Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

    Здравейте! Имам въпрос относно понижаващите предавки на въпросния модел Suzuki. Почетох доста и стигнах до извода, че никак не е препоръчително да се използват бавните предавки на този джип с този двигател. С какво точно трябва да се внимава и при какви условия мога да използвам "4L"? Благодаря предварително на всички!

  • #2
    От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

    Kогато попаднеш в подходящи условия,интуитивно ще включиш 4L, не се притеснявай не са китайски предавки , ще ти свършат работа.
    http://vbox7.com/play:398e8b82

    Коментар


    • #3
      От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

      Ако терена не ти позволява да вдигнеш повече от 50км/ч, според мен по-добре на бавни.
      Освен, че се повишават оборотите на двигателя, за други съществени вреди не се сещам.

      Коментар


      • #4
        От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

        Благодаря ви, засега съм доволен от проходимостта на джипчето, на блокаж ме е изкарвало от доста лоши ситуации, зимата обаче може и да ми влязат в употреба.

        Коментар


        • #5
          От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

          Ако караш само по асфалтови пътища никога няма да ти влезнат в употреба. Освен ако не теглиш големи ремаркета, ама пък с тази кола едва ли
          Бавните ще ги потърсиш интуитивно, когато стъпиш на голям баир или пък на силно начупена местност - пазят съединителя и позволяват "пълзене".
          Зимата когато има сняг на асфалта(т.е. най-вероятно лед) по-скоро ще ти пречат


          Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
          Ако терена не ти позволява да вдигнеш повече от 50км/ч, според мен по-добре на бавни.
          Освен, че се повишават оборотите на двигателя, за други съществени вреди не се сещам.
          Защо повишаването на оборотите на двигателя да е вреда? Аз съм на точно обратното мнение - с тях може да поддържаш мотора в оптимален режим на работа
          Пълен тормоз за мотора е карането на ниски обороти и голямо натоварване!
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • #6
            От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

            За асфалт знам, че не се ползват, дори да е покрит със сняг пак не е удачно. Запален скиор съм и понякога се качваме на стръмни места, където няма асфалт, там явно биха ми влезли в употреба.

            Коментар


            • #7
              От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

              Нямат много приложение в ските.. дори и да дърпаш скиори, по скоро ще си на бързи..
              Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

              Коментар


              • #8
                От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                Хаххаа, това беше добро, но идеята ми не е да дърпам скиори а да стигам до някои места леко извън пистите.

                Коментар


                • #9
                  От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                  А някой туннг в стил Такси 3?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                    Защо повишаването на оборотите на двигателя да е вреда?
                    Повече триене, по-бързо износване.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                      По малко обороти не означава по нисък разход на гориво...

                      Явно словосъчетанието "оптимален режим на работа" не ти говори нищо.
                      Ама предлагам да не задълбаваме в темата, защото всеки си има правото да си кара колата както намери за добре
                      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                      Коментар


                      • #12
                        От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                        Първоначално публикуван от bantumi Преглед на мнение
                        Здравейте! Имам въпрос относно понижаващите предавки на въпросния модел Suzuki. Почетох доста и стигнах до извода, че никак не е препоръчително да се използват бавните предавки на този джип с този двигател. С какво точно трябва да се внимава и при какви условия мога да използвам "4L"? Благодаря предварително на всички!
                        Или не си разбрал правилно или са писали хора коита са на Вие с темата.Двигателя е F9Q може би най-използвания дзел в света.
                        При дизела имаш пълна сила от ниски обороти и + Тракшион Контрола намаля необходимоста от включването на бавните.Аз го включвам само при издърпване на лодката и то не винаги.
                        Внимавай с включването и изключването и при бавните внимавай колелата да са винаги в права посока и избягваи краините завивания.
                        Grand Vitra ddis 2008
                        SEAT Althea XL tsi 2010
                        Mitsubishi Canter

                        Коментар


                        • #13
                          От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                          По малко обороти не означава по нисък разход на гориво...

                          Явно словосъчетанието "оптимален режим на работа" не ти говори нищо.
                          Ама предлагам да не задълбаваме в темата, защото всеки си има правото да си кара колата както намери за добре
                          Ами тогава кога и как се кара икономично??????????????
                          Grand Vitra ddis 2008
                          SEAT Althea XL tsi 2010
                          Mitsubishi Canter

                          Коментар


                          • #14
                            От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                            Ако караш само по асфалтови пътища никога няма да ти влезнат в употреба. Освен ако не теглиш големи ремаркета, ама пък с тази кола едва ли
                            Бавните ще ги потърсиш интуитивно, когато стъпиш на голям баир или пък на силно начупена местност - пазят съединителя и позволяват "пълзене".
                            Зимата когато има сняг на асфалта(т.е. най-вероятно лед) по-скоро ще ти пречат



                            Защо повишаването на оборотите на двигателя да е вреда? Аз съм на точно обратното мнение - с тях може да поддържаш мотора в оптимален режим на работа
                            Пълен тормоз за мотора е карането на ниски обороти и голямо натоварване!
                            Явно не си запознат с темата Дизел и по-добре не подвеждаи колегата с некомпетентни изказвания.За дизела оборотите са до 3500 ,от там нататък е само разход и трошене на двигателя.Дизел се кара с оборотомер а не с километраж и ако се НАЛОЖИ и Разбраш и БЕЗ съединител -поради много прости причини!Именно тези причини намалят нуждата от бавните при дизела.Поздрав.
                            Grand Vitra ddis 2008
                            SEAT Althea XL tsi 2010
                            Mitsubishi Canter

                            Коментар


                            • #15
                              От: Понижаващи предавки на Grand Vitara 2007,1.9ddis.

                              Бвните скорости не бива да се използват на асфалт и бетон. Ако се налага да караш бавно по баир (например с 4-5кмч, ако има камъни или големи дупки и т.н.) вариантите са 2 - или ползваш бавните или палиш съединителя... В много дълбок сняг също ми се е налагало да ги включвам... При вадене и теглене нагоре по баира на лодка са направо задължителни! Неприятното е, че при навит волан гумите се опитват да приплъзнат и се товари трансмисията, но в режим "тръгни-спри" с ремаркето по баира, със сигурност са за предпочитане пред бързите!
                              Специално при 1.9ддис под 1500 оборота моторът започва да глъхне, ако си на бързите... Според мен, ако има положение на лоста, което не трябва да се използва, да не кажа, че е безполезно, това е 4H-Lock - хем мотора "бере душа", хем мъчиш трансмисията на всеки завой!
                              Моят опит сочи, че при заснежен път и скорост от поне 20кмч стандартното положение на лоста (4Н) върши перфектна работа... Наложи ли се да минаваш тежко препятствие с "лазеща" скорост, задължително отиваш на 4L...
                              "Врътката" за превключване може да ти скъса нервите и да те накара да мечтаеш за нормален "малък" лост - има някаква защита и понякога сама решава да не изпълнява командите - ти въртиш на всички положения, а тя си стои на N... "Спасението" е да загасиш мотора за 5-10 минути и пак да пробваш...

                              Не знам какво разбира под тежки ремаркета колегата, който беше написал, че "не става"... По талон й дават до 2000кг ремарке със спирачки.
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X