Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки Витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

    здравейте офроудъри,навил съм се да си купя джип.мисля да го ползвам за лек офроуд и се колебая м/у лада нива и сузуки витара 1,6 къса база.Но по съм се спрял на Сузуки Витара и искам да ви задам няколко въпроса за сузукито:
    -колко харчи градско,извън градско и по баирите
    -проходим ли е в кал,сняг и в планината
    -има ли части по автоморгите и скъпи ли са и като цяло скъпа ли е подръжката
    -до 4000лв ще намеря ли читаво сузуки
    -от тук ли да го търся или да е внос
    -от този модел 1,6 има ли карбуратор и ако има кое е по добро карбуратор или инжекцион
    Надявам се който има или пък е чувал нещо,моля ви дайте ми изчерпателен отговор.Предварително ви благодаря.

  • #2
    леко е, което помага да не потъва много на сняг и кал. добра машинка, за двигателя незнам уви. по-комфортна от нивата ми се струва. разпространени са доста => ще има части.

    Коментар


    • #3
      Изобщо не може да ги сравняваш - просто това е колата, другото е ерзац.
      Но за толкова пари да намериш свястна е в сферата на фантастиката. Иначе с едни хубави гуми и съвсем незначителни промени по окачването можеш да скриеш топката на много по-именити големи и скъпи джипове.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Здравейте,

        Можете да ползвате търсачката в портала, има не малко изписано за Витара и за Нива. Конкретно за Вашето колебание (Витара или Нива) :
        Сравнение между Самурай, Витара и Нива

        Коментар


        • #5
          И аз имах дилемата "Нива"-"Витара", избрах Витарата и не съм съжалявал. Куадра го каза ясно - лека+къса= невероятно проходима.
          Разход с нормални гуми - 7-8/100 извънградско, 9-11/100 - градско. За 4 000 се съмнявам да намериш свястна кола.
          NISSAN PATROL 2.8TD

          Коментар


          • #6
            Когато пооздравее Иван може да го питате него, той с Витарата нееднократно е демонстрирал какво може автомобила в добри ръце. Сигурен съм че ако караше Нива нямаше да бъде толкова известен.
            При всичкото ми уважение към руската техника, и това че смятам УАЗ-а например за велик автомобил, няколкото ми години запознанство с Нива убиха всички положителни чуства къд дадения автомобил. И за да не отваряме пак полемиката по темата "дава дефекти защото не е поддържана както трябва" ще кажа: Нито един от автомобилите които съм имал не е видял толкова внимателна и глезеща поддръжка, и същевременно никой от тях не ме и се е отплащал за това с толкова многочислени и опъващи нервите откази. Ако съм поддържал Вранглера на една четвърт от Нивата, и съм вложил наполовината пари в него, сигурно щеше да лети... Тук ще чуеш много поляризирани мнения, но моя съвет е - ЗАБРАВИ ЗА НИВАТА.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от quadra
              Когато пооздравее Иван може да го питате него, той с Витарата нееднократно е демонстрирал какво може автомобила в добри ръце. Сигурен съм че ако караше Нива нямаше да бъде толкова известен.
              При всичкото ми уважение към руската техника, и това че смятам УАЗ-а например за велик автомобил, няколкото ми години запознанство с Нива убиха всички положителни чуства къд дадения автомобил. И за да не отваряме пак полемиката по темата "дава дефекти защото не е поддържана както трябва" ще кажа: Нито един от автомобилите които съм имал не е видял толкова внимателна и глезеща поддръжка, и същевременно никой от тях не ме и се е отплащал за това с толкова многочислени и опъващи нервите откази. Ако съм поддържал Вранглера на една четвърт от Нивата, и съм вложил наполовината пари в него, сигурно щеше да лети... Тук ще чуеш много поляризирани мнения, но моя съвет е - ЗАБРАВИ ЗА НИВАТА.
              Абсолютно съм съгласен с теб. ЗАБРАВИ ЗА НИВАТА. Рядко се съгласявам с Куадра но в случея просто е страшно прав. По въпроса за вранглера .
              Куадра моят вранглер все още не лети въпреки мойте усилия по подръжката.

              Коментар


              • #8
                До: сузуки витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                Колега, имам много добри впечатления от витарата, истина е, че вози твърдо и на дупките доста подскача, но за сметка на това е много проходима, разхода ми извънградско падна на 6,1 - но при по-екстремно каране е 7. Понапъни се да събереш поне още 1 - 2 бона за да купиш нещо по-читаво, инак пак ще ги дадеш, но ще имаш повече проблеми, излишни нерви и неприятнности.

                Коментар


                • #9
                  До: сузуки витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                  Карал съм 2 ниви и няма да карам поваче нива !!!!!!! купи си -ВИТАРА
                  Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                  костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: сузуки витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                    Моята Витара,е дълга база и си вози перфектно(незнам за късата база,ама толкова ли е голяма разликата,или се преувеличава твърдоста?),разхода и е повече от приличен(за "джип" разбира се)-бензин около 10,5 / 7,5-8 -градско / извънградско и 13 / 9 газ .
                    Проходимоста за разходки е доста добра и с гуми "за мъгла" ,ако се сложат по-агресивни перфектна.
                    Чаркове има (аз използвам за сравнение онлайн каталога на Евро07,като не е задължително да се купува оттам ),ама почти не се налага- по-скоро консумативи.Цените им са средна работа,спрямо лек автомобил среден клас.
                    По асфалта се чувства добре до скорост 120км/ч,иначе си пълни километража.За градски условия също е чудесна,сравнително маневрена,къса(дългата база е 4,10м),ускорява като лек автомобил със същата мощност,добри спирачки.
                    За 4000 лв мисля,че читава ще е само с десен волан(за д.база)
                    Хубаво е да се огледа за ръжди,гнилочи и т.н.,че някой колеги се оплакват,че и зад стоповете дупки имало Аз такива проблеми нямам,ама явно е въпрос на късмет и къде е била експлоатирана колата преди това.
                    Мисля,че единствения плюс на Нивата пред Витарата е постоянното 4х4,което пък си има и недостатъците-главния според мен е разхода на гориво-поне 9 месеца в годината,по нормалните "асфалтирани" пътища.Всичко останало е недостатък-няма рама,по-бавна,по-мудна,няма дори хидравлика,за ел.екстри-дума да не става(май се връщаме в 70-те ),вътре по некомфортна,раздатки(междинни диференцияли) се късат от купето,шуми,дифове вият,120 май и е макс.скорост,и незнаеш кога ще те остави на пътя.Абе-руска му работа...и нова 15000лв,на двайсет години 5000лв.На мен не ми се вързва.
                    (Уаза е друга бира-там е военна техника с + и - си )
                    За парите и разходите си Витарката май е най-добрия "универсален джип"
                    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                    Коментар


                    • #11
                      До: сузуки витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                      Темата е от 3 години,а колегата така и не купи 4х4.

                      Коментар


                      • #12
                        До: сузуки витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                        Първоначално публикуван от boiko peichev Преглед на мнение
                        Колега, имам много добри впечатления от витарата, истина е, че вози твърдо и на дупките доста подскача, но за сметка на това е много проходима, разхода ми извънградско падна на 6,1 - но при по-екстремно каране е 7. Понапъни се да събереш поне още 1 - 2 бона за да купиш нещо по-читаво, инак пак ще ги дадеш, но ще имаш повече проблеми, излишни нерви и неприятнности.
                        с нормално налягане вгумите те.1,6 не друса ,а с добри амове не скача чак толкова апък с този разход направо ме уби
                        не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                        Коментар


                        • #13
                          До: Сузуки Витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                          6.1 е добър раэход дори и эа 50 км

                          Коментар


                          • #14
                            До: Сузуки Витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                            На мен витара 1.6 къса база като избор наи ми допада спрямо нива и самораи.Но това 6.1л на 100км просто незнам как може да стане.
                            Константин Вълчанов.0888313247

                            Коментар


                            • #15
                              До: Сузуки Витара 1,6 къса база /въпроси преди покупка/

                              освен с вдигнат мост на крик, друг начин не виждам. Аз под 10смесено не смъквам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X