Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара и моите болни планове!(ах горката)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
    Mangels нали, за без пари, ех Начев стана смешен вече, не разбра ли-за хубавото трябват пари или да си ни приятел, за второто още не си?!весели празници

    Петре, весела коледа, как е хидравликата, нали знаеш-насреща съм, весели празници
    Хидравликата е суха Добре работи ,но онази оборотната беше по-лека (само отбелязвам за протокола)...Има едно прескърцване като въртя(все едно нещо се върти в стегната гума) ама няма никакви ядове.Карам я леко хлабава и мисля да я натегна леко ,че в снега голямо обиране на луфта пада
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #17
      От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
      Оттам купих комплекта гумички ,но буталца казаха ,че нямат.Явно е било за момента/дано/ .
      Благодаря за инфото ,ще ги питам пак.
      Моите ги взех от АУТО КЕЛИ

      Коментар


      • #18
        От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

        Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
        Хидравликата е суха Добре работи ,но онази оборотната беше по-лека (само отбелязвам за протокола)...Има едно прескърцване като въртя(все едно нещо се върти в стегната гума) ама няма никакви ядове.Карам я леко хлабава и мисля да я натегна леко ,че в снега голямо обиране на луфта пада
        Покарай още така известно време и тогава обери луфта, всичко е ново по оста и е нормално да е стегната, отделно са една-две десети по-тесни от оригиналните, поради ред причини. А за снега, важното е че има кво да обираш, че повечето прехвалени джипки въртят на едно място

        Коментар


        • #19
          От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
          Покарай още така известно време и тогава обери луфта, всичко е ново по оста и е нормално да е стегната, отделно са една-две десети по-тесни от оригиналните, поради ред причини. А за снега, важното е че има кво да обираш, че повечето прехвалени джипки въртят на едно място
          Ами то карането върви с пълна сила...Витарата е в употреба от сутрин до вечер като служебна и на месец лесно прехвърля 1000 км.А те май поминаха два месеца вече Но съдбата и е на път да се промени...
          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

          Коментар


          • #20
            От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

            ЧНГ здраве и безаварийна .Колеги,това с буталцата и фи-то го извървях. Антироад, сваляш буталцето и само с него в ръка търсиш,че са много разновидности.Аз го връщах три пъти.Успех.
            Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A

            Коментар


            • #21
              От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

              Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
              Mangels нали, за без пари, ех Начев стана смешен вече, не разбра ли-за хубавото трябват пари или да си ни приятел, за второто още не си?!весели празници

              Петре, весела коледа, как е хидравликата, нали знаеш-насреща съм, весели празници
              В случая не знам кой става смешен Начев или ти като ревеш като вдовица. Изтриха ти компетентните мнения в темата на Начев за джантите и тук пак продължаваш.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #22
                От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                Сега тук е момента да кажа ,че нямам снимки на доста от нещата които съм правил...Такива са снимки за предната и задна броня ,но най-общо са студени П-профили 16см подгънати по извивките на Витарата и подсилени от вътрешната страна.Също така добавих и хидравлична секторна кутия като единственото което се преправя за да пасне към опел-помпата е да се направи нов маркуч от помпата до сектора с подходящите накрайници(занесох маркучите и от двете хидравлики ,казах колко дълъг маркуч искам и кои накрайници ми трябват и след 1 час и 30-тина лева беше готово).А да кормилния прът на Витарите с хидравлика е доста по-къс от тези с нормален сектор,но след набиване на шлиците (където пръта е раздвижен) докрай взе ,че се получи.В този същия момент или някъде преди това при един скок успях да изкривя кулите на амовете толкова много ,че корекция от разпиления горен отвор вече не беше необходима ...Ама как се улучи пък и по равно изкривено направо не знам.След това се заех с една модификация която видях по чуждите форуми и си бях наумил ,че искам да я приложа.Става въпрос за следното:
                1-задния край на носачите се измества с около 3 см настрани(правят се нови отвори и се подсилва гредата) с което носача идва 3 см напред от където:
                -цялата гума идва по-напред ,увеличава се надлъжния наклон което е направо като благословия спрямо стандартното положение.Мога да кажа ,че файдата е около 2 градуса и нещо..Усеща се силно особено ако преди е бил под 0-та (общата промяна при мен беше доста защото и тампоните бяха доста сплескани)
                -Колата почва да се чувства доста по стабилна и приятна за каране
                -подобрява се ъгъла на атака
                -радиуса на завиване като ,че ли понамаля
                -гумите ми дойдоха срещо моста ,а преди това бяха видимо назад

                -ЕДИНИЯ проблем който произлиза е ,че заради всичко това апарата на спирачката почва доста да опира доста в пружината(неприятно по ред причини).Заради това се налага корекция номер 2.(долния ред)
                2-проблем обаче става с пружините защото с изместването на носача става така ,че пружината спрямо леглото се разминава доста,а още преди това седеше накриво заради наклоненото легло в носача след повдигането на Витарата.За да оправя това направо свалих носача ,изрязах чашката където ляга пружината ,поизрязах още малко носача така ,че леглото да дойде под стойката на шасито и го заварих наново.Подсилих и до оправих носача.резултата е правилно работеща пружина седяща направо и елиминирането на проблеми с опирането.
                3-За да се направят горните две обаче трябва да се направи и тази стъпка...
                След изместването на носача полуосите идват къси?Което е хем проблем хем предразполага към още едно подобрение.
                На полувала с фланеца му се добавя просто фланец ,а пасажерският полувал се прави да е на фланец като левия и вече имаме две еднакви полуоски които се махат за минути и смяната им в гората граничи с приятна занимавка ,а не дърпане джипа и провалена разходка.
                Използвах момента да направя носачите отзад на поли-уретан ,а отпред набих втулка от някакъв опел която е раздвижена(наподобява Джони джоинт ако не греша) викали им скърцащи втулки.Така като е раздвижена компенсирах изместването на носача което се получава при променената му позиция.
                Жалко ,че нямам нито една снимка от този процес ,но не съм от много снимащите.
                Ще снимам крайния продукт(тези дни) ,а сега ще пусна няколко снимки на същото правено на друга витара.Мода има името -The Hagen widening mod. Всеки може да напише в гугъл и да прочете.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:haganmod11.JPG
Прегледи:1
Размер:31.2 КБ
ID:5632828Натиснете снимката за да я уголемите

Име:haganmod14.JPG
Прегледи:1
Размер:39.5 КБ
ID:5632829Натиснете снимката за да я уголемите

Име:granvil01.JPG
Прегледи:1
Размер:55.5 КБ
ID:5632830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:granvil05.JPG
Прегледи:1
Размер:36.9 КБ
ID:5632831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:granvil07.JPG
Прегледи:1
Размер:53.4 КБ
ID:5632832
                Прикачени файлове
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • #23
                  От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                  Мога да ви покажа и каква изпускателна система имах в началото и каква си направих после...
                  На едната снимка червеното е бъдещия ми 10литров резервоар.Направих го даже да се зарежда от щатната зареждачка.А другата снимка е като бях разглобил всичко по предницата за горе описания мод...
                  Прикачени файлове
                  Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                  Коментар


                  • #24
                    От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                    Пичове...Продадох си калните yokohami(30х9.5х15) и съм пред дилема...Дали да не си зема едни silverston-чета 31нички?
                    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                    Коментар


                    • #25
                      От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                      Що не беше на Стара Загора? Там щеше да видиш кои са най-добрите гуми за кал, генерал имат хубав мъд териан, поглеждал ли си ги?!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                        И аз ги заглеждах и по-конкретно модела спорт, но минах на 16-ки а не се предлага в този цолаж.
                        http://vbox7.com/play:398e8b82

                        Коментар


                        • #27
                          От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                          Аз имам и 17-ки за витарата, хихи.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                            Няма подходящи офроуд гуми за 17-ки за витара!
                            http://vbox7.com/play:398e8b82

                            Коментар


                            • #29
                              От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                              Над 16 започват гъзарските гуми.
                              Не са за нашия форум, ние тук сме на 15 и 16.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Витара и моите болни планове!(ах горката)

                                Трифоне момчето беше на Стара загора и много добре видя и знае кои и от къде минава А относно гумите някой кара ли неговата витарка с 31-ца Силвърстон? и как се представя гумата на лек джип че нямам наблюдения.
                                П.с аз в момента на мойта съм с 17'' галоши гуми и все пак стигнах до скарата в съботния ден.
                                Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                                КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X