Здравейте колеги. Искам първо да уточня че пуснах подобна тема в jeep, защото искам да направя някакво сравнение. Колебая се между Гранд Витара и Джип Либърти. Колегите оттатък бяха много любезни и изчерпателни, ще съм много благодарен ако и тук получа някакви насоки за да избера.
Значи живея в Родопите, сравнително далеч от цивилизацията, пътуванията ми са основно Триград - София, по асфалт, но понякога ми се налага да кръстосвам и местните чукари. Понякога ми се налага да карам по заснежен път, или да минавам през брод на реката. Сега ползвам един нисан хикс трейл и ми върши чудесна работа. Та въпросът ми за Гранд Витара е следният - каква е разликата между бензиновия и дизела. Кое от двете създава по-малко ядове. ВАжна подробност - съединителят на тези коли след 2006 демпферен лие? Има ли нещо конкретно, което да гледам при избора.
Значи живея в Родопите, сравнително далеч от цивилизацията, пътуванията ми са основно Триград - София, по асфалт, но понякога ми се налага да кръстосвам и местните чукари. Понякога ми се налага да карам по заснежен път, или да минавам през брод на реката. Сега ползвам един нисан хикс трейл и ми върши чудесна работа. Та въпросът ми за Гранд Витара е следният - каква е разликата между бензиновия и дизела. Кое от двете създава по-малко ядове. ВАжна подробност - съединителят на тези коли след 2006 демпферен лие? Има ли нещо конкретно, което да гледам при избора.
На колата е монтирана газова уредба, като собственикът твърди че има и мазачка за клапаните. Не знам това до каква степен решава проблема с изгарянето им. Другото което ме притеснява - вкарваш кола от чужбина, слагаш и газова (очевидно имаш намерение да си я караш) и изведнъж решаваш да я продадеш. Дали собственикът не е забелязал нещо фрапиращо. Смятам да огледам по-обстойно. Можеш ли да ми кажеш какво включва превключвателят на режимите когато е на положение N.
Коментар