Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

    Колеги здравейте !

    След кратко прекъсване отново съм в семейството на Сузуки . Замених стария 31-годишен Самурай с 16 годишен.


    Самурая е 2001 година 1.3 бензин .Много му се кефя и скоро ще постна снимки.




    За съжаление имам следния проблем с газовата уредба . Тя е БРЦ и продавача ми каза , че на празен ход понякога оборотите играят , но само на газ.


    Тествах я и наистина беше така , на бензин никакви проблеми , всичко беше по учебник.


    Но на газ , когато натисна съединителя понякога оборотите падаха до 500 и заглъхваше мотора.




    Отидох на майстор на който му имам голямо доверие в уменията му и след като я погледна , пипна малко болта за количеството газ , също така и нещо по изпарителя и колата се оправи.


    Покарах я така , държеше стабилни 800-900 оборота на празен ход.


    Но....тук идва но..то , когато я запалих на студен двигател на бензин и преминах на газ , двигателя угасна .


    Последва втори опит , същата работа . Оставих я само на бензин и оборотите се задържаха на 1500-1700 в началото , както трябва да бъде при студен мотор.




    Обадих се на майстора по газта , каза ми , че настройка на газта се извършва само на загрял двигател , студен мотор не ги интересува . Трябвало да си погледна стъпковото моторче или , и дросела .


    Контрирах го , че проблем на бензин нямам...., нещо смотолеви и малко се разочаровах от него.






    Между другото когато бях в Кат , един служител като видя изпарителя БРЦ , веднага ми каза , че ще имам ядове с него защото бил минимум за двигател 1.6 .


    Каза ми слагай турски за 50 лв и няма да имаш ядове.




    Доста съм объркан и не знам какъв може да е проблема , лошото е че майстора който имах за най-читав в нашите околия....ме озадачи много с това негово исказване .




    Ако някой има идеи ще съм му много благодарен !



    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

  • #2
    От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

    Майстора ти е прав, студен мотор само на бензин.
    мисля, да зема а се замисля...

    Коментар


    • #3
      От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

      Майстора го смени.

      Коментар


      • #4
        От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

        Имал съм други коли , палил съм ги на газ и не съм имал подобни проблеми. Явно ще се търси друг майстор. Благодаря за съветите все пак !
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #5
          От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

          Само за инфо,самурая от Казанлък ли го взе,или едно село до Казанлък?
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #6
            От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

            Значи нямаш проблем със Самурай а с газов уредба.
            Между другото от месец на сам разглобявам втори двигател на Сузуки каран на газ - и на двата клапаните са в плачевно състояние
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #7
              От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

              Клапаните не 'плачат' от газта по принцип. Клапаните 'плачат' от калпави настройки на газовата. Като тръгне да им избеднява сместа баш когато най-не трябва и проблема е готов.
              Два Самурая 1.3 с навъртени средно по 100 хилки в рамките на 3 години, само на газ, така и не им се прецакаха клапаните, а не е като да са купувани нови... На всичко отгоре - служебни машини. Това между другото.

              Няма кой знае колко причини да гасне на студено - или се дави (по-вероятно) или изобщо не идва газ. Запали, задръж на около 4000 оборота, прехвърли на газ и кажи какво се случва.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                Предният собственик е ревизирал напълно главата и клапаните са както трябва. Проблема предполагам е в настройката на изпарителя може би.

                Другата седмица ще ходя на друг газаджия да видим какво ще каже.


                Между другото забелязах , че на бензин когато го запаля на студен двигател има леко колебание на оборотите на празен ход.


                Леко примърдва стрелката понякога нагоре надолу , та взех да се съмнявам да не наистина да имам проблем с МПX или дроселовата клапа.




                Ако и този майстор се изказже , че няма проблем с газта ще търся другаде проблема. Свещите са нови , кабелите също , та не знам вече и аз какво да правя , ще я умувам.





                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #9
                  От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Клапаните не 'плачат' от газта по принцип. Клапаните 'плачат' от калпави настройки на газовата. Като тръгне да им избеднява сместа баш когато най-не трябва и проблема е готов.
                  Два Самурая 1.3 с навъртени средно по 100 хилки в рамките на 3 години, само на газ, така и не им се прецакаха клапаните, а не е като да са купувани нови... На всичко отгоре - служебни машини. Това между другото.

                  Няма кой знае колко причини да гасне на студено - или се дави (по-вероятно) или изобщо не идва газ. Запали, задръж на около 4000 оборота, прехвърли на газ и кажи какво се случва.
                  Запалих на бензин , вдигнах 4000 оборота , превключих на газ , оборотите паднаха за момент до 3700-3800 , след което двигателя работеше добре.

                  След като пуснах педала на газта , оборотите паднаха около 500-600 и двигателя нормално , не работеше добре , притрисаше .


                  След което пак подадох газ до към 2000-2500 оборота , отново си работеше добре.




                  Сместа е прекалено бедна или.....?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                    Между другото да попитам за капака на двигателя. В момента нямам щека за подпиране на капака.

                    В един сайт за авточасти , когато си търсех амортисьор за вратата на багажника ми излезе , амортисьор за преден капак за Сузуки Самураи 1.9 Д .


                    Грешка ли е или наистина е с някакъв амортисьор а не щека ?
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                      А нещо за въздушната клапа преди филтъра? Пробва ли без нея?
                      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                      Drag Grand Canyon Daily
                      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                      LZ1JYM

                      Коментар


                      • #12
                        От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                        И аз съм с БРЦ , но на 2.4 и няма проблеми ,иска си обогатено гориво ,а не да затвориш газта и мотора да се мъчи.Проблем с обороти съм имал на газ/по скоро малко неравномерна работа/ ,малко мешане на горива на ниски обороти ,проблем с клапан ,смених и двата ,няма проблеми ,следващата стъпка е смяна на изпарител .Нов БРЦ е 120 лв.,та след време направо нов.
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                          А нещо за въздушната клапа преди филтъра? Пробва ли без нея?
                          Колега ако имаш в предвид въздуховода който отива в посока предното стъкло , газаджията го разкачи и след това настройва изпарителя
                          Който търси , намира !
                          Човекът е човек, когато е на път !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                            Не знам дали на новите така, но на старите имаше една клапа, която взема въздух от зоната над изходящия колектор, докато двигателя е студен. С това нещо никога не можеш да настроиш газова.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #15
                              От: Отново със Самурай , но и малък ( голям ) проблем

                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              Не знам дали на новите така, но на старите имаше една клапа, която взема въздух от зоната над изходящия колектор, докато двигателя е студен. С това нещо никога не можеш да настроиш газова.
                              Да , по същия начин е и при по-новите. Майстора точно това направи първо , извади тръбата която отива към колекторите както казваш ти , т.е. в момента си взима въздух директно от под капака .

                              Между другото направих опита , както ме беше посъветвал колегата Стефан , като превключа на газ на 4000 оборота , двигатела си работи нормално. Като пуснах педала , оборотите паднаха на около 500-600 и започна да работи неравномерно и тресеше . Натиснах пак газта до 2000-2500 оборота , работеше мотора нормално.
                              Който търси , намира !
                              Човекът е човек, когато е на път !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X