Здравеите колеги. Купих си Витара преди 4 месеца. Преди ниаколко седмици реших да си я вдигна, тогава направих една грешка. Купих си джанти (витарови)преди гумите(31/10,50/15) сложих гумите но се събраха малко. Голям проблем ли е това?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
Свий
X
-
От: ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
Ако са оригиналните витарови-те са 5,5 инча, та идват тесничики за тези гуми.
Аз на стандартните джанти слагам 235/75/15, и са на границата, да не кажа, че леко я преминават. За 10,5 инча гума си трябва джанта нещо като 7-8 инча.
Не, че и на тесните джанти не може да се монтират, но вече гумата няма да работи с цялата си площ, а само със средата на грайфера. От което само губиш.
Отделно от това е факта, че с този диаметър на гумите витарата започва да троши по трансмисията. То и с по-малкия размер троши, особено, ако се кара на сериозен терен.
Ако е просто за кал или леки черни пътища-не би трябвало да има проблем.Има ли желание-има и начин!
-
От: ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
Пич в форума има хиляди теми за повдигане на Витарки за да си спестим писането обади се или ела до сервиза ми и ще ти направим пална консултация как да си повдигнеш любимата Витара и то безплатно. 0888-757-707
Коментар
-
От: ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=168572 ето едни подходящи джанти, звънни да се уговорим, всичко останало колегите са го написали, ще трябва и лифт, успех
Коментар
-
От: ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
Или вдигай яко, и режи калници още по-яко, или ще имаш нарязан от калниците грайфер.
Отделно от това-без фланци гумите ще опират в рамата при пълен завой.
Данчо от Стара Загора продава витарски джанти(нови) с ЕТ-44 за малко под 400 лева комплекта. Верно, на човек не му е приятно като дава пари, ама това е най-правилното решение на проблема. Отделно ще вземеш някой лев от продажбата на сегашните си джанти.
Но пък печелиш широка следа, което компенсира порастването на витарата(запазва се страничната устойчивост), даже следата е по-широка от повдигането. Второ-избягваш излишната тежест на фланците. Верно-алуминий, ама все пак. Трето-фланци при Явор са 200 лева комплекта.
Сам си смятай.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
Не желая да правя лоша реклама на Данчо, но от първо лице знам, че джантите му са меки и при екстремни състояния се кривят, все пак не са като старите. Отделно надали човека ще кара чак на траял, има време да го обхване заразата
Коментар
-
От: ЩЕ СИ ВДИГАМ ВИТАРКАТА
Колега, хубави гуми си взел. И аз от мерак с първата си витарка първо взех гуми после почнах с лифтове и т.н.. и не съжалявам защото така разбрах кое, как и защо се прави... иначе колкото и да ти обясняват друго си е да го видиш с очите си. Питаш дали е голям проблем че гумите ти опират - изобщо не е голям проблем, само трябва да вдигнеш витарата, да орежеш калниците и да смениш джантите. Сигурно се питаш колко ще ти струва това ? Лифт на окачването и купето около 1000 лв, орязване на калниците около 200 лв. Хубаво е като си се хванал да режеш калниците да орежеш и праговете защото са от ламарина и се мачкат като опират - там още около 200 лв. И така и така си почнал и броните не е лошо да смениш защото след лифт на купето трябва или да преправяш захващането на старите или да си направиш нови (да не говорим че ако слагаш лебедка със старите брони е много смешно) - излизат около 500-1000 лв. И една лебедка като сложиш още 1000 лв и си готов. Та това е общо взето целия филм
Калкулацията ти я оставям на теб че не съм много добър със сметките
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар