Здравейте колеги , нужна ми е малко помощ. Някои да знае как действа това нещо в предния диференциал . Можели да се направи така че с допълнително копче да се включва помпата само при положение 4L ,и тогава да блокира дифа ако изобщо има такава блокировка. Имали някаква електроника за управление?
Защото някъде из форумите пишеше че помпата работела само 3-4 секунди .
Идеята ми следната : Да се изведе допълнителен бутон и тази помпа да се включва само в момента в който ти трябва блокиране на диференциала за да може в положение на 4L да караш нормално без блокаж.
Ако някой знае да помага
Весели и безаварийни празници.
Защото някъде из форумите пишеше че помпата работела само 3-4 секунди .
Идеята ми следната : Да се изведе допълнителен бутон и тази помпа да се включва само в момента в който ти трябва блокиране на диференциала за да може в положение на 4L да караш нормално без блокаж.
Ако някой знае да помага
Весели и безаварийни празници.
Коментар