Обява

Свий
Няма добавени обяви.

kolonal и неговата Витара.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: kolonal и неговата Витара.

    Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнение
    Такааа...Витарката е в бокса за "козметични" поправки по двигателя. Малко сегменти, гумички и гарнитурка на главата. Не можех да търпя да ми пуши, а и показанията при замерване на компресия бяха леко депресиращи. 1-ви цилиндър-11; 2-ри-8,5; 3-ти-7,5 и 4-ти-11. Купих всички неща за 125 лева, сегменти-75 лв. гумички-20 лв. гарнитура-30 лв. и я закарах на един приятел който се занимава с двигатели. Ако на някой му се наложи-надявам се информацията да е полезна и ако има питане-насреща съм.
    Когато се сменят сегменти не се ли налага и шлайф ? А това не е ли основен ремонт ? И колко пари излиза цялата работа ? Тия цени дето ги казваш ми се виждат притеснително ниски .
    Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

    Коментар


    • #32
      До: kolonal и неговата Витара.

      при смяна сегменти е хубаво да смениш и биелните лагери
      Bertone freeclimber 1.8 115hp

      Коментар


      • #33
        До: kolonal и неговата Витара.

        Добри, цените са за частите. Работата е отделно. В София ми искаха между 700 и 1000 лева за всичко. Момчето което сега я прави ми е приятел и ми иска за работата 250 лева. Това за шлайфането, в случая не знам дали се е наложило, но сегментите вечер са сложени и според Стефан (монтьора) са паснали идеално. Каза, че са слагали такива на друга Витара и досега няма проблеми. Т.е добри са били. Между другото, сегментите му ги пратих от тук (София). На едно място нямаше никакви, на друго трябваше да ги доставят от Унгария, а на третото имаше два вида. Едните за 50 лева, другите за 75 лева. Естествено взех по-скъпите, макар че не винаго по-скъпото е по-качествено.

        Коментар


        • #34
          До: kolonal и неговата Витара.

          Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнение
          Добри, цените са за частите. Работата е отделно. В София ми искаха между 700 и 1000 лева за всичко. Момчето което сега я прави ми е приятел и ми иска за работата 250 лева. Това за шлайфането, в случая не знам дали се е наложило, но сегментите вечер са сложени и според Стефан (монтьора) са паснали идеално. Каза, че са слагали такива на друга Витара и досега няма проблеми. Т.е добри са били. Между другото, сегментите му ги пратих от тук (София). На едно място нямаше никакви, на друго трябваше да ги доставят от Унгария, а на третото имаше два вида. Едните за 50 лева, другите за 75 лева. Естествено взех по-скъпите, макар че не винаго по-скъпото е по-качествено.
          Екстра, основен ремонт за под 400 лв си е супер .
          Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

          Коментар


          • #35
            До: kolonal и неговата Витара.

            Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
            Екстра, основен ремонт за под 400 лв си е супер .
            Добри цените са супер, но не за основен ремонт това си е козметика. Основен е когато се сменят, бутала шлаиф на цилиндри лагери на кол. вал ама там са едни цифри вече

            Коментар


            • #36
              До: kolonal и неговата Витара.

              Яворе, така е но едни са цените в София и другите големи градове, други при някой майстор в провинцията. Вдругиден ще взема Витарката и ще питам и за цялостен ремонт колко е цената.

              Коментар


              • #37
                До: kolonal и неговата Витара.

                ако се хване на време един двигател може и да мине и без шлайф .
                сиреч буталата нямат елипса .блока няма ръб. вала няма елипса или е натръпнал.

                Коментар


                • #38
                  До: kolonal и неговата Витара.

                  Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                  ако се хване на време един двигател може и да мине и без шлайф .
                  сиреч буталата нямат елипса .блока няма ръб. вала няма елипса или е натръпнал.
                  При мен май е така

                  Коментар


                  • #39
                    До: kolonal и неговата Витара.

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    ако се хване на време един двигател може и да мине и без шлайф .
                    сиреч буталата нямат елипса .блока няма ръб. вала няма елипса или е натръпнал.
                    А как се хваща навреме ?
                    Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                    Коментар


                    • #40
                      До: kolonal и неговата Витара.

                      господ знай.
                      като свалиш главата и виждаш кво има отдолу.

                      Коментар


                      • #41
                        До: kolonal и неговата Витара.

                        При мен като видях че пуши и веднага на доктор. Не че веднага я закарах, но гледах да не я тормозя, докато и дойде времето. Според мен това е решението.

                        Коментар


                        • #42
                          До: kolonal и неговата Витара.

                          Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                          господ знай.
                          като свалиш главата и виждаш кво има отдолу.
                          Е ако го следиш внимателно можеш и да го "хванеш" симптомите са:
                          повишеване на разход. малко масалце хапва, сутрин кат запалиш може и малко да пропуши. Ама си е божа работа най добре си е да знаеш на колко реални киломерта е и да си пускаш едни сегменти профилактично но определен пробег км.

                          Коментар


                          • #43
                            До: kolonal и неговата Витара.

                            Първоначално публикуван от Явор Преглед на мнение
                            Е ако го следиш внимателно можеш и да го "хванеш" симптомите са:
                            повишеване на разход. малко масалце хапва, сутрин кат запалиш може и малко да пропуши. Ама си е божа работа най добре си е да знаеш на колко реални киломерта е и да си пускаш едни сегменти профилактично но определен пробег км.
                            На колко км доло горе трябва да се сменят сегменти ?
                            Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                            Коментар


                            • #44
                              До: kolonal и неговата Витара.

                              Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                              На колко км доло горе трябва да се сменят сегменти ?
                              На различните марки различно, едно време на Симсона му пусках нови всеки месец виж растърси се из нета за Витарката как е?

                              Коментар


                              • #45
                                До: kolonal и неговата Витара.

                                Добри, ако нямаш никой от симптомите не се занимавай. За свое успокоение може да идеш в сервиз да замериш компресията на двигателя. Трябва да е 12 на всеки цилиндър. Ако има отклонение консултирай се с някой добър майстор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X