Обява

Свий
Няма добавени обяви.

двигател 1000 Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: двигател 1000 Самурай

    Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
    Има впредвид, че заемеш ли се с мотора да сменяш не е само той от там се почва кардани мостове гуми голями поне 33-ки
    Ами или изброените железа или Самурая
    ТЛК-120 Николай Колев
    0898521295

    Коментар


    • #17
      От: двигател 1000 Самурай

      Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
      Има впредвид, че заемеш ли се с мотора да сменяш не е само той от там се почва кардани мостове гуми голями поне 33-ки
      Не виждам смисъл от смяна на кардани и мостове при смяна на мотора
      Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
      Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

      Коментар


      • #18
        От: двигател 1000 Самурай

        Първоначално публикуван от monter_m Преглед на мнение
        Не виждам смисъл от смяна на кардани и мостове при смяна на мотора
        Зависи какъв двг.ще сложи. На 100 коня карданите си отиват за норматив. Мостовете- малко след тях. Вижда се че колегата иска да върти по-големи гуми,а и да има мощност. Миро върти 34-ки но е с бавни дифове. И двата варианта са приложими, въпрос на избор, но и при двата варианта карданите се сменят.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #19
          От: двигател 1000 Самурай

          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
          Зависи какъв двг.ще сложи. На 100 коня карданите си отиват за норматив. Мостовете- малко след тях. Вижда се че колегата иска да върти по-големи гуми,а и да има мощност. Миро върти 34-ки но е с бавни дифове. И двата варианта са приложими, въпрос на избор, но и при двата варианта карданите се сменят.
          За двигател над 100 коня съм съгласен, но при смяна с Витаров, което е най-безболезнения вариант, мисля че няма да има проблеми за мостовете и карданите (при положение, че ресорите не са върху мостовете).
          Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
          Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

          Коментар


          • #20
            От: двигател 1000 Самурай

            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
            Зависи какъв двг.ще сложи. На 100 коня карданите си отиват за норматив. Мостовете- малко след тях. Вижда се че колегата иска да върти по-големи гуми,а и да има мощност. Миро върти 34-ки но е с бавни дифове. И двата варианта са приложими, въпрос на избор, но и при двата варианта карданите се сменят.
            Карданите си заминаха , и предния мост искривих,но си мисля че всичко дойде от ресорите дето са отгоре на моста. Съвсем на скоро писах / изкривен преден мост на Самурай/
            ТЛК-120 Николай Колев
            0898521295

            Коментар


            • #21
              От: двигател 1000 Самурай

              Първоначално публикуван от krasio46 Преглед на мнение
              Карданите си заминаха , и предния мост искривих,но си мисля че всичко дойде от ресорите дето са отгоре на моста. Съвсем на скоро писах / изкривен преден мост на Самурай/
              Точно така е Ники-ако Саморая беше в стандартен вид и без фланци нямаше да имаш никакви ядове.

              Коментар


              • #22
                От: двигател 1000 Самурай

                Първоначално публикуван от krasio46 Преглед на мнение
                Карданите си заминаха , и предния мост искривих,но си мисля че всичко дойде от ресорите дето са отгоре на моста. Съвсем на скоро писах / изкривен преден мост на Самурай/
                Нито едното не е пряко следствие от качването на ресорите отгоре. Ако е направено както трябва разбира се. За карданите се правят фланци, компенсиращи увеличеното разстояние. Изкривяването на мостовете идва най-вече от задкормилното устройство.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • #23
                  От: двигател 1000 Самурай

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Нито едното не е пряко следствие от качването на ресорите отгоре. Ако е направено както трябва разбира се. За карданите се правят фланци, компенсиращи увеличеното разстояние. Изкривяването на мостовете идва най-вече от задкормилното устройство.
                  Моста се криви и от поставянето на прекалено дебели фланци,съчетано с бързо каране по силно пресечен терен.За карданите си прав,но там пък има известно скъсяване на ресурса на каретата.След качването на ресорите на мостовете работния им ъгъл вече е далеч от стандартния.

                  Коментар


                  • #24
                    От: двигател 1000 Самурай

                    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                    Моста се криви и от поставянето на прекалено дебели фланци,съчетано с бързо каране по силно пресечен терен.За карданите си прав,но там пък има известно скъсяване на ресурса на каретата.След качването на ресорите на мостовете работния им ъгъл вече е далеч от стандартния.
                    Колко прекалено дебели? Аз го карах моя с 30мм. фланци и на 100% обърнати витарови джанти, със 115 кс. двигател 2 год., без да изкривя мост. Изкривих задният след отскачане на задницата около метър, след удар в камък, но това едва ли има връзка с качването на ресорите. Каретата си живеят дълго след правилно завъртане на моста, след качването на ресорите. Тя тази операция не се изчерпва със заварката на 4 планки отгоре, та затова и .." направено както трябва".
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #25
                      От: двигател 1000 Самурай

                      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                      Колко прекалено дебели? Аз го карах моя с 30мм. фланци и на 100% обърнати витарови джанти, със 115 кс. двигател 2 год., без да изкривя мост. Изкривих задният след отскачане на задницата около метър, след удар в камък, но това едва ли има връзка с качването на ресорите. Каретата си живеят дълго след правилно завъртане на моста, след качването на ресорите. Тя тази операция не се изчерпва със заварката на 4 планки отгоре, та затова и .." направено както трябва".
                      Да прав си-не е толкова проста операция качването на ресорите отгоре.

                      Коментар


                      • #26
                        От: двигател 1000 Самурай

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        Нито едното не е пряко следствие от качването на ресорите отгоре. Ако е направено както трябва разбира се. За карданите се правят фланци, компенсиращи увеличеното разстояние. Изкривяването на мостовете идва най-вече от задкормилното устройство.
                        Колега при карданите със и без фланци ако нямаш централни помощни опори т.е. /щанги/ ги трошиш винаги. Никога не карам безразсъдно, фланците на колелата са ми по 75 мм което съвсем улеснява искривяването,при стандартно окачване си мисля че тези главоболия си ги спестяваш но пък не си проходим
                        ТЛК-120 Николай Колев
                        0898521295

                        Коментар


                        • #27
                          От: двигател 1000 Самурай

                          Първоначално публикуван от krasio46 Преглед на мнение
                          Колега при карданите със и без фланци ако нямаш централни помощни опори т.е. /щанги/ ги трошиш винаги. Никога не карам безразсъдно, фланците на колелата са ми по 75 мм което съвсем улеснява искривяването,при стандартно окачване си мисля че тези главоболия си ги спестяваш но пък не си проходим
                          Е те това за "..централни помощни опори.." на карданите не го разбрах. Не знам и не съм виждал таквоз животно. Да не би нещо като опорен лагер да е ,ама щанги?????
                          Аз като сумирам моите 30мм. фланци + обърнатите джанти ми идват май повече от 75мм. И пак си живееха мостовете.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #28
                            От: двигател 1000 Самурай

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Е те това за "..централни помощни опори.." на карданите не го разбрах. Не знам и не съм виждал таквоз животно. Да не би нещо като опорен лагер да е ,ама щанги?????
                            Аз като сумирам моите 30мм. фланци + обърнатите джанти ми идват май повече от 75мм. И пак си живееха мостовете.
                            Става дума за допълнителния монтаж щанги на задния мост прядотвратяващи усукването му.
                            ТЛК-120 Николай Колев
                            0898521295

                            Коментар


                            • #29
                              От: двигател 1000 Самурай

                              Първоначално публикуван от krasio46 Преглед на мнение
                              Става дума за допълнителния монтаж щанги на задния мост прядотвратяващи усукването му.
                              Аз правих такава щанга но и тя не ме спаси,постоянно се късаха болтовете и се усукваха планки и какво ли не

                              Коментар


                              • #30
                                От: двигател 1000 Самурай

                                Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
                                Аз правих такава щанга но и тя не ме спаси,постоянно се късаха болтовете и се усукваха планки и какво ли не
                                За това става дума
                                ТЛК-120 Николай Колев
                                0898521295

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X