Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

    Та днеска , се наканих да сменя ангренажа . Голяма борба падна. След всичкото разглобяване , започна едно въртене на коляновия вал-идва на белег, рапределителния вал не идва и така 10 минути. Като предисловие да кажа , че мотора като е студен и при ускорение чука като " аванс"... В горна мъртва точка на 1 и 4/ и цилиндър , коляновия вал на белег, разпределителния бяга с около 30 градуса.Това беше най близо до истината. Е викам си хванах и проблема на таратайката, объркали са и зацепването. Правя двата вала на белези , сглобявам по обратен ред... Защо ня я запалих за проба преди да я сглобя! Не пали и това е . Утре разглобявам и връщам разпределителния вал на позицията която беше /добре че белязах/.
    Сега въпрос - къде е заровено кучето?
    Има ли възможност да превърти зъбното колело на разпределителния вал по някакъв начин и някой да е приложил труд и творчество?
    Мотора е без деоко , с двете бобини. Ама много ме е яд! Загубих си цял ден , очертава се да загубя още един.

  • #2
    От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

    Има два белега на разпредделителния вал.Ти на кой го зацепваш?Трябва да е на символа Е.Делкото се наглася като поставиш на ГМТ палеца трябва да сочи към 4ти а не към първи цилиндър.Правиш и палиш.
    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
    "Mud Angels" Stara Zagora

    Коментар


    • #3
      От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

      Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
      Мотора е без деоко
      Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
      .Делкото се наглася като поставиш на ГМТ палеца трябва да сочи към 4ти а не към първи цилиндър.Правиш и палиш.
      Как да нагласи делкото след като няма?
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #4
        От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

        Привет!
        Мотора съм го зацепил на фабричните му белези , както пише в ръководството на сузуки.
        Днеска ако не забравя ще снимам с телефона.
        Има капачка , няма деоко, т.е няма възможност за нагласяне.

        Коментар


        • #5
          От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

          Има си "делко", няма външна бобина. Щото е вътре в "делко"-то.
          Виж какво е писал Сатаната по-горе и си в играта.
          Белега на КВ е само един, на ГМТ на 1ви и 4ти. Белезите на колелото на РВ са вероятно 2, обозначени с Е и I, като самото колело може да се слага по 2 начина на РВ. Трябва да е сложено на Е на самия РВ и да е на белега на Е към белега на капака. Ако не си сигурен или ако по случайност колелото ти е не е с букви а с точки (виждал съм и такова), отвори капака на клапаните и виж на кое положение клапаните на първи цилиндър отговарят на края на такт "сгъстяване". Тоест - и двата затворени, като след около 80 градуса на РВ изпускателния ще започне да отваря.
          След като зацепиш ремъка, отвори капачката на делкото и го зацепи така, че палеца да сочи 4ти цилиндър. Не е зле да огледаш как точно са ти подресдени кабелите, че много пъти съм ги виждал наредени както дойде. Има си белег за 1ви, посоката на движение я знаеш, нататък е лесно.
          След това палиш, гледаш къде идва центровката (сервизната букса на авариен режим) и го нагласяш на .... тук вече не помня, то ли 8 то ли 10 градуса. Ако се налага - презацепваш делкото с 1 зъб наляво или надясно.
          Накрая махаш джъмпера от сервизната букса и караш.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #6
            От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

            Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
            Как да нагласи делкото след като няма?
            Ем къде му е делкото?Ако наистина няма няма как да запали!Този мотор оригинално е САМО и ЕДИНСТВЕНО с делко !!!
            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
            "Mud Angels" Stara Zagora

            Коментар


            • #7
              От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Има си "делко", няма външна бобина. Щото е вътре в "делко"-то.
              Виж какво е писал Сатаната по-горе и си в играта.
              Белега на КВ е само един, на ГМТ на 1ви и 4ти. Белезите на колелото на РВ са вероятно 2, обозначени с Е и I, като самото колело може да се слага по 2 начина на РВ. Трябва да е сложено на Е на самия РВ и да е на белега на Е към белега на капака. Ако не си сигурен или ако по случайност колелото ти е не е с букви а с точки (виждал съм и такова), отвори капака на клапаните и виж на кое положение клапаните на първи цилиндър отговарят на края на такт "сгъстяване". Тоест - и двата затворени, като след около 80 градуса на РВ изпускателния ще започне да отваря.
              След като зацепиш ремъка, отвори капачката на делкото и го зацепи така, че палеца да сочи 4ти цилиндър. Не е зле да огледаш как точно са ти подресдени кабелите, че много пъти съм ги виждал наредени както дойде. Има си белег за 1ви, посоката на движение я знаеш, нататък е лесно.
              След това палиш, гледаш къде идва центровката (сервизната букса на авариен режим) и го нагласяш на .... тук вече не помня, то ли 8 то ли 10 градуса. Ако се налага - презацепваш делкото с 1 зъб наляво или надясно.
              Накрая махаш джъмпера от сервизната букса и караш.
              Колега, може ли по-подробно да обясниш за тази букса(къде се намира и как се процедира) или къде може да се прочете по този въпрос.
              на сушата и град помага

              Коментар


              • #8
                От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                до акумулатора ,някъде край бомбето на преден десен амортисьор една букса с черно гумено капаче.
                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                "Mud Angels" Stara Zagora

                Коментар


                • #9
                  От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                  Сега пичове, колата запали. Разглобяване на ново, върнах и разпределителния вал както беше . Според мен главата не е от тази кола, не знам дали може да се сложи глава от 1.3 на 1.6, ама подозирам , че работата е такава. По колелото на разпределителния вал има 1001 белега с център , с боя ... странното е , че нито един от тях не пасва. Колата е с две бобини и два кабела , там неможе да се сбърка и е правилно наредено, още веднъж деоко няма , има капачка и датчик за положение на разпределителния вал. Висок волтаж към тази капачка няма. Не става да се регулира от там, затова и я разглобих наново.
                  Изводът - даже и в Швеция може да се натресеш на хубавини...
                  С тази таратайка се разделям при първа възможност. Имам още едно сузуки със същия мотор и смятам да се отърва и от него. Японския гении явно е бил пиян при производството на това недоразумение. Не разбирам как е възможно такова изпълнение на окачване на хидравличната помпа ама това е друга тема. Иначе доволно опростен ангренаж без излишности за което кефи, ама докато се добереш до него...много би ми помогнало ако имах по рахитична ръчица с 3-4 лакътя.
                  Като цяло съм доволен от себе си , днес ми отне само 4 часа да я разглобя и събера, при положение , че нямам канал или подемник и колата е повдигната на подпорка само в дясно , а аз си залягам отдолу и.
                  Поздрави от Швеция!

                  Коментар


                  • #10
                    От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                    Сега пичове, колата запали. Разглобяване на ново, върнах и разпределителния вал както беше . Според мен главата не е от тази кола, не знам дали може да се сложи глава от 1.3 на 1.6, ама подозирам , че работата е такава. По колелото на разпределителния вал има 1001 белега с център , с боя ... странното е , че нито един от тях не пасва. Колата е с две бобини и два кабела , там неможе да се сбърка и е правилно наредено, още веднъж деоко няма , има капачка и датчик за положение на разпределителния вал. Висок волтаж към тази капачка няма. Не става да се регулира от там, затова и я разглобих наново.
                    Изводът - даже и в Швеция може да се натресеш на хубавини...
                    С тази таратайка се разделям при първа възможност. Имам още едно сузуки със същия мотор и смятам да се отърва и от него. Японския гении явно е бил пиян при производството на това недоразумение. Не разбирам как е възможно такова изпълнение на окачване на хидравличната помпа ама това е друга тема. Иначе доволно опростен ангренаж без излишности за което кефи, ама докато се добереш до него...много би ми помогнало ако имах по рахитична ръчица с 3-4 лакътя.
                    Като цяло съм доволен от себе си , днес ми отне само 4 часа да я разглобя и събера, при положение , че нямам канал или подемник и колата е повдигната на подпорка само в дясно , а аз си залягам отдолу и.
                    Поздрави от Швеция!
                    сигурен ли си че е G16B?Залагам квото кажеш е няма този мотор без делко.ако е G16C може ......
                    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                    "Mud Angels" Stara Zagora

                    Коментар


                    • #11
                      От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                      Може да е тунингована, може мотора да не е Б, може колелото да е от нещо друго (и това ми се е случвало ... баси мъката беше), а може и всичкото накуп
                      Между другото, участието на японския гении по Витарата е между 30 и 40 процента. Останалото е дело на испански, американски и канадски гении Може и още някакви, за които не съм чувал.
                      Чисто любопитство: какъв е крепежа на споменатата помпа?
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                        Колега направи 2-3 снимки на мотора на тази уникална Витара.
                        Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                        Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                        "Mud Angels" Stara Zagora

                        Коментар


                        • #13
                          От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                          Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
                          до акумулатора ,някъде край бомбето на преден десен амортисьор една букса с черно гумено капаче.
                          Да знам я, но ме интересува какво се прави с нея като се променя предварението на запалване?
                          на сушата и град помага

                          Коментар


                          • #14
                            От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                            Праве се едно мостче между C и D и тогава се наглася предварението!
                            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                            "Mud Angels" Stara Zagora

                            Коментар


                            • #15
                              От: G16B , не пали след смяна на ангренажен ремък

                              Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
                              Праве се едно мостче между C и D и тогава се наглася предварението!
                              Буксата ми е с 5 клеми;
                              -1ви ред 2 клеми/A и B/
                              -2ри ред 3 клеми/CDиE/
                              Правя мост между C и D паля, нагласям предварението и кога трябва да премахна мостчето;
                              след като изгася двигателя или като работи
                              на сушата и град помага

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X