Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Носач възстановяване или нов.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Носач възстановяване или нов.

    охаз викам две...

    Коментар


    • #17
      До: Носач възстановяване или нов.

      Жоро, я по-добре снимай какво ти е разбито, че така ... май не е много ясно к'во ти се е развалило!
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #18
        До: Носач възстановяване или нов.

        Нямам канал и ми е малко трудно да го снимам така че да излезе нещо.
        Тази скица я видях в ръководството.

        Очертал съм шарнира .
        Да не бъркам нещо ако искате мога и да го снимам.
        Живот на колела.

        Коментар


        • #19
          До: Носач възстановяване или нов.

          Колега ,пурво доуточни за кои носач става вьпрос,защтото има и носач на задния мост ,който е с шарнир !

          Коментар


          • #20
            До: Носач възстановяване или нов.

            Честито за новата придобивка!
            Както Иван Попов ти е казал, за тези, а и на други модели Витари шарнирния болт е заедно с носача. И на скицата се вижда, че е капсулован и не може да се избие, не се и продава отделно.
            Ако не ти се дават пари за нов носач, тогава рециклирай.

            Това е снимка на подобен носач на Витара 95 г.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от Ivich; 28-04-08, 22:47.
            ... to be continued

            Коментар


            • #21
              До: Носач възстановяване или нов.

              Колега,днес сравнявах моя носач на витарата(96г. дълга база преди фейслифта) с на един приятел(витара 96г-фейслифт),оказа се че моя носач е ламаринен със сменяем ябълковиден болт(шарнир),а неговия е излят,мисля чугунен с несменяем шарнир.На размер изглеждат еднакви.Ако е така защо не си потърсиш макар и стари носачи-ламаринени,евентуално да им смениш шарнирите и да знаеш,че няма да имаш проблем след това.Ако имаш интерес,мога да примеря разстоянието на двата,за да съм убеден,че нямат разлика в размерите.Ако искаш напиши и твоите размери на носача.Успех!
              П.С. 500 лв. ми се виждат доста за носач за Витара...Ами ако се наложи недай Боже да се сменя и другия???
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • #22
                До: Носач възстановяване или нов.

                Това е цена от официалния вносител.
                Носача е преден и е както го е снимал колегата.
                Шарнира е капсулован.
                Ще взема размери но ще е след празниците.
                Много благодаря на всички.
                Живот на колела.

                Коментар


                • #23
                  До: Носач възстановяване или нов.

                  Това че носача е 500лв ми се вижда малко несерьозно или спекулативно.
                  До колкото знам на автомобилите с този тип носачи (носач+шарнир в общ корпус) цената е между 50 и 80лв. Наистина ли е такава цената?
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #24
                    До: Носач възстановяване или нов.

                    Официалния вносител на едия иска 380 на другия 400/ляв и десен/
                    + по 2 тампона по 50 лева единия.
                    Цена на носач + 2 тампона идва 480 лева единия и 500 лв другия.
                    Незнам защо има 20 лв разлика между ляв и десен.
                    По Симеон разпитах 300 лева е комплекта.Не е ясно какво качество е.
                    Днес звъннах в АС Метал на Христо Ботев и ми отговориха че нямат нито шарнир нито носач.
                    Тъй като не се е разбил съвсем ще го покарам още месец ,трябва ми втора кола.
                    После мисля да го сваля и рециклирам.
                    Исках основно да разбера дали държат след рециклиране и доколкото разбрах стават добре и издържат повече от 50% на новите,което ме удовлетворява напълно.
                    Ако имаше да се продават само шарнири можеше да ми го сменят.
                    Рейката е омаслена но като го гледам харчи много малко и мисля да не я пипам засега ,ако почне да харчи осезаемо ще я рециклирам и нея.
                    Много благодаря на всички за мненията и отговорите,нов съм в джипките и се уча.
                    Живот на колела.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Носач възстановяване или нов.

                      Първоначално публикуван от jororib Преглед на мнение
                      Официалния вносител на едия иска 380 на другия 400/ляв и десен/
                      + по 2 тампона по 50 лева единия.
                      Цена на носач + 2 тампона идва 480 лева единия и 500 лв другия.
                      Незнам защо има 20 лв разлика между ляв и десен.
                      ...........................
                      После мисля да го сваля и рециклирам.
                      Утре ще питам в Бургас за какви цени става дума и ще пиша.Според мен няма смисъл да купуваш цял носач.Разпробий нитовете с които е хванат накрайника и смени само него.Новия го хващаш с три болта както е при тунинговото окачване:
                      Прикачени файлове
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #26
                        До: Носач възстановяване или нов.


                        Kолегата е снимал неговия, моя е същия.
                        Доколкото видях на канала и на снимката не е нитован.
                        И мисля че няма да стане така.
                        Живот на колела.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Носач възстановяване или нов.

                          Първоначално публикуван от jororib Преглед на мнение
                          Доколкото видях на канала и на снимката не е нитован.
                          И мисля че няма да стане така.
                          Разбира се, че няма да стане. Носача е чугунен и леглото на болта е излято в него. Между другото чух, че и много трудно се рециклира.
                          ... to be continued

                          Коментар


                          • #28
                            До: Носач възстановяване или нов.

                            Първоначално публикуван от jororib Преглед на мнение
                            Kолегата е снимал неговия, моя е същия.
                            Доколкото видях на канала и на снимката не е нитован.
                            И мисля че няма да стане така.
                            Определено няма да стане, я по-добре си купи два носача от турското тунингово окачване за 100 евро.Поне там всичко се разглобява и се сменя
                            Прикачени файлове
                            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                            Skype: pach_bs

                            Коментар


                            • #29
                              До: Носач възстановяване или нов.

                              колеги моля помогнете,имам нужда от носачи за витара 97г 2.0v6 дьлга база

                              Коментар


                              • #30
                                До: Носач възстановяване или нов.

                                Първоначално публикуван от GDM Преглед на мнение
                                колеги моля помогнете,имам нужда от носачи за витара 97г 2.0v6 дьлга база 30-04-08 20:32
                                Значи и аз търся такива носачи и ситуацията е спек. В Миркат искат 700 лева за един брой, по ул. Цар Симеон в София 450-500, а по автоморгите 100 лева. Проблемът с втората употреба е големият риск да се натресеш на боклук и да си останеш с парите дадени за труд на майстора. "Алтернативните" от неофициалните вносители също крият голям риск и сякаш е по-добре човек да пие една студена вода за 200 лева разлика и поне да вземе оригинален, но тогава пък сметката идва 1400 лева.

                                Може би най-читавото решение е да се намери някакво лифт окачване, с което направо да се сменят носачите и оттам насетне да се ползват отделни шарнири.

                                Някой може ли да даде идеи за такова окачване за тия Витари 2.0 V6 24 клапана?
                                Vitara 2.0 V6
                                Honda CRV (Gen 1)
                                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                                ВАЗ 2131

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X