Обява

Свий
Няма добавени обяви.

още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

    Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
    По лесния вариант беше да се сложи нормално газово не инжекцион и нямаше да ги има всичките тия ядове ...
    Както се вижда, има ги и без газовото.

    Коментар


    • #32
      До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

      ИМЕННО
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #33
        До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

        Отивам към сервиза - стискайте палци днес да стане ясно какви са причините за проблемите !
        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
        0888 315 794
        LZ1UPI
        A1 (Rh+)

        Коментар


        • #34
          До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

          Привет!
          Упи, приятелю казвай какво стана...
          Надявам се всичко се е оправило...
          Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
          .................................................................................................
          Е. Абу

          Коментар


          • #35
            До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

            А някой сети ли се да премери колко е налягането в горивната система?
            И другото!!!!
            Сложи си един светодиод ( с едно съпротивление 100-200 Ом) на дюзата и гледай какво става!
            Мига ли. Колко?
            Да не би да свети постоянно?? ...... а?
            Накрая ако всичко това е на лице .... звънни ми!
            Ако не сте я управили до тогава ....
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #36
              До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

              Колата е почти УБИТА, но работи и тръгвам с нея за морето утре.
              Това накратко. По-подробно започвам ей сега.
              Ако не свършва добре, значи не е свършило!
              0888 315 794
              LZ1UPI
              A1 (Rh+)

              Коментар


              • #37
                До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                Отивам днес в сервиза (Автосервиз ЮВЕ на симеоновско шосе), Казват ми отвори капака, завърти. Вади момчето една лампа, вади кабелчето на инжектора, вика "дай на контакт" и допира двата края на лампата в жиците на инжектора - Свети постоянно, ярко и от сърце.
                - Ясно - казва ми - загаси.
                Вади едни жици измежду там някъдеси, оголва ги, къса, вика "дай пак на контакт", лампата не светва, ухилва се до ушите и вика "Мам.а им на газаджиите". Те са проблема.
                Оказва се, че като са рязали и са прекъсвали кабелите и после са запоявали, там някъде някво си остро припойче даречем пробило изолирбанда, дето са му умотали и като допре до корпуса, укъсява и пуска на дюзите 12V, при което ги отваря и в цилиндрите започва да тече като чешма.
                Колата запали след 30 секундна намеси И КАКВО МИСЛИТЕ???
                Отдолу шурва бензин - тече си просто.
                Свети, гледа Веско с лампата и вика "Я погледни - от едната дюза ти се лее бензин - тия идио.и не са ти сложили и гумичката като са ти вадили дюзите.
                Следва разглобяване, нови гумички на дюзите и до тук всичко е ОК.
                Майстора дето разглобява, сменя гумички и т.н. вика "Дай да погледнем маслото сега, че ние така молко сме му понавредили на двигателя с тия проби, но не е нищо страшно - сигурно има много масло в бензина". Поглеждаме - и верно - 3 литра повече от колкото трябва е маслото. Познайте какво прави бензина с маслото.. мие маслото от лагерите ... и познайте какво става с лагерите ...
                Та аз му викам " ми то вчера я карах така до Драгичево
                - Ми то не може да е останало без последствия - леко нацупен казва - Тия ид... не погледнаха ли маслото вчера?? - не ти ли казаха да не я караш така??
                - Ми погледнаха го и казаха, че е ОК - да покарам вчера на бензин и утре да отида за да ми сменят газовия комп - леко притеснен отговарям.
                Сменяме маслото.
                Форсират двигателя няколко пъти и ме успокояват
                - Не си за основен ремонт още, не се чуват лагери да се обаждат - с леко въпросителен тон в гласа ... - но със сигурност са му съкратили ресурса , (бая???)
                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                0888 315 794
                LZ1UPI
                A1 (Rh+)

                Коментар


                • #38
                  До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                  Веско ми казва, че трябва да отида при същите тия дето ми взеха немалко пари за газовата и да им кажа да си оправят кабелите и да изкарат букси, които да се вадят при нужда и да се махат ..... Как да отида да ми пипат пок по колата????
                  Ама трябва, защото утре трябва да ми сложат нов газов комп ... Реших се и им звъня, казвам какво е положението, казвам че трябва да ми сложат букси, а той ми вика " Не може, как така, ми че тя газовата си е фабрично така - кви букси - няма как.." Не се разправях повече, защото и на мен не ми се иска да ми пипат повече, по колата, но поне се разбрахме да мина утре сутринта и да ми сменят компа.
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #39
                    До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                    За тези, които се чудят къде да си сложат газ или да си направят диагностика, "огнено горещо" препоръчвам автосервиза на бул. Овча купел 79 - до частите втора употреба "италианеца". Пише диагностика ... газов инжекцион... (там ми се случиха почти всичките проблеми, пожари, къси съединения и т.н.)
                    Шефа се казва Валери Милакиев. Винаги са се държали културно и отзивчиво с мен, затова и аз не казвам нищо лошо за тях - просто споделям как, къде и какво ми се случи.
                    Напълно е възможно да са страхотно добри майстори и просто аз да съм каръка, но е възможно и обратното.
                    Последно редактирано от upi; 07-08-08, 20:59.
                    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                    0888 315 794
                    LZ1UPI
                    A1 (Rh+)

                    Коментар


                    • #40
                      До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Както се вижда, има ги и без газовото.
                      Имах предвид нормално газово и да си кара на газ . Аз съм така даже нямам резервоар за бензин в момента .
                      Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                      Коментар


                      • #41
                        До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                        Иван Попов че пътува по-късно утре или в другиден.
                        Има ли някой друг със сузуки, който че пътува утре към обяд за Бургас?
                        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                        0888 315 794
                        LZ1UPI
                        A1 (Rh+)

                        Коментар


                        • #42
                          До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                          Привет!
                          Радвам се, че всичко при теб е на път да приключи...
                          Ще се видим на плажа....
                          Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                          .................................................................................................
                          Е. Абу

                          Коментар


                          • #43
                            До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                            Еи,Юпи! Нещо в цялата история не е наред ПОДСИГУРИ си другарче, (втора кола) по пътя до и от морето.
                            Пък ако ти падне чукни едно полякинче и за мен
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #44
                              До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                              Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                              Имах предвид нормално газово и да си кара на газ . Аз съм така даже нямам резервоар за бензин в момента .
                              Е, тя идеята за карбуратор беше по същество същата. Той не ще.

                              Upi, нищо му няма на двигателя от малко бензин в маслото. Сега е жега и маслото бързо го изпарява през картерната вентилация. Хубавите масла толерират такива неща, защото това все едно се случва цяла зима. Настъпвай до морето и това е.

                              п.с. прав си, да не даваш на газаджиите да пипат повече. Газаджия е нарицателно, не знаеше ли?

                              Коментар


                              • #45
                                До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                                Еи,Юпи! Нещо в цялата история не е наред ПОДСИГУРИ си другарче, (втора кола) по пътя до и от морето.
                                Пък ако ти падне чукни едно полякинче и за мен
                                От доста време се опитвам, ама нейсе - никои явно няма да пътува утре следобяд за Бургас
                                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                                0888 315 794
                                LZ1UPI
                                A1 (Rh+)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X