Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крива Гранд Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Крива Гранд Витара

    http://www.avtomorgabeki.com/,
    В тая автоморга,която ти е наблизо,скоро разфасоваха от старите вардбурзи.Собственика е ориентиран за приложението на пружините,и ми спомена че ги пази.Видя моята витара,която е повдигната,та се разговорихме.Не правя реклама...
    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

    Коментар


    • #32
      От: Крива Гранд Витара

      Свързах се с автоморга Беки, но нямат! Колеги помагайте, някой слагал ли е такива пружини дали ще станат, защото утре трябва да дам отговор!
      Последно редактирано от mitcoo; 10-06-13, 19:20.

      Коментар


      • #33
        От: Крива Гранд Витара

        На всички варбурзи предните пружини са еднакви и това го пише на много места в Сузуки раздела.... вземи прочети това-онова
        И да я дигнеш ако е крива пак ще си седи на една страна. Ама всеки е свободен да прави каквото си поиска....
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #34
          От: Крива Гранд Витара

          Колега вече съм решил да пробвам. По отношение на пружините от немски сайт за продажба на части за вартбург извадих това - Пружина за задна ос, става за всички модели Вартбург 353 и 1,3 височина 355 мм. брой завъртания 8, видно е че задните пружини са еднакви, но предните за Вартбург 1,3 са с височина 414 мм, диаметър на намотката 102,5, диаметър на нишката 12,5 мм, включва 11,5. Това което ме притеснява, е че не дават информация дали са еднакви с тези на модел 353.

          Коментар


          • #35
            От: Крива Гранд Витара

            Те за варбурга скоби не трябват ,отвиваш амортисьора и вдигаш с крик и като се разпънат с една щанга ги надигаш и си падат сами
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #36
              От: Крива Гранд Витара

              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
              Те за варбурга скоби не трябват ,отвиваш амортисьора и вдигаш с крик и като се разпънат с една щанга ги надигаш и си падат сами
              Днес говорих с човека с пружините, в момента ги сваляше, утре един колега ще ги вземе от него и ще ми ги прати. Следват амортисьорите от прочетеното във форума ще взема Каяба за Опел Вектра от Косер /моят приятел, който ще помага ползва отстъпки от тази фирма/.

              Коментар


              • #37
                От: Крива Гранд Витара

                Здравейте колеги, ето че днес моята ГВ вече е вдигната. Цялата процедура продължи от 9.00 до 15.00 /с обяд и бира/. Благодаря на всички колеги /няма да ги изреждам, за да не пропусна някой/, които ми помогнаха по телефона и във форума. Ако някой има нужда от помощ за повдигане на ГВ около Бургас, ще съдействам телефона съм го написал по горе. Имам два телефона на хора, които имат пружини от вартбург модел 353, но са в офиса, така че в понеделник. Относно аморисьорите Каяба това с което се сблъсках- в фирма Косер, която е официален вносител на тази марка амортисьорите за Вектра Б седан са по-дълги, аз взех от Астра модел №343047 - точно 60 см. За кривината след като я свалихме на земята има разлика 1 см. лявата страна, ще я покарам и ще реша дали ще сложа малка подложка. Направих десетина снимки на процедуратаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 236.jpg
Прегледи:1
Размер:127.1 КБ
ID:5494801Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 237.jpg
Прегледи:1
Размер:127.6 КБ
ID:5494802Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 234.jpg
Прегледи:1
Размер:152.6 КБ
ID:5494803Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 238.jpg
Прегледи:1
Размер:164.5 КБ
ID:5494804Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 239.jpg
Прегледи:1
Размер:158.7 КБ
ID:5494805Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 240.jpg
Прегледи:1
Размер:142.8 КБ
ID:5494806Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 241.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:5494807Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 242.jpg
Прегледи:1
Размер:139.3 КБ
ID:5494808Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 243.jpg
Прегледи:1
Размер:225.0 КБ
ID:5494809Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 244.jpg
Прегледи:1
Размер:169.7 КБ
ID:5494810Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 245.jpg
Прегледи:1
Размер:164.3 КБ
ID:5494811Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scaner 246.jpg
Прегледи:1
Размер:132.2 КБ
ID:5494812

                Коментар


                • #38
                  От: Крива Гранд Витара

                  Много добре, явно не се знае още дали е крива колата или какъв е проблема в задницата, те всъщност проблемите тепърва започват-вече сте заразен И винаги ми е било странно как хора с финансови възможности карат скапани гуми на автомобилите си, успех в начинанията

                  Коментар


                  • #39
                    От: Крива Гранд Витара

                    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                    Много добре, явно не се знае още дали е крива колата или какъв е проблема в задницата, те всъщност проблемите тепърва започват-вече сте заразен И винаги ми е било странно как хора с финансови възможности карат скапани гуми на автомобилите си, успех в начинанията
                    Засега има един сантиметър разлика, както съм написал ще я покарам и ще преценя, какво да правя! Относно гумите в момента е с гумите, с които съм я купил, естествено ще се купуват нови по високи, затова направих процедурата, но първо ще я карам поне една две седмици, и ще мина предница!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Крива Гранд Витара

                      браво колега ГВ-джия и за лифта и за снимките.
                      Аз 1-во мисля да правя боди лифт 3`инча че Съм взел 215/85 16 гуми и не влизат , а после ще правя най вероятно Твойте процедури за максимум височина

                      Коментар


                      • #41
                        От: Крива Гранд Витара

                        Днес се сдобих и с гуми 225/75/16 /имах един комплект останали от Паджерото 235/75/15 и направих бартер/ след монтажа установих, че това е максималния размер който може да влезе след повдигането което аз направих /без да режа и без да опират/. Ето и обещаните телефони за пружини от Вартбург София-0887 29 20 13- искат им 65 лева, Ямбол - 0885 09 20 14 - не съм говорил за цена. Дано да са полезни на някой колега!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Крива Гранд Витара

                          Здравейте отново! Преди два дена ми направи впечатление, че предния ляв подкалник е омаслен, погледнах отдолу и забелязах, че е скъсан маншона на лявото външно каре. Днес вдигнахме ГВ за смяна на маншона /който заменихме с универсален маншон за лек автомобил на фирма Wuerth/ и забелязах, че е омаслен и предния диференциал от по-късата страна, огледах внимателно и се оказа, че няма теч от двигателя, а омасляването е от маслото в самия диференциал където влиза вътрешното каре. Дали това е нормално при повдигната ГВ?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Крива Гранд Витара

                            Първоначално публикуван от mitcoo Преглед на мнение
                            Здравейте отново! Преди два дена ми направи впечатление, че предния ляв подкалник е омаслен, погледнах отдолу и забелязах, че е скъсан маншона на лявото външно каре. Днес вдигнахме ГВ за смяна на маншона /който заменихме с универсален маншон за лек автомобил на фирма Wuerth/ и забелязах, че е омаслен и предния диференциал от по-късата страна, огледах внимателно и се оказа, че няма теч от двигателя, а омасляването е от маслото в самия диференциал където влиза вътрешното каре. Дали това е нормално при повдигната ГВ?

                            Правилния маншон ,не е нормално при повдигната ГВ
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Крива Гранд Витара

                              Ако още не си сглобил отпред - смени ВСИЧКИТЕ(4бр.) маншони!
                              Казвал съм го и друг път - почти винаги след лифт се късат старите маншони. Най-добре е още при лифта да се сменят - спестява се едно разглобяване на предницата

                              По въпроса за омасляването - и аз мисля като Джимито. Евентуално семерингата да сте повредили...
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар


                              • #45
                                От: Крива Гранд Витара

                                За маншоните сте прави задължително е да се сменят и четирите, но човек се учи докато е жив!
                                Относно омасляването, струва ми се че някъде във форума четох за такъв проблем / нещо като - "при лифт се получава аксиален луфт" и "полуоската идва къса"/, но не мога да го намеря. Омасляването е малко засега, но се притеснявам ако е заминала семерингата да не влезе някаква мръсотия /кал, вода и др./в диференциала и проблема да стане още по-сериозен. За да се смени семерингата сваля ли се целия диференциал или само полуоската с карето?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X