всеки уважаващ се газачия ще ви го каже . От там горят помпите. Да сте чули на някоя Витара само на бензин да и е изгоряла / аз не съм / . При каране само на газ с изкл. помпа за един месец лятото спират помпата , дюзата на моно-инжекцията , а по-някога и компа .
0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
-
До: Бензинова помпа на витара
Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеНикога не прекъсвайте бензиновите помпи когато слагате газ . Всеки уважаващ се газачия ще ви го каже . От там горят помпите. Да сте чули на някоя Витара само на бензин да и е изгоряла / аз не съм / . При каране само на газ с изкл. помпа за един месец лятото спират помпата , дюзата на моно-инжекцията , а по-някога и компа .
. Защо тогава да не се гаси когато не се използва!!!!
Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли
Коментар
-
От: Бензинова помпа на витара
Здравейте.
Интерсува ме къде точно се намира фабричното реле за горивната помпа? До колкото си спомням, след компа има реле, което командва помпата. Ако греша, моля поправете ме.
Проблема е, че изведнъж нещата тотално се сринаха. Спря да работи на бензин. Помпата не върти. Нямам достъп до кабелните обувки отзад, и за да не свалям резервоар и бутилка, искам да проследя жиците отпред, какво се случва, и дали въобще стига ток до помпата.
Витарата е моноинжекцион 8-клапана. На газ е, но помпата не е изключвана, при работа с газ.
Преиодично съм я пробвал на бензин, и си работеше до преди месец, но всичко си има край...
Коментар
-
От: Бензинова помпа на витара
Помпата е след реле. На по-старите се намира някъде до предпазителите, ама не помня вече отгоре или орстрани. 2 релета еднакви са, едното е главното, другото е за помпата. Цвета на куплунга е различен, ама вече не помня кой кой е. То не е трудно да се определи де.
На по-новите, релето на помпата беше някъде зад радиото.
Като дадеш на контакт, главното трябва да си остане включено постоянно, а това на помпата да включи за около 1-2 секунди и да изключи. Случвало се е да е се прецака, но сравнително рядко.
По-често проблема е или в изгнила маса на фланеца на помпата, или блокорала помпа.
Някъде зад мястото на номера на задната броня, има още 2 куплунга. Единия е с тънки проводници и е за нивомера, другият е с по-дебели и е за помпата. Не си спомням, имаше ли модификация с един куплунг с 3 пина или не... че напоследък Витарите в оригинален вид наоколо силно намаляха
Успех!
П.П. Няма особено значение дали помпата се изключва при работа на газ или не. Знам, че по въпроса се спори от много отдавна, но досегашните ми наблюдения показват, че е все тая. По-важното е да има бензин и тоя бензин да не е наливан преди 10 месецаО879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Бензинова помпа на витара
Стефан е прав и нещата са така, моята препоръка е като се стигне до смъкване на резервоара, вътре в купето да си направите ревизия с метален капак за лесен достъп до кабелите на нивомера и помпата за следващата намеса, винаги съм се чудил за тази недомислица на японските инженери, но явно не са вярвали че колите им ще се търкалят толкова дълго, успех. Ако ти трябва реле, драсни някой ред с номера, че имам някакви да се мотаят в къщи.
Коментар
-
От: Бензинова помпа на витара
Благодаря.
Да, куплунгите отзад ги виждам, но няма достъп до този за помпата за да го разкача. Затиснал съм го с бутилката.
Затова искам да пробвам от релето. Преди да тръгна да свалям всичко.
Ох, как ме сърбят ръцете за карбуратор.
Едно по едно, инжекционната с-ма се срива.
Първо изчезнаха температурните датчици, след това термоампулата за смукача. Сега и това... Кой знае и ламбда-сондата на какъв хал е след толкова години...
Коментар
-
От: Бензинова помпа на витара
Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнениеБлагодаря.
Да, куплунгите отзад ги виждам, но няма достъп до този за помпата за да го разкача. Затиснал съм го с бутилката.
Затова искам да пробвам от релето. Преди да тръгна да свалям всичко.
Ох, как ме сърбят ръцете за карбуратор.
Едно по едно, инжекционната с-ма се срива.
Първо изчезнаха температурните датчици, след това термоампулата за смукача. Сега и това... Кой знае и ламбда-сондата на какъв хал е след толкова години...
Между другото, Трифон е прав за изработката на допълнителен капак. На моята, след 'реконструкцията' - разбирай газовата бутилка на мястото на резервоара, + 12-13 литра резервоар отстрани, не и направих капаче и само след седмица се наложи да разглобявам всичко заради спукан маркуч.
От тогава насам, независимо дали резервоара е оригиналния или правен, стигне ли се до бъзикане, винаги изрязвам капаче. не пречи на никого, дори не си личи, ако е направено свястно, прави се за 15 минути, а ме е спасявало на 2 пъти. Едно е да развиеш 4 рапидки, друго е да разчарковаш половината колаО879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Бензинова помпа на витара
Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнениеБлагодаря.
... Затова искам да пробвам от релето. ...
Картинка от нета:
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар