Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за радиаторчето на парното Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

    Не рекламирам никой вносител и нямам претенции да съм 100 % прав , но това , което съм видял от практика е че : 1.Испанките са с ал. р-рчета на парното и първо им протича големия р-р с голямата капачка за наливане и след смяната му протича и този вътре . 2. Малкия на парното от ал. е на Valeo и не подлежи на НИКАКЪВ ремонт или добавки. Смяната му със същия клони към мазохизъм. 3. Всички японки , кабрио или твърди които съм виждал са били с месингови р-рчета - те подлежат на всякакво издевателство. 4. Всеки има възможност да слага и тества каквото си иска на своята кола. 5. Аз нямам и не продавам такива р-рчета. Успех.
    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

    Коментар


    • #17
      От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

      По точка 3 от списъка на Иван, всички испанки кабрио са с месингови, моята също беше. Причината е климатична, кабриото не напразно има по хубаво парно дори с шлифера от тази с ламариненият покрив, заради алуминиевото казанче. И нe си мислете, че в Испания няма зима, има и то каква, особенно там където ги сглобяват http://en.wikipedia.org/wiki/Santana_Motor http://en.wikipedia.org/wiki/Linares,_Ja%C3%A9n от моите витари съдя:
      1. японка с метален покрив, алумиево казанче
      2. испанка, кабрио, месингово казанче


      Дали за всички е така, не знам

      Коментар


      • #18
        От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

        То с нашите 20 год. "тинейжърки" минали през няколко ръце не можеш да разбереш точно къде е истината,макар че в някой случаи си личи кое е ремонтирано и кое си стои така от завода производител.Ето например, ако на моята Витара някой ден има нов собственик и разглоби радиаторчето ще пише във форума,че на Витарата радиаторчето за парното е едно и също с това на Голфа.До известна степен ще е прав,защото аз като разбрах каква е цената на новото за Витара и се замислих за "интервенция".Разрових се в нета и свалих размери на радиаторчета за различни автомобили,като първо и определящо условие беше цената на ново и мястото на изводите.Хареса ми такова от Голф2 на цена около 16лв.(не помня точно).Срязах кутията и го напъхах като чекмедже с изводите към скоростния лост.После малко фантазия с тръбички и маркучи и сега се топля с радиаторче от Голф като клапата топло-студено работи.Интервенцията позволява някой ден само да се освободи таблото от болтовете,малко да се повдигне (маааалко по-малко труд от цялостното сваляне)и радиаторчето е навън.Недостатъка е в това,че близо до левия крак на пасажера преминават маркучи,които греят и не дай си боже да протекат аварийно когато на дясната седалка седи някой,но още се каня да ги изолирам по някакъв начин.

        Коментар


        • #19
          От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

          Витарата баща ми я взе от Италия от първи собственик , с всички сервизни документи , и в тях никъде не видях такава интервенция да е извършвана , така че предполагам радиаторчето е фабричното си. Но какво е като материал ще стане ясно при демонтажа му. Вчера се опитах да поогледам къде какво трябва да се разкачи за да стигна до него и затова беше въпросът ми към тези които са го правили да дадат малко насоки за самият демонтаж. Някакви сктити рапидки , болтчета, гайки , щипки , скобички , букси и т.н.

          Коментар


          • #20
            От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

            Още ли, нямат права младшите участници поне да си изтеглят мануалите?

            Коментар


            • #21
              От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=70415

              тук ще видиш много полезни неща, успех

              Коментар


              • #22
                От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

                Весела Коледа на всички колеги , много здрава и успешна година ...
                Колега trent много ти благодаря за линка Страшно полезен ще ми е .

                Коментар


                • #23
                  От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

                  Здравейте и ЧНГ.Аз минах по този път, първо запоявах после взех втора употреба, но се оказа, че тръбите са с други кривки/свали пробитото и тогава търси по моргите/.Размерите и формата е една за разл. модели ,но тръбите са огънати в различна посока.След като го свалих заедно с кутията в която е монтирано го изпратих в Сливенска фабрика и те правят ново с 1 г. гаранция за под 100лв.
                  За да го извадиш се свалят волан, възд. възглавница, таблото с приборите,радиото и около него, цялото арматурно табло/откача се километража,датчика за забравени вкл. светлини/,пластмасите м/у предните седалки.Голяма хамалогия, но ако си сръчен, внимателен и с добро зрение ще се справиш даже някои неща няма да сваляш. Успех.
                  Последно редактирано от CarTest™; 08-01-14, 16:31. Причина: Реклама

                  Коментар


                  • #24
                    От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

                    Свалянето е неприятен няколко часов процес заради свалянето на таблото а и моя опит за ремонт не е много по приятен. При мен казанчето е месингово или медно с алуминиеви тръби между ламелите и медни ламели. Капеха капчици антифриз в купето през парното от към страната на шофьора. Добавки не помогнаха и реших да го ремонтирам поради тотално непреимливата цена на ново. След демонтажа установих че теча е от алуминиевите тръбички между ламелите при връзката им с казанчето. Занесох да го запоят и резултата беше на вид доста добър. Човека беше отстранил около 10мм в двата края на ламелите и беше залял доста прилично тръбичките към казанчетата с калай(предполагам) като го беше отварял и направил същото и от вътре. Пред мен го надуха на 2 бара и потопиха във вода и нямаше мехурчета. Резултата беше липса на парно и протичане отново за по малко от 6 месеца. Липсата на топъл въздух си го обясних поради липсващите ламели в 2-та края и че голяма част от въздуха преминава от там и не се затопля достатъчно от ламелите (по късно се опитах да ги запуша и имаше малко подобрение). Не ми се демонтираше на ново затова сипах добавка и теча спря. Мисля че теча при мен е от изгниване на алуминиевите тръби най вероянто от кофти антифризи но като демонтирам ще проверя от какво е проблема след лепеното и ще пиша(най вероятно същия).
                    Решението за мен ще е да си намеря/купя старо радиаторче (не ми се сваля моето) и да си направя по него ново за да не се налага да оставям джипката на трупчета.
                    Лично за мен ремонтирането не помогна надявам се горчивия ни опит да помогне на някой който тепърва мионава по този път.
                    God Got'a Glock

                    Коментар


                    • #25
                      От: Помощ за радиаторчето на парното Витара

                      Здравей аз имам същият проблем моята също е Испанка 97 година 1.6 16в къса база с твърд таван . Както каза Ванката протече ми първо водния радиатор а сега и радиаторчето за парното. За сега няколко капки на седмица но ремонт ще има най вероятно лятото . Все още се чудя дали да търся старо от кабрио или да дам да ми направят ще почерпя от вашия опит и съвети.Колега когато започнеш процедурата по смяната направи снимки ако можеш ,ще бъде много полезно. Ако сменяш старото мога да го купя за модел за да съм готов предварително 0887 871952 Слави

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X