Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за заден диф на Гранд Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

    Аз се оглеждам от известно време за ГВ 2004-2005г с HDI двигател, и направо се хващам за главата от цени. Всичко дето става за гледане е над 8000 , на място не ми се мисли. В чуждите сайтове за коли втора ръка цените са подобни на нашите, и се чудя вобще дали да продължавам да гледам тази джипка или да се оглеждам за терано 2 и опел фронтера 2...
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

      Аз като се оглеждах за Терано, положението беше същото че и по-зле, за това купих бензинова Витара 99г. за 5500. Че цена от 7500-8000 за нов внос 2002г. Терано или Витара ми дойде в повече. Реално купуваш един и същ курник, дали е 99-2000 или 2002 все тая.
      Като сложиш и факта че е нов внос, и става страшно
      SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

        Само с HDI-та се занимавам, вервай ми, не ти трябва, щом аз си взех бензин смятай. Сега да не почне старата песен кое е по-по-най, всеки си преценява сам, проблема е да не влезе за помпи дюзи и една камара боклуци покрай него.
        Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

          Истината е че всичко е един голям късмет.И ''от вън'' да си вземеш кола,пак не е гаранция каква ще е.Нито е от значение бензин или дизел.Като ще се чупи,ще се чипи,каквато и да е.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

            Истината е че за толкова пара, толкова кола! Всичко се сменя, и всичко се прави, на който му се занимава и намира смисъл в това колата му ще изглежда добре, и ще е в кондиция без значение коя е година, и за колко я е купил.
            SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

              Аз нова кола скоро в България няма да си купя по много причини и особенно във Варна, не знам защо им дават книжки Б категория, като трябва директнода са за Тир или трактор, улиците са лунен пейзаж. Като вкарам дъртият кошник, те са два, сменям всичко за 500 лв и така до след 6 месеца. Гледам сравнително новите коли, около 5 годишни, карани тук-пушат, скърцат, спирачки, ходова част лопа, гуми за мъгла или двете нови втора употреба, другите две на конци. И после, аз карам нова кола, ти къде си тръгнал стая антика, антика, ама не тика.

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

                На мен бензинова гранд витара като изключим 2,5в6 ми се вижда много слаба а и 2,5 В6 няма да си взема по никакъв начин. Дизела макар и с по-малко коне има въртящ момент а и аз съм пристрастен ,защото и сега карам дизел.
                Реших се на гранд витара или терано именно зареди лунният пейзаж във Варна, въпреки ,че на щатната ми ибиза макар и със спортно окачване до момента само изправям джанти и правя реглаж.
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за заден диф на Гранд Витара

                  С частите, с които се правят колите в БГ и майсторите, които ги правят е трудно да се намери читава кола. Дори и по-нова. Истината, е че сме бедни и човек колкото и да иска да го прави както трябва му е трудно.
                  Таз Витарка е в България от 10 години. Чичото се е грижил за нея колкото може, но поне не я е карал много. На 230к. истински си е и е доста стегната.
                  Първи впечатляния? Забавна малка количка но доста ниска за джипка, веднага се закопах по месните баири. Трябва си и LSD особено когато е на един мост. Мудничка.... (слизам от три литров аутбек). За жена ми обаче си е супер и много и се кефи. Смених всички масла, ангренаж и всички ролки и водна помпа. Филтъраза СК само оригинал за 200 кинта и гарнитура 60. Баси! Маслото от задния диф беше на парцали, сигурно не е сменяно откакто е в БГ. Сипах му ново масалце и добавка на Бардал. Шума понамаля. Ще видим за напред, ще ми се LSD диф да му сложа, но незнам дали има за тази конфигуразия. Някой да каже.Друг проблем, който излезе е спукан кулер. Тампончетата и дупките са скъсани от вибрации и кулера се е търкал на капака на глвата. Оказа се, че има три дизела на този модел и трите са с различни кулери. Намерих десетина обяви за витари със същия двигател на части и нито един кулер на тях. Явно си им е блежка. Запушихме спуканите тръбички и засега така. Не дава грешка. Май много писах, ще ви стане скучно

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X