ЗДравейте колеги , от няколко дни насам ми прави впечатление , че в краката на шофьорското място се събира антифриз . Едновременно с това се усеща и липсата му в казанчето , което е сигурен знак за изтичането му. Поради необичайното място на което изтича , подозренията са за спукано радиаторче на парното , или другият вариант е някой маркуч който влиза/излиза от него да е пробит. Не изтича кой знае колко , но баща ми отива до Вилата и се връща (около 100-120 км) и си липсва едно 400-500гр антифриз. Та въпросът ми е ако някой може да даде идея как може да се провери това , да се види радиаторчето , къде точно се намира , как се стига до него , и т.н. ще съм му много благодарен! Джипът е Витара къса база , 1,6 16V 97 година . С климатик е ако това има някакво значение.Благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за радиаторчето на парното Витара
Свий
X
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Аз го имах същия проблем само че моята е без клима, около 2 часа сериозно газурчене и доста пъти споменаване на майка Япония радиатора излезе, занесох го да ми го запоят и след това обратната процедура. Както каза колега нищо сложно, наистина има много хамалогия
Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнениеСваляш си сервизното ръководство от раздел Систематизирана информация, четеш, гледаш схеми и действаш. Както се казва нищо сложно, но доста много хамалогия.SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
Nissan Patrol Y60
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Първоначално публикуван от tomibank Преглед на мнениеЗа съжаление като начинаещ член не ми дава да отварям всички теми , а тези които можах да отворя , като manual-и няма нищо визуализирано.
Ей тази: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=139448
Препоръчвам вторият линк от нея като за начало.о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Колега, пишете и от къде сте, да ви помогне някой, че с тези местообитания Х всички се чудим как, аджеба да ударим някой рамоИван го е казал, ако си от София, звънкай му и се оправяй. Весели празници
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеКато и гледам годината - 97 с лепене няма да мине. Търси си втора ръка от японска - месингово. Трябва да е от дирекция като твоята. Успех.
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Първоначално публикуван от fanfan Преглед на мнениеВтора употреба не ,Патил съм ,затова .Сложих втора употреба и след 6 месеца пак същия дерт–текна .След толкова труд не си заслужава.0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеРадиаторчето , което качи и пак текна какво беше ? Алуминиево или месингово ? Ново е добре , но цената е ма....!
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеКато и гледам годината - 97 с лепене няма да мине. Търси си втора ръка от японска - месингово. Трябва да е от дирекция като твоята. Успех.
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Първоначално публикуван от trent Преглед на мнениеКолега, пишете и от къде сте, да ви помогне някой, че с тези местообитания Х всички се чудим как, аджеба да ударим някой рамоИван го е казал, ако си от София, звънкай му и се оправяй. Весели празници
Коментар
-
От: Помощ за радиаторчето на парното Витара
Да се намеся и аз дето два пъти свалях таблото заради радиаторчето.Не знам дали има разлика в този агрегат за 8V и за 16V,но си мисля,че няма.Моята е испанка 8V и радиаторчето е като на японка със същия вид двигател.Значи,там няма никакви маркучи.От радиаторчето излизат две тръби и влизат в двигателния сектор.Ако отворите капака и погледнете от страната на акумулатора,няма начин да не ги забележите.Така,че новината не е приятна.Ще трябва да се сваля таблото.Радиаторчето е поставено под наклон на ляво(при лява дирекция) и по тази причина винаги тече в краката на водача независимо от коя страна е протекло.Няма никаква възможност, дори и да си факир да стигнеш до него и до тръбите му без сваляне на таблото.Като се сблъсках с този проблем,малко се разрових и установих,че месингово(или медно не съм сигурен) са се поставяли от който и да е завод на купе - кабрио.Всички останали са с алуминиево тяло и пластмасови казанчета.Това от кабрио наистина топлоотдава като хората и е по ремонтопригодно защото и казанчетата му са месинг(или мед) и може да се запоява.Свалянето на таблото е освен наложително и полезно,защото ще даде възможност за подмяна на всички уплътнителни дунапрени на кутията,които в момента не приличат на нищо и не вършат работа.Свалянето на таблото не е голяма философия стига в това време да имаш топъл и светъл гараж и ръцете ти да излизат от там от където трябва.Най-големия проблем при мен беше да извадя таблото от патрона за ключа.Става с големи гимнастики,освен ако не го свалиш и него,чрез направата на прорез за отверка на болтовете.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар