Първо, производството ще бъде в индийските съоръжения на Maruti Suzuki, където ще сглобяват автомобила за местния пазар. Планира се и износ, най-вероятно за други страни с ляво движение и „десен волан“. Но в случай на успешни продажби и интерес от страна на потенциални купувачи, новият Jimny има шансове да се превърне в глобален модел.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Най-после: след 19 години Suzuki подменя Jimny
Свий
X
-
Приятелката взе едно ново, автомат... абе за тия пари, като погледне човек, то дъстъри разни нисани СУВ ии ... еми джимни ще е.. Доволни сме ! Взехме май последното четириместно в България, от нова година ще ги продават двуместни с регистрация Н1 че да покрият нормите по книжка. Иначе цялата им друга гама само хибриди вече .. пак заради нормите..
- 1 like
Коментар
-
Сега гледах сайта на официялният дистрибутор за България. Товарно цена 41 790 лв., ако върна стария Самурай за скрап 39 790 лв. Пак се чака като за Москвич по време на тоталитарният режим (почти де то уния катили нема кой да ги мине). Седалки няма как да се сложат нормални освен като на Дифендър по дължина от двете страни хахаххаха. Гледах едно подобно ама в Италия на карабинерите преди година хахахахах но по подсилено да не избягат пътниците отзад.
- 1 like
Коментар
-
-
Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеПо улиците не ги виждам вече, само в обявите за продажби, явно никой не си ги купи за каранеКойто търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Между другото на тоя "новия" без задни седалки каква му е идеята ?
Предполагам се води товарен и може би нормите за емисиите там са други.
А какво стана с идеята да подменят двигателите, по едно време се беше чуло нещо такова ?Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Понеже японците на са в състояние да направят двг който да връзва някакви норми го пишат товарен, там нещата са бая облекчени.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От няколко дена отчаяно се опитвам да разубедя зетко да не си купува това, с което да замени старото си "Джимни". А той ми разправя, че тия с модел XUV били страшно популярни в Нова Зеландия и доста по-надеждни от "Great wall" и "LDV""An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Не са глупави новозеландците. Махиндрата струва сигурно наполовина на Вранглера, и за половината пари получаваш визия на гъзар с Вранглер.
А ако смениш и надписите и да залепиш букви "Джеер"(чуто наскоро от едни мангали в село) ставаш направо турбогъзар.
А Махиндра всъщност е на доста добро място по брой продадени автомобили. Може и да са за индийския пазар, със съответстващото качество, но голямото производство изисква и сериозна организация. Та фирмата явно си е читава.
-
Махиндрата е на 1/3 от цената на Вранглера и то с фул-екстри и опции Базовата версия е 1/4 от цената. В Нова Зеландия ("гъстонаселена страна", казва зетко - минеш-не минеш два-триста километра и оп - населено място не било като Австралия ) много-много не държат на външния вид, но ценят високо оффроудните качества, особено на Южния остров. Карат даже "Ниви" и си имат фен-клуб
-
-
ей, жив е той жив е... ама не в Балкана - а знам ли къде - пред МОЛ-а... Ослушвахме се ей на - та сега ще е от полутоварните - шЪ са чака ако ще и 150 дни... гледам и другата тема:
ама там само 2-ма собственици писали - уголемили гумите, багажник... и аудиосистемата - толкоз... Може ли таквиз работи бре, юнаци? а пардон колегата J2020 го влачил по корем
това е от последните истински - чака ни/ви електрификация - към какво беше там... подем
А иначе "старите" - с 4 седалки минаха 30.000 € в Европата
P.S. Така с пространството без седалки отзад ще има барем място за газ... и мястоПоследно редактирано от ivied; 25-09-21, 21:18.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар