До: нова придобивка:
При обръщане на мостовете - Фланците се правят след повдигането...... и има доста промени по кормилната щанга. Порови се в нета!
Планките могат да бъдат удължени, но не повече от 5см. Освен това 5см удължаване означава 2.5см повдигане и намаляване на захода на джипа с 2.5см.
После следват удари по планките и чупене на ресори. Има и други незгоди като вибрации по волана.
Повдигане на джипа до 6-7см не води до проблеми и няма нужда от други преправяния.
Първоначално публикуван от antonio_83
Преглед на мнение
Планките могат да бъдат удължени, но не повече от 5см. Освен това 5см удължаване означава 2.5см повдигане и намаляване на захода на джипа с 2.5см.
После следват удари по планките и чупене на ресори. Има и други незгоди като вибрации по волана.
Повдигане на джипа до 6-7см не води до проблеми и няма нужда от други преправяния.
ок ще умувам още и ще гледам да го захвана от някъде, но вие колеги ако имате идеи давайте ще съм ви благодарен а аз ще реша кои ще бъде най лесния и бърз начин да не го бавя в бокса.
незнам какво да правя! Дай съвет.
. Първо се прецака тръбичката за спирачката на задно дясно колело, и веднага се заврях с чука
Коментар