Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колебания в избора на гранд витара...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Колебания в избора на гранд витара...

    от 6 месеца карам ГВ - 2001г. 2.0и - 128кс. Да кажа впечатления и минуси ! Преди не съм имал джип, фамилно караме само аудита и всички на газ.. малките коли знам как се държат на ГАЗ, но на джипа ми направи нещо впечатление !!! При покупка на колата ( беше само бензин ) при самото пипане на педала на газта и скачаше като сърничка ЧУДО за джип, бях супер доволен и си купих веднага.. такааа за сега съм доволен, но имам забележки !!! След като газифицирах колата при най-добрия майстор ( предишните коли всички при него ) , абе 1000лв но е много кадърен майстор имам му доверие на 99% ! След газта колата все едно умря на 50% като мощност, на бензин си върви по добре, при предишните леки коли нямаше

    Коментар


    • #17
      От: Колебания в избора на гранд витара...

      Без да исакм пуснах публикацията, нека да продължа, значи на газ джипчето умря като мощност, но на гората в 4х4 не си личи изобщо, само на прав път за по висока скорост и УСКОРЕНИЕ ! След това почна да ми гори масло 8000км 4л , но мисля че са гумичките на клапаните ( почти съм сигурен ), купих ги , скоро ще ги сменя ! За средна скорост не препоръчвам повече от 100км/ч , въпреки че при прибиране от по дълъг път като София - Хасково не се сдържам и подържам 120-130, но винаги 2-те ръце на волана и с повишена бдителност.... не прилича на аудито .... леко почна да м пуши от ауспухчето но не винаги и малко, затова клоня че гумичките на клапаните са за смяна, колата има хубав просвет оптрд и по средата но отзад имам един ГОЛЯМ резервоар и един некадърен теглич, който стърчи като х...й ! Определено ще я лифтна с 5см и гуми съм избрал Купър Дисковъри стт про 225/75/16 и така с тях мисля да си карам нон-стоп лято/зиме ! Неми допада предницата ( на носачи е ), ако беше на цял мост мисля,че щях да бъда по доволен ! Да се върна на Газ-та преди да ми изпуши леко, гореше 8 на 100км газ ПЕРФЕКТНО сега се качи на 12 на 100 ( пак става ) 250-270км с 30л. въпреки това пак е икономично, но за маслото дано да се окажат гумичките на клапаните иначе ЛОШО ( така мисля ).. Да кажа нещо за оффроуд, качвам се на места където приятелите до мене почват да ме псуват , аз такова японско чудо несъм виждал , карал съм фронтера но това е нещо различно, за мене е ТАРЗАН в гората , въпреки че карам с износени зимни гуми !!! Без лифт ауспуха е ГОЛЯМ проблем 3 ремонта и заварки на тоя скапан ауспух, а без него няма мощност

      Коментар


      • #18
        Ако нищо не е счупено, а просто са се разтракали веригите, какво се сменя - само вериги, само обтегачи, и вериги и обтегачи, банани?

        Какво се разглобява - перката, ангренажния капак, картера, капака на клапаните, друго?

        Често срещан проблем ли е харченето на масло, само с вложки на клапаните какъв е шанса да се оправи? Мисълта ми е като се разхвърля за вериги да се сменят и вложките.

        От какво друго страда този мотор?

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Балкански32 Преглед на мнение
          От: Колебания в избора на гранд витара...

          Без да исакм пуснах публикацията, нека да продължа,
          , само на прав път за по висока скорост и УСКОРЕНИЕ ! След това почна да ми гори масло 8000км 4л , но мисля че са гумичките на клапаните ( почти съм сигурен ), купих ги , скоро ще ги сменя ! .. леко почна да м пуши от ауспухчето но не винаги и малко, затова клоня че гумичките на клапаните са за смяна,
          Ако искате да си карате колата първо направете диагностика. Това което споделяте прилича на прегрят двигател и само с гумички не се лекува.
          Има и опция по двигателя да е извършен "търговски ремонт" и след определен пробег да си плаче за качествен.

          Коментар


          • #20
            За V6- сменя се целия ангренажен комплект-3 вериги,3 обтегача,два банана,и още няколко успокоителя,също(препоръчително)семеринг на колянов вал-преден,гарнитури капаци на главите.Разглобяват се доста неща,няма никакво място,зацепването на трите вериги не е за всеки,има една-две тънкости.Ако не си се занимавал,не препоръчвам.Иначе моторите са добри,не горят масло и вървят.И ги карайте с хубаво масло,5в30,5в40,5в50.
            Yamaha Yz450F
            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
            Всичко с ''рошави''гуми!

            Коментар


            • #21
              За 2,0L ми беше въпроса, 4 цилиндъра, 128 коня

              Коментар


              • #22
                Карам от 2 години ГВ 2004 2.0 128кс бензин автомат, като я взех и сложих чисто нов газов инжекцион, човека който ми го монтира е много кадърен и си разбира от работата, абсолютно никаква разлика във вървене, мощност и работа на двигателя на газ и бензин, до сега съм навъртял 20хил.км маслото го сменям на 10хил.км, за този период не ми е пипала и капка, колкото е било на щеката при смяната, толкова е и след 10хил.км. карам я с Кастрол 5/40. Комфортна скорост 120, няма проблем поддържа си ги.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
                  Ако нищо не е счупено, а просто са се разтракали веригите, какво се сменя - само вериги, само обтегачи, и вериги и обтегачи, банани?

                  Какво се разглобява - перката, ангренажния капак, картера, капака на клапаните, друго?

                  Често срещан проблем ли е харченето на масло, само с вложки на клапаните какъв е шанса да се оправи? Мисълта ми е като се разхвърля за вериги да се сменят и вложките.

                  От какво друго страда този мотор?
                  Веригата е консуматив, както ремъка при другите двигатели, като се разтрака сменяш ангренажен комплект, който е вериги с два обтегача или верига с двата обтегача и зъбни колела, предлагат се идвата вариянта на магазина, принципно е най-добре да смениш пълния комплект, тъй като зъбните колела и те имат някакво износване, при мене имаше шум смених комплекта без зъбни колела и всичко утихна, освен че изчезна тракането на веригата мотора стана много по-тих от преди!
                  Последно редактирано от diko2233; 03-11-19, 06:55.

                  Коментар


                  • #24
                    Благодаря!
                    Какво се разглобява за веригите?
                    Газовото има ли " омаслител " за клапаните?

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
                      Благодаря!
                      Какво се разглобява за веригите?
                      Газовото има ли " омаслител " за клапаните?
                      Аз не съм слагал омаслител

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от diko2233 Преглед на мнение
                        Карам от 2 години ГВ 2004 2.0 128кс бензин автомат, като я взех и сложих чисто нов газов инжекцион, човека който ми го монтира е много кадърен и си разбира от работата, абсолютно никаква разлика във вървене, мощност и работа на двигателя на газ и бензин, до сега съм навъртял 20хил.км маслото го сменям на 10хил.км, за този период не ми е пипала и капка, колкото е било на щеката при смяната, толкова е и след 10хил.км. карам я с Кастрол 5/40. Комфортна скорост 120, няма проблем поддържа си ги.
                        браво . голям късмет имаш . сигурен ли си , че е ГВ 128 . щото те като нови си горят масло по малко 1-2л. на 10000 км. за този мотор е нормално. и още нещо за колегите ,които не знаят . тази кола върви след 4000 об .като ги мине като , че ли някой я ритва отзад . ама кой кара на тези обороти . по магистралата като си ходя до варна я карам до 120. това не икономичната скорост и е като дизел. е и каква динамика търсим до тези 3000 об
                        и при мен почти не се усеща разлика м/у газ и бензин .
                        веригата наистина е консуматив . ако някой се заблуждава , че вечна негова работа . все пак не БМВ . и там не вечна . и маслото е 5w-30 .
                        филма се вериги ,гумички ,сегменти, клапани съм го гледал. не е страшен . все пак съм на 267777км.
                        НО Е КЪСМЕТ . и го пожелавам на всички ,които се насочват към този модел.
                        а автомобила е по добра комбинация м/у джип и лек автомобил(дълга база) . а и повече джип след лифт .там където ходя с ГВ сега със старата витара (къса база с лебедка )имах едно на ум.
                        Последно редактирано от aroren; 05-11-19, 19:26.
                        899180483

                        Коментар


                        • #27
                          Те твоите витари са си лъскачки, какво очакваш Ако Франко беше жив щях да те накарам да ме заведеш да видим къде старите витари виждат зор, а грандовете не се плашат
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Те твоите витари са си лъскачки, какво очакваш Ако Франко беше жив щях да те накарам да ме заведеш да видим къде старите витари виждат зор, а грандовете не се плашат
                            е коле те в моите се возят и мацки и прасета . вече не е токова лъскава . нали има разлика м/у 97 и 128 к.с . по друг начин подскача 128 к.с. . то ФРАНКО витара ли беше?
                            899180483

                            Коментар


                            • #29
                              Сега като знам, че ще ме направите на две стотинки ме е страх да питам: някой пробвал ли е този мотор ( 2,0L четри цилиндъра 128 коня ) да го турбинира? Знам, че тук не е голф-форума, питам от любопитство, знам, че има V6 2,5.

                              Коментар


                              • #30
                                Тук някой едва ли.Има такива турбинирани.За какво питаш,имаш нещо предвид или ей така...........най вероятно второто.
                                Yamaha Yz450F
                                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                                Всичко с ''рошави''гуми!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X