Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

    Мотора е G16b, но не е на витара , а на балено. Снимки имам , но с телефона, ако наистина представлява интерес за някого ще ги кача.
    Като цяло идеята с липсващо деоко е добра, ако липсва труд и творчество. В случая колелото на разпределителния вал е от същия мотор, главата обаче не е . Не се загледах щото ми беше вече писнало , но ми се стори че шпонка липсва, вероятно са лепили болта към разпределителния вал.
    Хидравличната помпа е окачена в кафез от едни доста сериозни железа, нещо като квадратна кутия, отворена само от горе. Към нея е лепнат един дебелостенен алуминиев кютюк , на който се намира обтягащата ролка за сервопомпата, плюс окачването за компресора на климатика. Освен, че е дебелостенен алуминият не е от най - здравите-спраска се почити без старание от моя страна. В същност неразбрах защо се сцепи, ама може и аз да съм си тъп. През желязната кутия която държи помпата , минават два болта / от многото / които захващат кафеза към опората на мотора и към самия мотор. Тия два болта /особенно единия/ ми изкараха нервите. Влиза само ключе 14 , място има колкото да завъртиш на около 10 градуса. Определено тази хидравлика и климатик на са били мислени първоначално към мотора.

    Коментар


    • #17
      От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

      Започва да ми се струва че тая витара е специална шведска гаражна сглобка.Без лоши чувства ама си изтеглил късата клечка.
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #18
        От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:suzuki_baleno.jpg
Прегледи:1
Размер:132.4 КБ
ID:5525562

        За този двигател ли става дума?
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

          Същият , ама е много измит. Моят кош наподобяваше тази предното лято , след като я измих. Никакво миене повече за нея, да си я мие следващият собственик, аз субаруто нямам време да поизмия...

          Коментар


          • #20
            От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

            Е, изясниха се нещата
            Не си прави труда да търсиш сервизната букса.
            Между другото нямам спомен за никакви алуминиеви крепежи по хидравличната помпа. Може и да греша, щото точно с тоя вариант не се сблъсквам всеки ден, но все си мисля, че оригиналната планка е едно здраво криво желязо. Ако само това те притеснява - просто потърси оригинален захват по моргите и си я карай.... освен ако не си и се разсърдил окончателно де
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #21
              От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

              Кафеза , който държи помпата е желязо, както и опората на мотора. Към него и мотора е захванат въпросния алуминиея туч. Сърдит съм и , ще и гледам на кафе.
              Другото балено остава до края на зимата , после и то си заминава. Лятото взех оутбек за семейна кола. До другото лято се надявам да изкочи някой запазен самурай витара, или ТЛК 70 , по възможност бензин, не защото ще я карам на газ, тук с газста трябва да е произведена на газ, а зощото данъците са маалко гадни на дизелите ако не са поне 30 годишни. Тогава се водят ветерани , не се плащат данъци, застраховките им са символични и минават преглед на две години веднъж. Супер, а ,ама не изгнилите на тези години са огромна рядкост , а и с дизелите съм малко на вие.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X