Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз с витара :)))

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Най-после и аз с витара ))

    Не го харесвам...

    Коментар


    • #92
      От: Най-после и аз с витара ))

      Първоначално публикуван от aroren Преглед на мнение
      голяма радост настана колега стоян . и колко сте дето се радвате .ти да не си с такива KUMHO . за да давам мнения е имало тест. колегата с такива гуми доста го дърпахме този сезон. ама за какво ли да ти обеснявам . нали това е форум и взаимопомощ . щом моето мнение не ти допада не е необходимо да си толкова лъскав .хайде брой каналите и редовете на тези гуми.
      колеги извинете ако съм обидил останалите с такива гуми и за острия тон към стоян .
      Настава такава радост, че избива с неспирен смях Ама те другите ти го казаха директно:

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Редовете грайфер нямат нямат много общо. Кумхото се чистят в пъти по-добре от тези на снимката по-горе. И при по-ниски обороти.
      Ако три реда грайфер са малко, какво да кажем за тракторките и кайманите?
      Точно па тия да ми ги хвалиш за добри кални гуми... Предпочитам кобрите.
      Първоначално публикуван от bomber888 Преглед на мнение
      Понякога това, че някай е дърпан, не значи, че проблема е в гумите само Има го и фактора задкормилно устройство ...
      И няма да седна да броя каналите и грайферите на регенератите, които показваш, щото всяка зимна гума има в пъти повече канали и нещо теорията ти се пропуква... И за да стане още по-ясно ще кажа, че никога не съм имал Кумхо МТ, даже и хора покрай мен не са имали (че да правим "тестове"), но пък и този модел се произвежда вече близо 10 години, може и повече.
      Витарите винаги съм си ги карал с АТ гуми и не са били много случаите да са ме дърпали, но и никога не съм си търсил умишлено белята. Все пак витарата ми е ежедневната кола.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Що, какво му е на регенерата?
      Не знам. Някои го харесват. Аз наследих едни кобри (бяха на колата като я взех) и едната даде фира за няма и 2000км при все, че беше нова (бяха 2 нови и 2 стари). Но да кажем, че е изключение това, защото много хора ги карат и изтъркват до основа.
      Ама като им гледам цените и пак не ме спечелват да ги предпочета пред другите.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #93
        От: Най-после и аз с витара ))

        AT и МТ гуми не се балансират, като са нови, особенно вторите. Покараш ги малко, около 1000км, и може да ги завъртите, трябва да се поомачкат стените, грайфера и после баланс. Не съм карал регенерат, нямам и намерение, не знам как стои въпроса.

        Коментар


        • #94
          От: Най-после и аз с витара ))

          Всеки си кара джипа по различни терени.90% от пишещите в тази тема си карат витарите по асфалт,и за тях едни гуми са супер.Но,когато се влезе в калта,снега и кишата някъде в гората,тогава филма е друг.Казвам го като човек който всяка неделя кара по разходки,доста бая хард.Абе всеки да си кара с каквото му е кеф.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #95
            От: Най-после и аз с витара ))

            Аз съм износил един комплект "Кобри" както им викаме, иначе бяха Фединма екстрем еволюшън, почти до сликове, после си взех каймани на Малатеста, те са си на 60-70%, и с двата комплекта не съм имал никакви проблеми или ядове. По моя вина съм имал-две смачкани гуми на Стара Загора, ма като се карат 8 км без въздух, половината от тях по асфалт-така се получава.

            Последно карах нови(в смисъл не регенерат) силвърстони-и с тях никакви проблеми, само дето имам две разбортирания, но това пак си е от мен.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #96
              От: Най-после и аз с витара ))

              Брей много интересно обсъждате гумите... чак ме жегна да напиша два реда..Старата витара ДБ 1.6 16В гуми КЛ71 235 75 16" купих ги нови... останах много много доволен от към проходимост на неотъпкан сняг леко кал до към 40см на отъпкан сняг не държат! в сухо време и лятото държат добре и при скорости от 120км/ч няма тресене.(ДОВОЛЕН БЯХ)
              Сега на тази H20A 2.0 V6 Карах с вариант 1) тракторки много яко в кал няма такава викам си супер е само да не се чупи.. е не я счупих кой знае колко...На камъни я няма никаква.. гола вода на асфалт да не говорим все пак земеделска работа.Вариант 2) 205Р16 Бутонки на 60/70% леле викам си а най-сетне моята гума проходимост супер в кал много добре на камъни екстра ама уви.. продадох ги.. Вариант 3) Сега съм с Регенерати 2ра година и на не повече от 4/5хиляди амии не съм толкова впечатлен ама си ми вършат работа за лека кал ходене за риба минаване през каменист терен (голямо сцепление на камък ) гумите са 235/70Р16 insa turbo traction track (купих ги от чисто любопитство понеже никой никъде не беше писал за този модел гума) единствения - който долавям е от 110до125км/ч вибрация яка ще ми литне кормилната уредба..Като цяло това е за гумите от мен и от изброените до сега за Разходки и ходене на лов и риболов и до вилата съм твърдо +++ КЛ71.. дори пред Кобрите и БФ М/Т лично наблюдение не ангажиращо никой.. Всеки да си кара и прави кефа както сметне за добре иначе Кумхото го карах на 1.6/1.8бара.Поздрави
              Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
              КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X