Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Купих си Самурай

    С тези гуми само по сух равен и без дупки черен път.
    Ако ще го ползваш по предназначение-тесни и високи гуми с рядък и агресивен грайфер.
    Ръчната не ти трябва за офроуд, тя е за асфалтови гъзари. Та все тая къде е, аз на франко съм я изхвърлил отдавна.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      От: Купих си Самурай

      Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
      ...ръчната ти е м/у раздатката и задния кардан.


      Колега, тя просто е част от раздатката, при тесните мостове.
      А, като гума, опитай с това:

      ТЛК-120 Николай Колев
      0898521295

      Коментар


      • #18
        От: Купих си Самурай

        ТЛК-120 Николай Колев
        0898521295

        Коментар


        • #19
          От: Купих си Самурай

          Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
          Здравейте! След дълго четене на форума и аз си купих джип - Самурай 1990г. 1,3л. При избора на джипа решаващо влияние оказа писаното във форума. Не е в много добро състояние, но ми върши работа. Карам го от седмица и напълно оправдава очакванията ми. Даже малко отгоре. Започнаха обаче да се появяват проблеми. Най-много ме притеснява, че в разширителния съд по стените има някакви налепи като от масло. На вашите джипки какво е нормалното положение на стрелката за температурата. Също така забелязвам че ръчната почти не държи. Момчето от което купих джипа ми обясняваше, че ръчната държала на раздатката и за това било така, но аз си мисля, че не може да е направена така, че да не държи и това да е нормално. Моля ако някой е имал подобни проблеми да ми пише. Иначе всичко му работи и не е много изгнил. Специално проверявах рамата и не намерих ръжда по нея.
          Поздрави на всички които четат този форум.
          Честито колега-има вид Самурайчето.
          Що се отнася до ръчната не се притеснявай-където ти е необходима просто включваш преден мост+бавни и джипчето няма да мръдне от мястото си-/ако двигателят не е издухан де/.
          Що се отнася до гумите определено има вид и просвет с тях,но до там.
          Първо са доста широчки,второ диаметъра им е доста голям за мощността на мотора на стандартен Самурай и трето грайфера им е предимно за шосейно каране.
          Ако ще караш предимно в гората заложи на нещо агресивно с реален диаметър до към 72-74см. и колкото се може по-тясно първо защото джипката е лека и второ,защото мотора е слаб-/няма кой да върти и чисти широка гума/.
          Не че няма да върви и с широки гуми,но в тежки ситуации работата на полусъединител ще е неизбежна и съединителят ще е консуматив.
          Последно редактирано от Янко Желязков; 26-08-13, 12:25.

          Коментар


          • #20
            От: Купих си Самурай

            Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
            Колеги,това е джипа. С тези гуми го купих и се чудя дали да не ги сменя.
            С тези гуми и джанти изглежда много добре. Какъв им е размера ?

            Коментар


            • #21
              От: Купих си Самурай

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Ръчната не ти трябва за офроуд, тя е за асфалтови гъзари. Та все тая къде е, аз на франко съм я изхвърлил отдавна.
              Коле, ръчната спирачка си е полезно нещо особено в гората.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #22
                От: Купих си Самурай

                Гумите са 10R15LT 109N. Ще ги сменя, въпреки че придават друг вид на джипа. Изглежда по-голям с тях. Колега Кольо, колко тесни гуми имаш предвид. По-тесни от 195 има ли смисъл да слагам. Някакви идеи за гуми на сносна цена подходящи за не екстремно каране. Малко по града и малко по гората, но да са горе-долу добри за кал,сняг и лед.
                Измих разширителния съд и за сега няма масло в него. Губи се обаче антифриз. Доливам на два дена по 200-300миллитра и то при положение, че не карам много. Колата не пуши бяло, не надува маркучите и не загрява. Силиконът е нов - сменен от предишния собственик. Маслото е с постоянно ниво. На първо време смятам да сменя капачката на радиатора.

                Поздрави на всички.

                Коментар


                • #23
                  От: Купих си Самурай

                  Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
                  .... По-тесни от 195 има ли смисъл да слагам. Някакви идеи за гуми на сносна цена подходящи за не екстремно каране. Малко по града и малко по гората, но да са горе-долу добри за кал,сняг и лед....

                  .
                  По-тесни от 195 ,аз не бих сложил!
                  Това е моят избор:
                  1. http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=93099&page=4
                  вече две години (есен,зима и пролет) карам с тях и съм доволен!!!
                  http://www.offroaders.com/tech/AT-MT...dor_Radial.htm
                  2.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=93099
                  Lassa-всетеренни,също добро съчетание цена/качество 205/70/15

                  За антифриза, огледай внимателно гарнитурата на всмукателният колектор-аз оттам си патих!
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Купих си Самурай

                    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                    Що се отнася до ръчната не се притеснявай-където ти е необходима просто включваш преден мост+бавни и джипчето няма да мръдне от мястото си-/ако двигателят не е издухан де/.
                    Не съм съглсен, че ръчната е излишна. Моят съвет е да я поправиш. Може да има ситуация когато двигателят трябва да работи, а ти да слезеш от колата. Тогава не можеш да използваш вдигателя за спирачка.
                    Честито, поздравления за избора и бъди разумен!
                    По-добре късно, отколкото по-късно.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Купих си Самурай

                      По принцип си прав,на практика обаче само ръчната на сериозен наклон работа не върши.
                      Колкото и здраво да държи,разчита ли се само на нея просто задните гуми започват да се влачат и джипката се пързаля надолу.Така или иначе докато не се включи преден мост+първа бавна спиране няма.
                      Както писах по-горе обаче,ако мотора е издухан и буталата хлопат тогава вече е добре джипчето да се подсигури и с ръчна.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Купих си Самурай

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Коле, ръчната спирачка си е полезно нещо особено в гората.
                        Абе по принцип си е така, ама аз никога не съм ползвал ръчна спирачка на офроуд. То и на двата ми джипа няма ръчна. На франко изобщо липсва такова нещо в конструкцията, а на форд-нисана не ще да хваща. Проблеми не съм имал досега. Друг е въпросът за кален или заснежен наклон. Има и друго-не забравяйте, че на ръчната спирачка другото и име е "паркинг спирачка". Т.е да осигури неподвижността на колата на равно място. В баирите никой няма да гарантира безопасното полване на ръчната спирачка. Още повече, че тази действа на кардана
                        Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
                        Колега Кольо, колко тесни гуми имаш предвид. По-тесни от 195 има ли смисъл да слагам. Някакви идеи за гуми на сносна цена подходящи за не екстремно каране. Малко по града и малко по гората, но да са горе-долу добри за кал,сняг и лед.
                        Аз гледам малко извратено на нещата. Всичко прекарвам през мисълта, че джипа ще се кара на сериозен офф. Затова и писах за тясна гума-тя върви много по-добре в калта от някои валяци. Ако е за лек-слагай някакви АТ, ма не очаквай чудеса в гората.
                        Колегата е показал нелош избор с Maxis. Нямам опит с тях, не мога да кажа нищо, освен, че на вид изглежда да вършат работа. Нелош избор са и руските "Медвед". Но макар и нова гума(нерегенерат) това си тежи. А със самурайския мотор е трудно...
                        Само имай предвид, че гумите с агресивен грайфер са доста шумни по асфалт, да не останеш разочарован.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Купих си Самурай

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Абе по принцип си е така, ама аз никога не съм ползвал ръчна спирачка на офроуд. То и на двата ми джипа няма ръчна. На франко изобщо липсва такова нещо в конструкцията, а на форд-нисана не ще да хваща. Проблеми не съм имал досега. Друг е въпросът за кален или заснежен наклон. Има и друго-не забравяйте, че на ръчната спирачка другото и име е "паркинг спирачка". Т.е да осигури неподвижността на колата на равно място. В баирите никой няма да гарантира безопасното полване на ръчната спирачка. Още повече, че тази действа на кардана

                          Аз гледам малко извратено на нещата. Всичко прекарвам през мисълта, че джипа ще се кара на сериозен офф. Затова и писах за тясна гума-тя върви много по-добре в калта от някои валяци. Ако е за лек-слагай някакви АТ, ма не очаквай чудеса в гората.
                          Колегата е показал нелош избор с Maxis. Нямам опит с тях, не мога да кажа нищо, освен, че на вид изглежда да вършат работа. Нелош избор са и руските "Медвед". Но макар и нова гума(нерегенерат) това си тежи. А със самурайския мотор е трудно...
                          Само имай предвид, че гумите с агресивен грайфер са доста шумни по асфалт, да не останеш разочарован.
                          за спирачката винаги трябва да има втора алтернатива.
                          Руската гума била тежка, просто не си вдигал на Федима гумите. Проблема на гумите за УАЗ е диаметъра а не теглото.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #28
                            От: Купих си Самурай

                            Колеги, заменям моите гуми за такива подходящи за самурая. Размер 195 до 205 х 75- 80 х 15. Ще сложа обява и в съответния раздел. Смених капачката на радиатора, но губенето на охладителната течност продължава. Забелязвам обаче, че термостатът отваря много късно - когато стрелката е почти в горния край на диапазона за нормална температура. В този момент стрелката вече е преминала хоризонтална позиция. Мисля си, че по тази причина прекалено много течност се вкарва в разширителния съд, той се препълва и част от нея изтича през неговата капачка. След последното каране при добре загрята кола разширителният съд беше мокър. Един мой съсед ,който беше с мен твърдеше, че това е от лашкането на водата, тъй като бях карал по пресечен терен, но аз смятам, че е от препълване. Затова ще сменя термостата и ще сложа такъв за 82градуса. Ръчната ще се опитам да я регулирам, но това ще стане като вкарам колата в сервиз. Имам за смяна съединител и тогава ще оправим и спирачката. Знам, че става феродов диск от застава, а притискателния става ли?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Купих си Самурай

                              Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
                              Колеги, заменям моите гуми за такива подходящи за самурая. Размер 195 до 205 х 75- 80 х 15. Ще сложа обява и в съответния раздел. Смених капачката на радиатора, но губенето на охладителната течност продължава. Забелязвам обаче, че термостатът отваря много късно - когато стрелката е почти в горния край на диапазона за нормална температура. В този момент стрелката вече е преминала хоризонтална позиция. Мисля си, че по тази причина прекалено много течност се вкарва в разширителния съд, той се препълва и част от нея изтича през неговата капачка. След последното каране при добре загрята кола разширителният съд беше мокър. Един мой съсед ,който беше с мен твърдеше, че това е от лашкането на водата, тъй като бях карал по пресечен терен, но аз смятам, че е от препълване. Затова ще сменя термостата и ще сложа такъв за 82градуса. Ръчната ще се опитам да я регулирам, но това ще стане като вкарам колата в сервиз. Имам за смяна съединител и тогава ще оправим и спирачката. Знам, че става феродов диск от застава, а притискателния става ли?
                              При нормална ситуация, ако всичко си е както трябва, колкото и да лашкаш джипа в гората от разширителният съд не се разлива течност. Сменяй термостата. А защо не си вземеш диск за Самурай? Има ги в ценовият диапазон от-до.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #30
                                От: Купих си Самурай

                                Първоначално публикуван от evlogy1 Преглед на мнение
                                Колеги, заменям моите гуми за такива подходящи за самурая. Размер 195 до 205 х 75- 80 х 15. Ще сложа обява и в съответния раздел. Смених капачката на радиатора, но губенето на охладителната течност продължава. Забелязвам обаче, че термостатът отваря много късно - когато стрелката е почти в горния край на диапазона за нормална температура. В този момент стрелката вече е преминала хоризонтална позиция. Мисля си, че по тази причина прекалено много течност се вкарва в разширителния съд, той се препълва и част от нея изтича през неговата капачка. След последното каране при добре загрята кола разширителният съд беше мокър. Един мой съсед ,който беше с мен твърдеше, че това е от лашкането на водата, тъй като бях карал по пресечен терен, но аз смятам, че е от препълване. Затова ще сменя термостата и ще сложа такъв за 82градуса. Ръчната ще се опитам да я регулирам, но това ще стане като вкарам колата в сервиз. Имам за смяна съединител и тогава ще оправим и спирачката. Знам, че става феродов диск от застава, а притискателния става ли?
                                Явно наистина ще трябва да пробваш с нов термостат.
                                Що се отнася до съединителя незнам защо и кое те кара да слагаш такъв от Застава?Главната причина да си отива бързо съединителя е слабия мотор+големите гуми,което на по-сериозни места незабавно води до каране на полусъединител и още след 2-3 разходки съединител просто нямаш.
                                Така,че заложи на едни тесни и доколкото се може височки гуми-/до към 72-74см./,че да не загубиш съвсем просвета под дифовете,защото в гората определено ще ти трябва.Подходящ размер е нещо от рода на 195/80-16 или 205/80-16.
                                15-ките ги отхвърлям,като възможност,защото за да ги докараш на тия 72-74см. диаметър,широчината вече отива на 235,което си е излишна широчина и оттам по-трудно развъртане и почистване в яката кал.
                                Последно редактирано от Янко Желязков; 29-08-13, 13:30.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X