Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз с витара :)))

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Най-после и аз с витара ))

    Да споделя малко впечатления... Днес имах възможност да ги покарам малко на черно. Мислех че ще е много кално, но не познах...На шосе гумите се държат много добре, не са от най-тихите, не са и от най-шумните. Единственото нещо което ме дразни е, че на асфалт преди да спре напълно колата, или ако караш с около 10 км. има едни вибрации от плочките на грайфера. На черното са супер или поне на мен така ми си струва като ги сравнявам със старите ми шосейки Возията се промени, по каманяка, а и по асфалта също...по-меко вози.На разкалян коловоз имам чувството, че по-лесно мога да изляза от него Не знам на какво налягане да ги карам обаче? Сега са но 1.9 атм. и се държат ок, но приемам съвети за налягането

    Коментар


    • #77
      От: Най-после и аз с витара ))

      Според мен 1.9-2.0атм. е добре, аз в момента съм на 2.2 и ми се струва че вози доста твърдо, на страничната греда имам бележка на която пише налягане от 1.8
      SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

      Коментар


      • #78
        От: Най-после и аз с витара ))

        Най-добре за черно е 1.5-1,6. Но това за истински гуми. Тези са с по-слаб борд, та може и по-напомпани.

        Ма не разчитай много на тях за сериозна кал. Ако има мъгла и страничен вятър-вършат работа де.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #79
          От: Най-после и аз с витара ))

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Най-добре за черно е 1.5-1,6. Но това за истински гуми. Тези са с по-слаб борд, та може и по-напомпани.

          Ма не разчитай много на тях за сериозна кал. Ако има мъгла и страничен вятър-вършат работа де.
          Сравнение със старите(шосейни с дот 2015), тези са перфектни

          Коментар


          • #80
            От: Най-после и аз с витара ))

            Докато са нови-всички са перфектни.

            Ма излез на хард офроуд и ще видиш разликите със сериозните гуми.
            Ако не те влече-няма лошо, всеки си кара колата както и където му харесва.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #81
              От: Най-после и аз с витара ))

              От Сузуки препоръчват Витарата с оригиналния размер гуми да се кара на 1,6 атм, пише го.
              С по-големи, може малко по-ниско налягане. Аз съм с 235/75, карам с 1,5 атм. и износването е равномерно, което е показател за правилно налягане.
              Не знам защо някой би си помпил гумите на по-голямо от препоръчаното налягане, в това няма никакви ползи, само негативи.

              Коментар


              • #82
                От: Най-после и аз с витара ))

                аз се въздържах и не купих такива гуми . цената е много атрактивна , НО - първо 3 реда грайфери -т.е.малко.
                второ малко на брой плочки ,респективно малко на брой канали . има отзиви от един познат , че в истинска кал са по неефективни.
                затова кольо е прав .
                за по сухо и проветриво време или малко кал е може и да стават .
                аз не давам добра оценка за тази гума .
                .
                899180483

                Коментар


                • #83
                  От: Най-после и аз с витара ))

                  Aми аз изчетох доста за тези гуми и то по чужди форуми и повечето мнения бяха положителни, даже казваха, че превъзхождат бфгудрич мъд терейна и повечето ат гуми. Незнам...., аз на хард офроуд не ходя, тъй че, за това за което ги ползвам са ми екстра

                  Коментар


                  • #84
                    От: Най-после и аз с витара ))

                    От скромния ми опит с моята кола, мога да ти кажа че където съм искал там съм стигнал и без гуми за офф роуд
                    Зимата останах много приятно изненадан от проходимоста на колата със 10 годишните зимни гуми в режим 4х4.
                    Ако не газиш в дълбока кал и коловози, не мисля че би имал проблем да отидеш където и да било с тези гуми.
                    SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

                    Коментар


                    • #85
                      От: Най-после и аз с витара ))

                      Не е задължително калта да е дълбока, за да седиш на едно място, че дори и с 4 въртящи се колела
                      Налягането го направи 1,5-1,6 atm.
                      По-меката возия е от по-големия балон на гумата.

                      aroren, всички се радваме, че не даваш добра оценка на гумата въпреки, че не си имал такива. Също така се радваме, че обобщи за всички нас и необходимата минимална бройка на редовете грайфери и бройките канали.
                      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                      Коментар


                      • #86
                        От: Най-после и аз с витара ))

                        голяма радост настана колега стоян . и колко сте дето се радвате .ти да не си с такива KUMHO . за да давам мнения е имало тест. колегата с такива гуми доста го дърпахме този сезон. ама за какво ли да ти обеснявам . нали това е форум и взаимопомощ . щом моето мнение не ти допада не е необходимо да си толкова лъскав .хайде брой каналите и редовете на тези гуми .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170224_154619.jpg
Прегледи:2
Размер:88.1 КБ
ID:5746439
                        колеги извинете ако съм обидил останалите с такива гуми и за острия тон към стоян .
                        899180483

                        Коментар


                        • #87
                          От: Най-после и аз с витара ))

                          Редовете грайфер нямат нямат много общо. Кумхото се чистят в пъти по-добре от тези на снимката по-горе. И при по-ниски обороти.
                          Ако три реда грайфер са малко, какво да кажем за тракторките и кайманите?
                          Точно па тия да ми ги хвалиш за добри кални гуми... Предпочитам кобрите.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Най-после и аз с витара ))

                            колега защо сравняваш тракторни и каймани с Кумхо МД. това коренно различни гуми.
                            да съгласен съм ,че кобрите са по агресивни от F/MUD на Федима .
                            ами като кумхото се чистят толкова добре ,що ги дърпам и то дори а АТ на HANKOOK.
                            899180483

                            Коментар


                            • #89
                              От: Най-после и аз с витара ))

                              Понякога това, че някай е дърпан, не значи, че проблема е в гумите само Има го и фактора задкормилно устройство Не съм ги тествал в дълбока кал и не знам как са, но логиката ме кара да се мисля, че колкото по-малко и по-едри плочки има грайфера, толкова по-лесно се чисти от калта... Аз за сега съм доволен от кумхото и им се радвам дори само заради това, че не са регенерат, и нямах ядове с баланса както четох за други добри гуми, който искат по 300-400 грама тежести, или изобщо не могат да се балансират. Тези минаха с по 30-50г.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Най-после и аз с витара ))

                                Що, какво му е на регенерата?
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X