Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

    Той хубаво го разкачи, но махна ли клапата, защото тя и с разкачен маркуч пак променя въздушния порок.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #17
      От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

      Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
      ...Между другото направих опита , както ме беше посъветвал колегата Стефан , като превключа на газ на 4000 оборота , двигатела си работи нормално. Като пуснах педала , оборотите паднаха на около 500-600 и започна да работи неравномерно и тресеше . Натиснах пак газта до 2000-2500 оборота , работеше мотора нормално.[/FONT][/COLOR]
      Сега остава да кажеш дали при тая ситуация отзад смърди яко на сурова газ... ако е така - гаранция прекалено богата смес на студено, от там опираш до кофти нстроики на изпарителя или до некоректно подбран смесител (плочка).
      Вече, какви настройки изобщо има конкретния изпарител - не знам. Дали е само една за всичко или ма отделен винт за празен ход, и дали всичките му мембрани и прижини са в ред (щото ако не са, да се омаиш от настройки, пак няма да бачка като хората) и така нататък - гледаш, мислиш, и се получава. Или се молиш да уцелиш на газаджия
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #18
        От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
        Той хубаво го разкачи, но махна ли клапата, защото тя и с разкачен маркуч пак променя въздушния порок.
        Не , нищо не е махал . Само разкачи въздуховода и го остави така. А как точно клапата в момента променя посоката на въздуха , не съм го заглеждал точно на какъв принцип е ? В момента нали взима въздух от лявата страна под капака ?
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #19
          От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

          Всяка преграда по пътя на въздуха преди "плочката"води до невъзможност да се установят коректни настройки на изпарителя.
          Преди "плочката" трябва да има само въздушен филтър. Не ме питайте откъде знам.
          Ако може и без него ще е супер, но не може.
          Всъщност може да се сложи след, ама системата става мамата си джаса...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Сега остава да кажеш дали при тая ситуация отзад смърди яко на сурова газ... ако е така - гаранция прекалено богата смес на студено, от там опираш до кофти нстроики на изпарителя или до некоректно подбран смесител (плочка).
            Стефчо сега направих пак същия опит , не знам само дали беше изстинал напълно двигателя , около 3 часа от последното каране , но се съмнявам защото след като пуснах газта оборотите не паднаха до 500 , а бяха някъде към 1200-1300 . Но като че ли намирисваше все пак на газ отзад.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #21
              От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

              Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
              Не , нищо не е махал . Само разкачи въздуховода и го остави така. А как точно клапата в момента променя посоката на въздуха , не съм го заглеждал точно на какъв принцип е ? В момента нали взима въздух от лявата страна под капака ?
              Махни я или я блокирай. И после кажи какъв е резултата.
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #22
                От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                Махни я или я блокирай. И после кажи какъв е резултата.

                Тоест махам клапата и остава само филтъра ако съм разбрал правилно. Утре ще пробвам и ще кажа резултата .
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #23
                  От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                  Гледам че си от Ямбол,ако искаш ми се обади.
                  Неможе Самурай да създава неразрешими проблеми.
                  ТЛК-120 Николай Колев
                  0898521295

                  Коментар


                  • #24
                    От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                    Кои е газовия майстор?
                    ТЛК-120 Николай Колев
                    0898521295

                    Коментар


                    • #25
                      От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                      Първоначално публикуван от Николай Колев-64 Преглед на мнение
                      Гледам че си от Ямбол,ако искаш ми се обади.
                      Неможе Самурай да създава неразрешими проблеми.
                      Благодаря за помощта !

                      Ще се обадя непременно , а относно майстора , Стоил от Елхово.
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                        Махни я или я блокирай. И после кажи какъв е резултата.
                        Махнах клапата и въздуха директно минаваше през филтъра , за съжаление на студен двигател отново оборотите бяха ниски и нестабилни. Може би така като я няма след това трябва да се настрои изпарителя .
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • #27
                          От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                          Отиди сега при газаджията. Или сам си пипни винта на изпарителя.
                          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                          Drag Grand Canyon Daily
                          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                          LZ1JYM

                          Коментар


                          • #28
                            От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                            Здравейте колеги ,

                            Днес закарах самурайчето на друг газаджия , забавих се но момчето отсъстваше от града. В момента чакам да ми се обади след обстоен преглед и да ми каже каква е била причината.


                            Но аз нещо взех да се съмнявам дали проблема е бил в газовото . Обикновенно джипката палеше от четвърт на бензин , днес сутринта обаче след престой около два дни от първия път не можах да я запаля.
                            Последва втори опит същата работа. На третия път запали но в първите секунди вдигна около 1300-1400 оборота но не ми хареса как работи мотора. Малко по-късно се стабилизира двигателя.


                            Тази случка ме наведи на мисълта , че проблема е май някъде в двигателя , ще изчакам да видя какво ще каже и момчето за газта и ако потвърди съмненията ми , почвам отново да си чеша главата .


                            Ако някой има предположения , добре са дошли .
                            Който търси , намира !
                            Човекът е човек, когато е на път !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                              Сагата продължава !

                              Вчера вечерта си взех автомобилчето от момчето което се занимава с газови уредби. Каза ми , че изпарителя ми е почти нов и не би трябвало в него да е проблема ( но спомена , че това все пак не е 100 % гаранция , че всичко е ок ) . Също така ми каза , че настройките на изпарителя са били не както трябва. Запалихме колата на студен двигател на газ и мотора си вдигна 1600-1700 оборота , никакви ядове.

                              Тръгнах с уговорката , че ако имам някакви оплаквания ще се чуеме. Веднага по пътя няколко пъти освобождавах от скорост да видя какви обороти ще държи докато още не е загряла, нямаше проблеми.....до след много малко.


                              Малко преди стрелката на температурата да стигне нормалното си ниво при загрял двигател (може би 1 мм преди нормалното ниво на стрелката ) при натиснат съединител оборотите паднаха на 500 и двигателя взе да тресе. Наближаваше сфетофар и спрях , след спирането оборотите отново бяха 500 , но след 4-5 сек се вдигнаха до 800. От там нататък правех други опити и вече при загрял двигател нямаше проблеми.

                              Прибрах се и след 2 часа реших да я запаля пак на газ да видя какво се
                              случва . Запали без проблеми и си държеше нормални обороти за студен двигател 1600-1700.

                              Така , днес сутринта докато беше студен мотора си работеше нормално на газ и отново малко преди да достигне работна температура отново падаха оборотите на празен ход до около 500. Когато загря нямаше проблеми.

                              Преди малко като си тръгвах от работа нещата се повториха с малки изключения. Даже и когато беше загрял мотора , в движение на празен ход оборотите падаха до 400 този път и пресветваше чека. На място след няколко секунди се вдигаха до 800. След малко отново в движение на празен ход си застанаха на 1300 , след спиране паднаха до 800.

                              Между другото направих опит на бензин в движение и спрял , нямаше проблеми.


                              Общо взето се върнах в изходна позиция , колата си беше така като я взех долу-горе. Другото което ми прави впечатление че самурайчето е много куцо на газ , на бензин е коренна разликата. Знам , че на газ пада мощността но като сравнявам със стария ми самурай (1.3 карбуратор ) нещата са много различни, със стария си развивах скорости до 110-120 , с този на газ ми е доста по-трудно да не кажа невъзможно.
                              В понеделник пак ще посетя майстора да видим какво ще каже , не знам вече какво да правя , да взема да сменя изпарителя ли или...?

                              Взе да ми дотяга този проблем и най-лесно би било да го игнорирам и да си карам на бензин но нали съм си магаре , няма да се откажа толкова лесно.
                              Който търси , намира !
                              Човекът е човек, когато е на път !

                              Коментар


                              • #30
                                От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                                Много не можах да разбера какъв точно е проблема и дали въобще има проблем.Ако това те успокоява,моята витара прави същите номера понякога,падат оборотите и светва чека като паднат много,защото отиват към нулата.Но това за мен не е проблем,прави го понякога,а и отделно че при мен върви все с повечко газ,така че не я оставям много да и падат оборотите.Все пак това е обикновенна газова и там нещата са малко ''измислени'',виж,ако беше газов инжекцион,там е друга бира.Относно вървенето,аз съм съм с гуми 235/75/15 и с лекота си вдигам 100-120,ама винта за газта ми е развит почти до дупка,гори 13-15 газ ама поне знам че върви.Между другото при мен всичко гори по повече,ама какво от това.......
                                Yamaha Yz450F
                                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                                Всичко с ''рошави''гуми!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X