Обява

Свий
Няма добавени обяви.

още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

    Ха ми тва се казва забавление,малко изглежда като трагекомедия,дано поне да е с щастлив край и не ги бии брат Те толкова могат майсторите.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #17
      До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

      Пак казвам - дюзите са проверени на няколко места и са "ИДЕАЛНИ"
      Наред са - казвам ви!
      Дайте идея какво може да и е на колата??? От какво може да е проблема?
      бтв чисто новите кабели, които сложих днес, при ваденето за пръв път си забравиха гумичките долу при свещите, та вече знам, че ми трябва и инструмента "тънки дълги щипки"
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #18
        До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

        И така, историята продължава.
        - Това са прецакани дюзи, не се затварят и заради това не работи. То като мине на газ, дърпа и газ и бензин заедно, затова прекъсва и не работи както трябва. -казва, поглежда двигателя и вика на чирака да донесе гидорето. Почва чевръсто и сръчно разглобяване, дюзите се свалят, тестват, продухват, .. каквото им се проверява и прави на дюзите и пак на колата. "Перфектни са дюзите, НИЩО им няма - проверено и препроверено" (само междудругото да кажа, че същото ми го казаха и в други 2 сервиза). Слагаме, колата работи, но пак го има това "незнайно откъде произлизащо прекъсване, с което се боря (се борим всички) от един месец. Слага ме газовия комп и ... колата умира. Махаме го - всичко е ок (пак казвам всичко без да броим прекъсването, което си го има по време на цялата историа - когато казвам работи, то си е там).
        - Яснооо, проблема е дошъл от газовия комп. Напълнил ти е цилиндрите с газ, бензин и квото ти хрумне, задавило го е безвъзвратно и от там цялото чудо.
        Звучи ми логично и без много да се замислям, започвам освен да се веселя и лекичко да се радвам, но не смея много.
        Разбираме се да мина утре сутринта и да сложим нов газов комп. За всеки случай решавам да отида на една тестова разходка до село и да видя дали няма пак да се появи проблем. Междъвременно в сервиза момчето много любезно и културно ми показа и обясни как да "шунтирам" газовия инжекцион, нарисува ми на буксата с различни цветове маркери къде трябва да се сложат "мостчетата".
        ЗА ДА НЕ СТАНЕ ОБЪРКВАНЕ ИСКАМ ЯСНО ДА ЗАЯВЯ, ЧЕ МОМЧЕТАТА СЕ ДЪРЖАХА ЛЮБЕЗНО ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ И НЕ ИЗПИТВАМ НИКАКВИ ЛОШИ ЧУВСТВА КЪМ ТЯХ. Съвсем съвсем любезни и добронамерени бяха през цялото време.
        Тръгвам си вече от сервиза и потеглям към Радомирско равно поле. Всичко е наред. Спирам пред магазина, от който взех кабелите. Там ми помагат да извадим "заседналите гумички" с "дълга тънка щипка", лепи ми ги човека с каноконлит - съвсем добронамерен и приятелски (не ги е правил той тия кабели). Вадим вода от гнездата на свещите с парцалче и т.н. ... подсушихме => пак си прекъсва и все така - по стария си начин. Продължавам си по пътя. До Владая никакви проблеми. След Владая на равното придърпа веднъж и после пак ОК. Като заспусках по инерция към Драгичево и И ЗАГАСНА.
        На шела спирам, пробвам да запаля и .... не става. Вадя свещи - Пълно с бензин - направо се вижда точността вътре как "клямбуца".
        Развиване, подсушаване, завиване, проба за палене и .. пак потоп в цилиндрите. Наново смяна на компове, проба с тоя, с оня, с третия .... все същия номер. Махам шунта (по този начин прекъсвам кабелите към инжекторите на бензина) и запалва. Поработва 5-10 секунди и гасне. Слагам шунта, дави. Махам - боработи 10-15 секунди и гасне. Вдигам телефона, обаждам се на приятелчето дето ме развозва, да дойде и да ме дръпне отново. Идва и ме затегля до сервиза, където последно ми правиха главата ( имам предвид главата на витарата). Там ми казват " ми остави я и утре в 9ела да видим какво ще я правим. - между другото, направиха реверанс към баща ми (който им е доктор). Часът беше 19:30 и надали щяха да я вземат иначе. Като разказах историята и тук ми казаха, че са сваляли и тествали дюзите преди да сглобят двигателя и че "ДЮЗИТЕ СА ПЕРФЕКТНИ". Вече съм съгласен с всички, които ми казаха, че колата няма нужда от майстор, а от врачка, така че моля и те да ме извинят, ако съм и бил малко ядосан.
        Тук е мястото да изразя специалните си благодарности на приемчикът в Миркат, който ми каза, че най-близката дата, когато могат да я погледнат е на 16-ти август. Представяте ли си колко щеше да е тъпо всичките тия неща да ми ги разправят от там?? добре, че ми го спести (за сега поне)

        Та сега колата е в сервиза. Утре ще знам кое по-точно от всичките и "перфектни чисто нови части" е сдало багажа. Надявам се ... Муааахахахаха (лееекичко изперквам, ма ша ми мине - в петък заминавам с тая кола и с жената и с ДВЕТЕ ДЕЦА за морето...живот и здраве...)

        ПП: А много ми се искаше като я купих да си отворя и аз една темичка "какво направих за любимата си експедиционна витара днес" Имам и готов проект - какво, къде и кога да и се сложи, за да става за експедиции - окачване, уреди, инструменти, нововъведения какво ли не. Ако е живот и здраве, да я докарам до положение да ме закара до морето и да ме върне без проблеми, ще започна да пиша по тая тема, така че стискайте палци.
        Последно редактирано от upi; 06-08-08, 23:03.
        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
        0888 315 794
        LZ1UPI
        A1 (Rh+)

        Коментар


        • #19
          До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

          Успех упи, аз пак да ти напомня за съвета, който ти дадох вчера . Не пътувай сам до морето
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #20
            До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

            Виж ми подписа .... не е свършило още
            Има ли някой, който ще пътува в петък на 8-ми към Бургас и би желал да тръгне с такава компания като мен и семейство?
            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
            0888 315 794
            LZ1UPI
            A1 (Rh+)

            Коментар


            • #21
              До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
              Виж ми подписа .... не е свършило още
              Има ли някой, който ще пътува в петък на 8-ми към Бургас и би желал да тръгне с такава компания като мен и семейство?
              Питай Иван Попов кога ще пътува .
              Най-добрия реглаж на преден и заден мост

              Коментар


              • #22
                До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                Аз имам предложение:

                1. Провери кабела за маса, който свързва купе и силов агрегат, както и този от акумулатора. (Провери = развий и завий пак, нищо че изглеждат добре)

                2. Изключи си алтернатора (не знам как става на Витара, ама едва ли е трудно) и виж дали не изчезват ВСИЧКИ магии съвсем отведнъж. 2-3 часа ще изкара без алтернатор.

                Всичко, което разказваш, изглежда като ТЪП електрически проблем. Който шашка компютрите и за газ, и за бензин. А дюзите сигурно са си в ред.

                Коментар


                • #23
                  До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Аз имам предложение:
                  Всичко, което разказваш, изглежда като ТЪП електрически проблем. Който шашка компютрите и за газ, и за бензин. А дюзите сигурно са си в ред.
                  И на мен така ми изглежда - като ТЪП електрически проблем. Най-вероятно е нещо точно толкова просто, колкото го разказваш и ти, "ноо дааали е така,
                  коой ще ми каже??"
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #24
                    До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                    Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                    И на мен така ми изглежда - като ТЪП електрически проблем. Най-вероятно е нещо точно толкова просто, колкото го разказваш и ти, "ноо дааали е така,
                    коой ще ми каже??"
                    Ми хайде де - почни от простото. Лоша маса, нагоряло реле, нагорял бушон. Спирам да давам идеи, че ще си проличи какво карам.

                    Коментар


                    • #25
                      До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                      Най-простото така както го казваш, отдавна започнахме от него, после пак и пак и после некой по-сложни инженерни връзки и пак по-простичкото и ... прочел си.
                      Освен това по тая кола неразвит поне 5 пъти болт НЕ ОСТАНА. Същото важи и за клеми, релета и т.н.
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #26
                        До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                        Най-простото така както го казваш, отдавна започнахме от него, после пак и пак и после некой по-сложни инженерни връзки и пак по-простичкото и ... прочел си.
                        Освен това по тая кола неразвит поне 5 пъти болт НЕ ОСТАНА. Същото важи и за клеми, релета и т.н.
                        Щом е тъй, набивай делко и карбуратор от по-стар модел и ще престане да те яде.

                        Коментар


                        • #27
                          До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                          ... несериозно
                          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                          0888 315 794
                          LZ1UPI
                          A1 (Rh+)

                          Коментар


                          • #28
                            До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                            Лека нощ. Утрото е по-мъдро от вечерта, за разлика от днес.
                            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                            0888 315 794
                            LZ1UPI
                            A1 (Rh+)

                            Коментар


                            • #29
                              До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                              ... несериозно
                              Така е. Но е вариант.

                              Коментар


                              • #30
                                До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Така е. Но е вариант.
                                По лесния вариант беше да се сложи нормално газово не инжекцион и нямаше да ги има всичките тия ядове ...
                                Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X