До: как се справя витарата с големите гуми

темата стана доста интересна за мен спецялно е невероятно как без завъртане на дифа не се чупят полуоските.
ше ми бъде интересно да знам какво включва кита на Иван Попов за да мога да си направя изводите.
полуоските се чупят и то е логично след като повдигнеш над +4см те не работят в нормално положение
няма нужда да се ровя в хард разхдки но си спомням как имаше подобни случаи и то с не кой знае какви гуми.липсата
на преден блокаж дори и заден в повечето машини тук в този форум водят до преклено високи обороти и отам и предните полуокси са най крехки.
тук поне момците казват че от витара ХДИ с борд компютър на БОШ са най здрави пробвано макар че точно на този модел витра дизел дори и кита на калмини не помага троши всичко рано или късно.
аз нямам витара но при факта че тунинга на една машина не е шега и не е никак евтин е добр да се знае лимита на тази машина макар и да се кара без преден блокаж.
поздрави

темата стана доста интересна за мен спецялно е невероятно как без завъртане на дифа не се чупят полуоските.
ше ми бъде интересно да знам какво включва кита на Иван Попов за да мога да си направя изводите.
полуоските се чупят и то е логично след като повдигнеш над +4см те не работят в нормално положение
няма нужда да се ровя в хард разхдки но си спомням как имаше подобни случаи и то с не кой знае какви гуми.липсата
на преден блокаж дори и заден в повечето машини тук в този форум водят до преклено високи обороти и отам и предните полуокси са най крехки.
тук поне момците казват че от витара ХДИ с борд компютър на БОШ са най здрави пробвано макар че точно на този модел витра дизел дори и кита на калмини не помага троши всичко рано или късно.
аз нямам витара но при факта че тунинга на една машина не е шега и не е никак евтин е добр да се знае лимита на тази машина макар и да се кара без преден блокаж.
поздрави
Коментар