Здравеите колеги! Отскоро карам Сузуки Самурай и за сега съм изключително доволен от представянето му в гората.(Да уточня че е 1984 година, 1000 кубика с блокаж. Купих го за да мога да ходя по всяко време до вилата и да пестя време(4-5км. черен път на места доста лош с канавки и големи странични и надлъжни наклони), но нещата се объркаха доста здраво, а именно....всяка свободна минута се оползотворява в лежане под джипа или експлоатирането му всякакви горски кътчета(второто преобладава)
И сега към проблема.Знам че по принцип при Самурая няма возене, а друсане, но при мен нещата са много зле.При най-малката неравност просто имам чувството че окачването не се движи и на 1/10 от работния си ход.Знам че предишния собственик е правил нещо по задните ресиори но нз точно какво...Аз се съмнявам че е добавял допълнителни листове и затова сега е като лагерна количка, защото скобите не са оригинални, бяха не добре затегнати и т.н. Та най-сетне конкретния въпрос...колко листа оригинално има на задните ресиори и дали ще има подобрение ако махна няколко листа? малко се улях....Предварително Благодаря..
И сега към проблема.Знам че по принцип при Самурая няма возене, а друсане, но при мен нещата са много зле.При най-малката неравност просто имам чувството че окачването не се движи и на 1/10 от работния си ход.Знам че предишния собственик е правил нещо по задните ресиори но нз точно какво...Аз се съмнявам че е добавял допълнителни листове и затова сега е като лагерна количка, защото скобите не са оригинални, бяха не добре затегнати и т.н. Та най-сетне конкретния въпрос...колко листа оригинално има на задните ресиори и дали ще има подобрение ако махна няколко листа? малко се улях....Предварително Благодаря..
Коментар