Нямам канал и ми е малко трудно да го снимам така че да излезе нещо.
Тази скица я видях в ръководството.
Очертал съм шарнира .
Да не бъркам нещо ако искате мога и да го снимам.
Честито за новата придобивка!
Както Иван Попов ти е казал, за тези, а и на други модели Витари шарнирния болт е заедно с носача. И на скицата се вижда, че е капсулован и не може да се избие, не се и продава отделно.
Ако не ти се дават пари за нов носач, тогава рециклирай.
Колега,днес сравнявах моя носач на витарата(96г. дълга база преди фейслифта) с на един приятел(витара 96г-фейслифт),оказа се че моя носач е ламаринен със сменяем ябълковиден болт(шарнир),а неговия е излят,мисля чугунен с несменяем шарнир.На размер изглеждат еднакви.Ако е така защо не си потърсиш макар и стари носачи-ламаринени,евентуално да им смениш шарнирите и да знаеш,че няма да имаш проблем след това.Ако имаш интерес,мога да примеря разстоянието на двата,за да съм убеден,че нямат разлика в размерите.Ако искаш напиши и твоите размери на носача.Успех!
П.С. 500 лв. ми се виждат доста за носач за Витара...Ами ако се наложи недай Боже да се сменя и другия???
Това е цена от официалния вносител.
Носача е преден и е както го е снимал колегата.
Шарнира е капсулован.
Ще взема размери но ще е след празниците.
Много благодаря на всички.
Това че носача е 500лв ми се вижда малко несерьозно или спекулативно.
До колкото знам на автомобилите с този тип носачи (носач+шарнир в общ корпус) цената е между 50 и 80лв. Наистина ли е такава цената?
Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол . Дий Снайдер
Официалния вносител на едия иска 380 на другия 400/ляв и десен/
+ по 2 тампона по 50 лева единия.
Цена на носач + 2 тампона идва 480 лева единия и 500 лв другия.
Незнам защо има 20 лв разлика между ляв и десен.
По Симеон разпитах 300 лева е комплекта.Не е ясно какво качество е.
Днес звъннах в АС Метал на Христо Ботев и ми отговориха че нямат нито шарнир нито носач.
Тъй като не се е разбил съвсем ще го покарам още месец ,трябва ми втора кола.
После мисля да го сваля и рециклирам.
Исках основно да разбера дали държат след рециклиране и доколкото разбрах стават добре и издържат повече от 50% на новите,което ме удовлетворява напълно.
Ако имаше да се продават само шарнири можеше да ми го сменят.
Рейката е омаслена но като го гледам харчи много малко и мисля да не я пипам засега ,ако почне да харчи осезаемо ще я рециклирам и нея.
Много благодаря на всички за мненията и отговорите,нов съм в джипките и се уча.
Официалния вносител на едия иска 380 на другия 400/ляв и десен/
+ по 2 тампона по 50 лева единия.
Цена на носач + 2 тампона идва 480 лева единия и 500 лв другия.
Незнам защо има 20 лв разлика между ляв и десен.
...........................
После мисля да го сваля и рециклирам.
Утре ще питам в Бургас за какви цени става дума и ще пиша.Според мен няма смисъл да купуваш цял носач.Разпробий нитовете с които е хванат накрайника и смени само него.Новия го хващаш с три болта както е при тунинговото окачване:
Прикачени файлове
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
колеги моля помогнете,имам нужда от носачи за витара 97г 2.0v6 дьлга база 30-04-08 20:32
Значи и аз търся такива носачи и ситуацията е спек. В Миркат искат 700 лева за един брой, по ул. Цар Симеон в София 450-500, а по автоморгите 100 лева. Проблемът с втората употреба е големият риск да се натресеш на боклук и да си останеш с парите дадени за труд на майстора. "Алтернативните" от неофициалните вносители също крият голям риск и сякаш е по-добре човек да пие една студена вода за 200 лева разлика и поне да вземе оригинален, но тогава пък сметката идва 1400 лева.
Може би най-читавото решение е да се намери някакво лифт окачване, с което направо да се сменят носачите и оттам насетне да се ползват отделни шарнири.
Някой може ли да даде идеи за такова окачване за тия Витари 2.0 V6 24 клапана?
Коментар