Благодаря, колега! Обаждах ти се и за твоя, точно когато момчетата от морето го тестваха. Ако нещата не се бяха получили с Дългия, щях да идвам за твоя.
Поздрави!
И аз благодаря че го сподели. Радвайте се на машините и препускаите по баирите. Успех!
Въпросче към знаещите:
За къв чеп им е трябвало на японците да правят дълъг самурай? Тя самата идея на самурая е да е колкото може по-прибран, перфектното малко джипче.
И изведнъж-дълга база??? Който иска джип с повече място-на пазара има достатъчен избор, що си усложняват производството да правят такава странна концепция>
Най-вероятно е за пари-да продадат някоя друга бройка повече, ама на мен ми странна концепцията "дълъг самурай".
Миналата година на състезанието в Нова Черна имаше един такъв. Стана смешен на обикновени препятствия които се минаваха на скорост от други джипове. Вярно, нямаше гуми, ама чак пък толкоз...
Дългия се прави във Испания
Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Въпросче към знаещите:
За къв чеп им е трябвало на японците да правят дълъг самурай? Тя самата идея на самурая е да е колкото може по-прибран, перфектното малко джипче.
И изведнъж-дълга база??? Който иска джип с повече място-на пазара има достатъчен избор, що си усложняват производството да правят такава странна концепция>
Ами освен за състезания, хората си ги купуват и за работа... В стандартния Самик знаеш колко багаж влиза. Тия дни в Малта се оглеждам по улиците - пълно е с дълги бази индийско производство (Сузуки Марути) из острова. Взеха доста да ми харесват като вариант за супер непретенциозно МПС за селска местност - кеф ти возило за 5 души + шофера, кеф ти мини-пикапче, после къпеш с маркуча и пак става пътнически. Не се сещам за друго подобно евтино и масово (по света) возило от тоя клас, дори и от по-новите.
Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...
Да, ама е проектиран в Япония. Може и да не е де, но без одобрението на управата на фирмата няма как да се пусне в производство.
@ Бадефф-то хубаво всичко, ама на пазара по това време е имало и пикапи 4х4, всякакви други джипове с повече място за багаж, а самурая си друса колкото и дълга да му е базата. Ако аз си търся някаква машина за селото и за работна-дълъг самурай ще ми е доста назад в списъка.
Ма няма значение де, произвели са го, купувал се е, явно са го харесвали.
Сега важното е на колегата да му харесва, и да го кара без проблеми.
Добре дошъл в отбора.
Сега ще видиш защо иде реч.
Ако нещо ти трябва пиши.
Добре заварил!
На първо време се търсят следните неща:
1. преливно казанче на радиатора
2. корпуса на преден ляв мигач, може и целия със стъклото.
3. стъклото или целия заден десен стоп.
4. дръжката на задната врата.
5. ъглите на предната броня
То пусти мерак нетрае... С настъпването на уикенда се голям марек се заех със консервирането или въстановяването на задната броня и изкарването на коректни светлини. Нямаше стопове, мигачите мигаха, като коледна елха такива ми ти работи. И ето на почна се.
Веднага щом свалих целите стопове с цоклите, мизерията се видя. Изгнили метални части вода и ръжда при кружките, мазало и аз се чудя защо няма свитлини. Побългарих връзките, като някой от тях останаха висящи, но поне вече светят. Докато намеря здрави стопове така ще кара.
Стъпка втора. Изправяне, шкурене и грундиране на задната броня. Малко имаше за изправяне и, като за мен си съм доволен. Един диск за шлайфане, малък флекс, шкурка (по-едра), телена четка и за 30 мин. бронята беше готова за грунд. Отначалото имах намерение да сваля цялата боя, но след като започнах да търкам се оказа, че на местата, където е здрава боята на практика нямаше нужда да я свалям. Под нея има оригинален грунд и реших да търкам само ръждата.
Тук е мястото да вметна, че търкането от вътрешната страна беше напълно на ръка и колкото да падне едрото. Толкова ръжда имаше и навсякъде, че според мен няма начин да падне ръчно. Но аз съм доволен от резултата. Имах половин кутия останал от кафяв грунд за метали, и с обилно мазане вътрешната част беше ок.
По съвет на колега от форума, бях се подготвил със сив грунд за метали да мина външната страна и така направих. Обилно на 2 ръце.
И накрая дойде сладката и приятна работа по монтирането. По път се залепиха сцепените стъкла на стоповете, разпробиха се два отвора на мястото на скъсаните болтове на бронята. Задната част на шасито, която се откри беше изтъркана и обилно намазаната със сив грунд.
Това е резултата за двата дни
Ако се чудите защо съм я оставил сива, веднага казвам. Същата процедура ще мине и предната и после и двете ще станат черни.
Ако е на бензин, вземи хвърли едно око на връзките на бензиновата помпа, че като поизигният става интересно. И жичките и тръбичките.
За момента е на бензин. Ще ги прегледам. Благодаря! И без това мисля да му махна резервоара, и мястото да се ползва за газовата бутилка.Тук е момента да питам, за някой в София или околията, да ми направи един резервоар, като този http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=85145
Да вметна, че червения грунд е по-добър, ама чак толкова втеляване не си струва за джип който е предназначен броните му да се борят с дървета и камъни.
Да вметна, че червения грунд е по-добър, ама чак толкова втеляване не си струва за джип който е предназначен броните му да се борят с дървета и камъни.
За броните не съм казал нищо. Прави ги както ти харесват. Просто червения грунд предпазва по-добре от сивия. Изпитано е нееднократно.
За резервоара-ако съвсем наистина няма кой да ти го изработи в София-ще посмятам малко и ще ти кажа, ама е извращение да се праща такова елементарно нещо на 400 км. Толкова ли няма кой в София да го направи?
Коментар