Имам проблем с паленето. Оказа се, че проблеми има и със стартера, и с инсталацията която подава ток към шалтера на стартера. Стартера е сменен, но от време на време отказва да запали. Няколко пъти даване и връщане на контакт решават проблема за сега.
Подозирам две неща които може да са причината - клеморед или релето в допълнително монтираният имобилайзер което би трябвало да прекъсва кабела към шалтера на стартера. Обаче човека в сервиза в който я бях оставил за да се справят с проблема с паленето ми показа и едно реле, което според него било част от веригата на паленето.
Та реших, че за да съм сигурен какво да гледам ще трябва да намеря и схема показваща свързването на компонентите отговарящи за паленето. И ... намерих това - http://www.zukioffroad.com/Tech_Libr...ng-circuit.pdf . Но не съм сигурен колко е вярно. Почти съм убеден, че нямам ключ на съединителят който да възпрепятства паленето ако той не е натиснат.
Та - търся схемата или информация за компонентите отговарящи за паленето. Подозирам, че в заводски вариант от клемореда излиза директен кабел който стига до шалтера. Ама само си подозирам. Може и да има някое реле по пътя .
Някой на ясно ли как е реализирано паленето при тази Vitara? Или да разполага с адекватна схема на инсталацията?
Подозирам две неща които може да са причината - клеморед или релето в допълнително монтираният имобилайзер което би трябвало да прекъсва кабела към шалтера на стартера. Обаче човека в сервиза в който я бях оставил за да се справят с проблема с паленето ми показа и едно реле, което според него било част от веригата на паленето.
Та реших, че за да съм сигурен какво да гледам ще трябва да намеря и схема показваща свързването на компонентите отговарящи за паленето. И ... намерих това - http://www.zukioffroad.com/Tech_Libr...ng-circuit.pdf . Но не съм сигурен колко е вярно. Почти съм убеден, че нямам ключ на съединителят който да възпрепятства паленето ако той не е натиснат.
Та - търся схемата или информация за компонентите отговарящи за паленето. Подозирам, че в заводски вариант от клемореда излиза директен кабел който стига до шалтера. Ама само си подозирам. Може и да има някое реле по пътя .
Някой на ясно ли как е реализирано паленето при тази Vitara? Или да разполага с адекватна схема на инсталацията?
Коментар