Колеги здравейте ! 
След кратко прекъсване отново съм в семейството на Сузуки
. Замених стария 31-годишен Самурай с 16 годишен.
Самурая е 2001 година 1.3 бензин .Много му се кефя и скоро ще постна снимки.
За съжаление имам следния проблем с газовата уредба
. Тя е БРЦ и продавача ми каза , че на празен ход понякога оборотите играят , но само на газ.
Тествах я и наистина беше така , на бензин никакви проблеми , всичко беше по учебник.
Но на газ , когато натисна съединителя понякога оборотите падаха до 500 и заглъхваше мотора.
Отидох на майстор на който му имам голямо доверие в уменията му и след като я погледна , пипна малко болта за количеството газ , също така и нещо по изпарителя и колата се оправи.
Покарах я така , държеше стабилни 800-900 оборота на празен ход.
Но....тук идва но..то , когато я запалих на студен двигател на бензин и преминах на газ , двигателя угасна .
Последва втори опит , същата работа . Оставих я само на бензин и оборотите се задържаха на 1500-1700 в началото , както трябва да бъде при студен мотор.
Обадих се на майстора по газта , каза ми , че настройка на газта се извършва само на загрял двигател , студен мотор не ги интересува
. Трябвало да си погледна стъпковото моторче или , и дросела .
Контрирах го , че проблем на бензин нямам...., нещо смотолеви и малко се разочаровах от него.
Между другото когато бях в Кат , един служител като видя изпарителя БРЦ , веднага ми каза , че ще имам ядове с него защото бил минимум за двигател 1.6 .
Каза ми слагай турски за 50 лв и няма да имаш ядове.
Доста съм объркан и не знам какъв може да е проблема , лошото е че майстора който имах за най-читав в нашите околия....ме озадачи много с това негово исказване
.
Ако някой има идеи ще съм му много благодарен !

След кратко прекъсване отново съм в семейството на Сузуки

Самурая е 2001 година 1.3 бензин .Много му се кефя и скоро ще постна снимки.
За съжаление имам следния проблем с газовата уредба

Тествах я и наистина беше така , на бензин никакви проблеми , всичко беше по учебник.
Но на газ , когато натисна съединителя понякога оборотите падаха до 500 и заглъхваше мотора.
Отидох на майстор на който му имам голямо доверие в уменията му и след като я погледна , пипна малко болта за количеството газ , също така и нещо по изпарителя и колата се оправи.
Покарах я така , държеше стабилни 800-900 оборота на празен ход.
Но....тук идва но..то , когато я запалих на студен двигател на бензин и преминах на газ , двигателя угасна .
Последва втори опит , същата работа . Оставих я само на бензин и оборотите се задържаха на 1500-1700 в началото , както трябва да бъде при студен мотор.
Обадих се на майстора по газта , каза ми , че настройка на газта се извършва само на загрял двигател , студен мотор не ги интересува

Контрирах го , че проблем на бензин нямам...., нещо смотолеви и малко се разочаровах от него.
Между другото когато бях в Кат , един служител като видя изпарителя БРЦ , веднага ми каза , че ще имам ядове с него защото бил минимум за двигател 1.6 .
Каза ми слагай турски за 50 лв и няма да имаш ядове.
Доста съм объркан и не знам какъв може да е проблема , лошото е че майстора който имах за най-читав в нашите околия....ме озадачи много с това негово исказване

Ако някой има идеи ще съм му много благодарен !
Коментар