От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък
Мотора е G16b, но не е на витара , а на балено. Снимки имам , но с телефона, ако наистина представлява интерес за някого ще ги кача.
Като цяло идеята с липсващо деоко е добра, ако липсва труд и творчество. В случая колелото на разпределителния вал е от същия мотор, главата обаче не е . Не се загледах щото ми беше вече писнало , но ми се стори че шпонка липсва, вероятно са лепили болта към разпределителния вал.
Хидравличната помпа е окачена в кафез от едни доста сериозни железа, нещо като квадратна кутия, отворена само от горе. Към нея е лепнат един дебелостенен алуминиев кютюк , на който се намира обтягащата ролка за сервопомпата, плюс окачването за компресора на климатика. Освен, че е дебелостенен алуминият не е от най - здравите-спраска се почити без старание от моя страна. В същност неразбрах защо се сцепи, ама може и аз да съм си тъп. През желязната кутия която държи помпата , минават два болта / от многото / които захващат кафеза към опората на мотора и към самия мотор. Тия два болта /особенно единия/ ми изкараха нервите. Влиза само ключе 14 , място има колкото да завъртиш на около 10 градуса. Определено тази хидравлика и климатик на са били мислени първоначално към мотора.
Мотора е G16b, но не е на витара , а на балено. Снимки имам , но с телефона, ако наистина представлява интерес за някого ще ги кача.
Като цяло идеята с липсващо деоко е добра, ако липсва труд и творчество. В случая колелото на разпределителния вал е от същия мотор, главата обаче не е . Не се загледах щото ми беше вече писнало , но ми се стори че шпонка липсва, вероятно са лепили болта към разпределителния вал.
Хидравличната помпа е окачена в кафез от едни доста сериозни железа, нещо като квадратна кутия, отворена само от горе. Към нея е лепнат един дебелостенен алуминиев кютюк , на който се намира обтягащата ролка за сервопомпата, плюс окачването за компресора на климатика. Освен, че е дебелостенен алуминият не е от най - здравите-спраска се почити без старание от моя страна. В същност неразбрах защо се сцепи, ама може и аз да съм си тъп. През желязната кутия която държи помпата , минават два болта / от многото / които захващат кафеза към опората на мотора и към самия мотор. Тия два болта /особенно единия/ ми изкараха нервите. Влиза само ключе 14 , място има колкото да завъртиш на около 10 градуса. Определено тази хидравлика и климатик на са били мислени първоначално към мотора.

Коментар