Витарата е 1,6 16 клапана, къса база, 98 г., испанска зглобка. През въпросната част минава антифриз. На корпуса имаше цепка (вероятно от шупла или изгниване), която при почистване стана на дупка (материала се ронеше на прах), както се вижда от снимките.Та молбата ми е ако някой я има тази част за продаване да се чуем или да ми пише да се разберем нещо.
В София съм и телефона ми е 0887420992 (дали пък го нямаше и в профила ми?).
Също на снимките трябва да се забелязва емблемата на мицубиши върху чарка ако това е важно.
Ето и снимките:




В София съм и телефона ми е 0887420992 (дали пък го нямаше и в профила ми?).
Също на снимките трябва да се забелязва емблемата на мицубиши върху чарка ако това е важно.
Ето и снимките:
Така беше и на двата клапана. При мен обаче, като монтирах новия клапан и витарата не искаше да държи изобщо обороти - направо гаснеше. След като си поиграх с въпросното винтче нещата си дойдоха на мястото - на студен мотор малко над хиляда оборота / като се стопли около 700 оборота. Идеята ми е че за моно инжекционовия мотор където е бил клапана по начало е бил регулиран по един начин, а за моя случай беше необходимо ново регулиране. Дано е полезна за някой тази информация, въпреки, че този клапан май не е от дефектиращите части по витарите.
Коментар