Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Купих си Самурай

    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
    Явно наистина ще трябва да пробваш с нов термостат.
    Що се отнася до съединителя незнам защо и кое те кара да слагаш такъв от Застава?Главната причина да си отива бързо съединителя е слабия мотор+големите гуми,което на по-сериозни места незабавно води до каране на полусъединител и още след 2-3 разходки съединител просто нямаш.
    Така,че заложи на едни тесни и доколкото се може височки гуми-/до към 72-74см./,че да не загубиш съвсем просвета под дифовете,защото в гората определено ще ти трябва.Подходящ размер е нещо от рода на 195/80-16 или 205/80-16.
    15-ките ги отхвърлям,като възможност,защото за да ги докараш на тия 72-74см. диаметър,широчината вече отива на 235,което си е излишна широчина и оттам по-трудно развъртане и почистване в яката кал.
    Разбрах, ще си сложа съединител за самурай. Относно гумите, не ми се отива на по-големи джанти. За нуждите ми, мисля че стандартни гуми и джанти са достатъчни.
    Между другото проблемите с температурата и губенето на вода се решиха със смяната на термостата. Сега температурата е малко под хоризонтално положение на стрелката, а антифриза си е толкова, колкото съм сложил.

    Поздрави на всички.

    Коментар


    • #32
      От: Купих си Самурай

      Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
      Смених капачката на радиатора, но губенето на охладителната течност продължава. Забелязвам обаче, че термостатът отваря много късно - когато стрелката е почти в горния край на диапазона за нормална температура. В този момент стрелката вече е преминала хоризонтална позиция. Мисля си, че по тази причина прекалено много течност се вкарва в разширителния съд, той се препълва и част от нея изтича през неговата капачка. След последното каране при добре загрята кола разширителният съд беше мокър. Един мой съсед ,който беше с мен твърдеше, че това е от лашкането на водата, тъй като бях карал по пресечен терен, но аз смятам, че е от препълване. Затова ще сменя термостата и ще сложа такъв за 82градуса.
      Каква капачка си поставил,висока или ниска? Уплътнява ли добре гърловината? На какво налягане е клапана на капачката? Като запалиш двигателя системата достига ли работно налягане? Проверил ли си за течове от маркучи и радиатори? Радиатора ти има ли котлен камък? Проверил ли си гарнитурата на главата.
      Не бързай да сменяш термостата преди да си проверил горните неща. Съвета ми е да не слагаш "студен" термостат ако се стигне до него. Първо си оправи системата. Прави сметка че затлачен радиатор и повредена или неправилна капачка могат да ти вгорчат живота.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #33
        От: Купих си Самурай

        Капачката е на 0,9бара. Не знам дали е ниска или висока. Както вече писах с нови термостат всичко е наред. Нямам течове от маркучи или от радиатора. Термостата е на 82градуса. Този който свалих също беше на 82градуса, но не работеше коректно.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X