Та днеска , се наканих да сменя ангренажа . Голяма борба падна. След всичкото разглобяване , започна едно въртене на коляновия вал-идва на белег, рапределителния вал не идва и така 10 минути. Като предисловие да кажа , че мотора като е студен и при ускорение чука като " аванс"... В горна мъртва точка на 1 и 4/ и цилиндър , коляновия вал на белег, разпределителния бяга с около 30 градуса.Това беше най близо до истината. Е викам си хванах и проблема на таратайката, объркали са и зацепването. Правя двата вала на белези , сглобявам по обратен ред... Защо ня я запалих за проба преди да я сглобя! Не пали и това е . Утре разглобявам и връщам разпределителния вал на позицията която беше /добре че белязах/.
Сега въпрос - къде е заровено кучето?
Има ли възможност да превърти зъбното колело на разпределителния вал по някакъв начин и някой да е приложил труд и творчество?
Мотора е без деоко , с двете бобини. Ама много ме е яд! Загубих си цял ден , очертава се да загубя още един.
Сега въпрос - къде е заровено кучето?
Има ли възможност да превърти зъбното колело на разпределителния вал по някакъв начин и някой да е приложил труд и творчество?
Мотора е без деоко , с двете бобини. Ама много ме е яд! Загубих си цял ден , очертава се да загубя още един.
Коментар